گیگابایت 5 سال گارانتی تمدید شده برای مادربردهای جدید X670 در آمریکای شمالی ارائه می دهد

توجه داشته باشید که این اطلاعیه فقط برای منطقه آمریکای شمالی اعمال می شود. لطفاً برای شرکت در برنامه با دفتر محلی خود تماس بگیرید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با رونمایی از مادربردهای AMD AM5 X670، گیگابایت، برند پیشرو کامپیوتر در جهان، امروز اعلام کرد که تمامی مشتریانی که در منطقه آمریکای شمالی مادربردهای جدید گیگابایت و AORUS X670 را خریداری می‌کنند، گارانتی خودکار دریافت خواهند کرد. با تمدید ضمانت 3 ساله، مشتریان ارتقاء 2 سال ضمانت اضافی را در مجموع به مدت 5 سال دریافت خواهند کرد.مادربردهای X670 گیگابایت مدت‌هاست که به خاطر شجره‌نامه Ultra Durable خود شناخته شده‌اند. هر مادربرد نقطه اوج هزاران ساعت طراحی و همکاری پر زحمت بین تیم های متعدد برای تولید نسل بعدی سخت افزار با کارایی بالا است. علاوه بر اجزای باکیفیت مانند خازن های ژاپنی، طراحی چند لایه PCB و پوشش اختصاصی نانو کربن روی سطوح حساس اتلاف گرما، گیگابایت همچنان با ویژگی های نوآورانه مرزها را پیش می برد و صنعت را پیش می برد و استاندارد جدیدی را ایجاد می کند.

با عصر جدید مادربردهای AMD، مادربردهای X670 گیگابایت ویژگی های آماده نسل بعدی از جمله DDR5، PCIe 5.0، Wi-Fi 6E و 2.5 گیگابیتی را در خود جای داده اند و یک پلتفرم ممتاز را برای هر کسی که سیستم قدیمی خود را ارتقا دهد یا اولین رایانه شخصی خود را بسازد، ایجاد می کند. گیگابایت با بسیاری از ویژگی‌های سازگار با DIY، بازیکنان جدیدی را در صنعت رایانه شخصی مانند طراحی EZ-Latch برای کارت‌های توسعه PCIe و فضای ذخیره‌سازی M.2 SSD تشویق می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تجهیزات خود را به راحتی نصب و حذف کنند. ویژگی ممتاز، Q-Flash Plus، که به‌روزرسانی سریع بایوس را بدون نیاز به نصب اجزای دیگر امکان‌پذیر می‌سازد، معمولاً فقط برای مدل‌های مادربرد پرچم‌دار اختصاص دارد، اما یک ویژگی استاندارد برای سری X670 گیگابایت است.

یکی دیگر از ارتقاء تجربه کاربری، مرکز کنترل جدید و بهبود یافته گیگابایت است. این پلت فرم بصری و یکپارچه به طور خودکار سخت افزار گیگابایت را شناسایی می کند و مکانی متمرکز را برای کاربران فراهم می کند تا وضعیت سیستم خود را کنترل کنند و تنظیمات سخت افزاری خود را مانند افکت های نورپردازی قابل تنظیم RGB Fusion LED و منحنی های خنک کننده سفارشی کنند. تنظیمات سفارشی فن 6 هوشمند. با این آخرین نسخه. ، GCC به طور خودکار نسخه صحیح درایور سخت افزار نصب شده گیگابایت را استخراج می کند و با یک کلیک آماده دانلود می شود.

برای کسانی که پلتفرم AMD X670 را به عنوان اولین گام خود برای ورود به نسل بعدی در نظر می گیرند، گیگابایت X670 یک پلتفرم همه جانبه عالی ارائه می دهد که قدرت و ثبات فوق العاده ای را با ویژگی های غنی ارائه می دهد و آن را به اولین انتخاب برای بازیکنان در سراسر جهان تبدیل می کند. مادربردهای X670 گیگابایت هم اکنون در نیوگ و آمازون در دسترس هستند.

تحریریه Techpowerup