گیگابایت محصولات سازمانی را مطابق با آخرین استانداردهای پروژه محاسبات باز (OCP) اعلام کرد.

استاندارد OCP جدید که با الزامات مدرن تکامل می یابد، مصرف جریان و تلفات هدایت را کاهش می دهد. توزیع برق در ORV1 بر اساس سه شینه 12 ولت بود، اما این طرح توسط ORV2 با یک شینه 12 ولتی جایگزین شد.اما با توجه به اینکه چگالی توان رک ها توجه داده های مراکز قدرت را به خود جلب کرد، یک راه حل جدید تک شینه 48 ولتی تبدیل شده است. آخرین استاندارد با ترکیب باسبار 48 ولت و سازگاری و یکپارچگی رک بیشتر، DO22-ST0 گیگابایت جدید یک رک 42 OU است که تا 18 OU و 20 OU فضای قابل استفاده در بالای قفسه و زیر قفسه دارد که دارای منبع تغذیه 1U است که تا 15 کیلو وات را از 5 پشتیبانی می کند. پیکربندی منبع تغذیه +1 و سه مجموعه سینی سوئیچ.

گره محاسباتی و سینی گره اینتل

برای بارهای کاری فشرده، گیگابایت TO23-H60 یک گره محاسباتی 2OU است که از دو پردازنده از پشته کامل SKU پردازنده Intel Xeon Scalable نسل سوم به اضافه دو اسلات توسعه با مشخصات پایین Gen4 x16 و یک اسلات OCP 3.0 میزانسن پشتیبانی می کند. . بالای ورودی/خروجی جلو و سه اسلات چهار جایگاه هیبریدی 2.5 اینچی برای درایوهای U.2./SATA/SAS وجود دارد. از آنجایی که این گره با مشخصات OCP ORV3 مطابقت دارد، سه تا از این گره ها می توانند به طور کامل TO23-BT0 گیگابایت جدید را پر کنند. یک سینی 2OU مخصوص طراحی شده برای سطح بالایی از خدمات و سازگاری است.

در ماه‌های آینده، گره‌های محاسباتی طراحی‌شده توسط گیگابایت متنوع‌تر خواهند شد و از آخرین نسل پردازنده‌های x86 AMD و Intel و همچنین پردازنده‌های Ampere در معماری ARM پشتیبانی خواهند کرد. و پیکربندی های ذخیره سازی بیشتری در راه است که شامل گزینه های درایو U.3 و EDSFF می شود. مشتریان می توانند انتظار داشته باشند در 2H 2023 در دسترس باشد.

در نتیجه، نسل بعدی محصولات سازمانی Giga Computing بر اساس استانداردهای OCP ORV3، در آستانه ایجاد انقلابی در صنعت مرکز داده است و طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای مشتریان فراهم می‌کند تا خواسته‌های مدرن را برآورده کنند و در عین حال هزینه‌ها را کاهش داده و ارزش پول را بهبود بخشند. گیگا کامپیوتینگ با داشتن خط تولید متنوعی در حال توسعه، متعهد به پشتیبانی از آخرین پیشرفت‌های فناوری و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه به مشتریان خود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سرور JBOD
TO24-JD0 و TO24-JD1 جدید گیگابایت با توجه به نیاز به جمع آوری و به اشتراک گذاری فضای ذخیره سازی در محل بین سرورها با استفاده از یک محفظه JBOD، دو گزینه عالی مقیاس پذیر سرور هستند که هر کدام از سی و دو درایو SAS 3.5 یا 2.5 اینچی پشتیبانی می کنند. درایوهایی با رابط 24G SAS برای دستگاه های 6G، 12G و 24G SAS و نرخ انتقال. با استفاده از SSD های 30 ترابایتی 2.5 اینچی، یک سرور منفرد می تواند تقریباً 1000 ترابایت فضای ذخیره سازی را در یک شاسی 21 اینچی 2OU پشتیبانی کند. و این راه حل های مقرون به صرفه JBOD بسته به اینکه کاربر بخواهد به یک یا دو HBA متصل شود، در دو نوع ارائه می شود. همانطور که هست، -JD0 برای یک آداپتور میزبان واحد در بالادست ماژول های توسعه و درایوهای Broadcom SAS4x32 پیکربندی شده است، و -JD1 با آداپتورهای میزبان دوگانه برای افزونگی از طریق هر دو مسیر SAS در گسترش دهنده های SAS پیکربندی شده است.

Giga Computing، یکی از زیرمجموعه‌های گیگابایت و پیشرو در صنعت در سرورهای با کارایی بالا، مادربردهای سرور و ایستگاه‌های کاری، امروز نسل جدیدی از محصولات سازمانی گیگابایت را معرفی کرد که به استانداردهای Open Compute Project (OCP) Open Rack نسخه 3 (ORV3) پایبند هستند. این راه‌حل‌های جدید با پشتیبانی از آخرین پیشرفت‌های پردازنده در پلتفرم‌های x86 و ARM، برای طرح‌های باز، مقیاس‌پذیر و کارآمد طراحی شده‌اند که در گستره وسیعی از استقرارها، از مراکز داده کوچک گرفته تا مقیاس‌کننده‌های بزرگ، استفاده می‌شوند. نسل بعدی محصولات سازمانی گیگابایت با گره‌های محاسباتی و ذخیره‌سازی مبتنی بر استانداردهای ORV3، علاوه بر رک جدید و سینی چند گره، آغاز خواهد شد. برخی از تغییرات قابل توجه در نسخه جدید استانداردهای رک باز شامل پشتیبانی از چگالی توان بیشتر تا 30 کیلو وات بر رک با یک باسبار جدید 48 ولت و گزینه های خنک کننده پیشرفته مانند خنک کننده مستقیم مایع (DLC) است. مراکز داده با مجموعه سرورهای در حال گسترش گیگابایت برای فناوری پردازنده های نسل بعدی گزینه های بیشتری دارند.

تحریریه Techpowerup