کنترلر Xbox Remix Special Edition یک قهرمان بازیافتی است

کنترلر جدید Xbox Wireless – Remix Special Edition تا حدی از سی دی های ذخیره شده، کوزه های آب… و قطعات دیگر کنترلرها ساخته شده است.

ما آرزوی ایجاد آینده بازی را در دنیایی داریم که می خواهیم در آن بازی کنیم. روز زمین به سرعت در حال نزدیک شدن است و به همه ما فرصت ویژه ای را ارائه می دهد تا در مورد اینکه چگونه می توانیم تأثیر خود را بر روی سیاره بهبود دهیم فکر کنیم. برای جشن امسال، ما یک کنترلر Xbox ساخته‌ایم که حاوی پلاستیک‌های بازیافت‌شده است، که یک سوم آن از مواد دوباره خرد شده و نجات‌یافته ساخته شده است.

ترکیب رزین‌های بازیافت‌شده پس از مصرف با یک ریس‌ریز متشکل از قطعات رنگی از پیش ریخته‌گری، رنگ‌های زمینی سفارشی با تغییرات، چرخش‌ها، نشانه‌ها و بافت‌های ظریف ایجاد می‌کند – به هر کنترل‌کننده Remix Special Edition ظاهر منحصربه‌فرد و احساس خاص خود را می‌دهد. ما آرزوی ایجاد آینده بازی را در دنیایی داریم که می خواهیم در آن بازی کنیم. روز زمین به سرعت در حال نزدیک شدن است و به همه ما فرصت ویژه ای را ارائه می دهد تا در مورد اینکه چگونه می توانیم تأثیر خود را بر روی سیاره بهبود دهیم فکر کنیم. برای جشن امسال، ما یک کنترلر Xbox ساخته‌ایم که حاوی پلاستیک‌های بازیافت‌شده است، که یک سوم آن از مواد دوباره خرد شده و نجات‌یافته ساخته شده است.

ترکیب رزین‌های بازیافت‌شده پس از مصرف با یک ریس‌ریز متشکل از قطعات رنگی از پیش ریخته‌گری، رنگ‌های زمینی سفارشی با تغییرات، چرخش‌ها، نشانه‌ها و بافت‌های ظریف ایجاد می‌کند – به هر کنترل‌کننده Remix Special Edition ظاهر منحصربه‌فرد و احساس خاص خود را می‌دهد. Regrinding فرآیند بازیافت مکانیکی قطعات کنترلر باقیمانده از نسل Xbox One به مواد خام است که می تواند برای ایجاد بخشی از کنترلرهای جدید استفاده شود – در حالی که دوام و عملکرد حفظ می شود. رزین‌های بازیافتی پس از مصرف از مواد بازیافتی مانند روکش چراغ‌های جلو خودرو، پارچ‌های آب پلاستیکی و سی‌دی ترکیب می‌شوند. پلاستیک و کاهش ضایعات هدف ما این است که طرفداران را در سفر خود به سمت پایداری بیشتر در مجموعه محصولات Xbox همراه خود کنیم. از مرکز جدید Xbox Sustainability Hub دیدن کنید تا درباره تعهدات ما بیشتر بدانید و مجموعه ای از کنترلرها را کشف کنید که از پلاستیک های جدید کمتری استفاده می کنند. ما هنگام طراحی کنترلر نسخه ویژه Remix از مناظر طبیعی و دنیای فیزیکی اطراف خود الهام گرفتیم. رنگ‌های مختلف زمین یک جلوه تکه‌کاری ایجاد می‌کنند و رنگ‌های روشن فضایی پر جنب و جوش و در عین حال آرام ایجاد می‌کنند. دکمه سبز روشن Xbox، D-pad و رنگ قاب جلویی از گلسنگ موجود در جنگل شمال غربی اقیانوس آرام الهام گرفته شده است. ضربه گیرها، ماشه ها و نواحی دستگیره جانبی دارای الگوی بافت توپوگرافی هستند، اشاره ای به چشم انداز پویای زمین دارند، در حالی که قابلیت لمسی را که مشتریان ما دوست دارند حفظ می کنند.

باتری قابل شارژ Xbox موجود به شما امکان می دهد بدون استفاده از باتری های یکبار مصرف بازی کنید. در حین بازی یا بعد از آن با شارژ کامل تا 4 ساعت و تا 30 ساعت عمر باتری در هر بار شارژ مجدد شارژ کنید. پایین کنترلر دارای جک 3.5 میلی متری هدفون استریو است که می توان از آن برای وصل کردن هر هدفون سازگار استفاده کرد. با دوستان خود به صورت آنلاین گپ بزنید یا برخی از بهترین لحظات بازی خود را که با استفاده از دکمه اشتراک گذاری اختصاصی گرفته شده است، به اشتراک بگذارید. با سفارشی کردن نگاشت دکمه ها با برنامه Xbox Accessories برای Xbox Series X|S، Xbox One و Windows 10/11، کنترلر را سفارشی کنید. با استفاده از فناوری بلوتوث که امکان بازی بی‌سیم را در رایانه شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه شما فراهم می‌کند، با خیال راحت، کنترلر خود را فراتر از کنسول‌های Xbox Series X|S و Xbox One ببرید.

Xbox Wireless Controller – Remix Special Edition برای پیش‌سفارش در سراسر جهان با قیمت 84.99 دلار MSRP در دسترس است و در 18 آوریل منتشر خواهد شد. در دسترس بودن محصول در منطقه خود را با فروشنده محلی خود بررسی کنید. برای جزئیات بیشتر محصول، به Xbox.com مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران