کماندوی سمی جان کارپنتر اعلام شد



Publisher Focus Entertainment و توسعه دهنده Saber Interactive از افشای کماندوی سمی جان کارپنتر که در سال 2024 روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی از طریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد، هیجان زده هستند. در این بازی تیراندازی اول شخص شدید با حداکثر چهار بازیکن متحد شوید و با انبوهی از هیولاهای جهش یافته مبارزه کنید تا قبل از اینکه خیلی دیر شود یک اپیدمی فراطبیعی را ریشه کن کنید.

برای اولین نگاهتان به گیم پلی فوق العاده عنوان و حال و هوای دهه 80 الهام گرفته از جان کارپنتر، مملو از سرگرمی، اکشن، طنز و وحشت، تریلر مهیج افشاگری را که برای اولین بار در نمایشگاه زنده بازی تابستانی پخش شد، تماشا کنید. جان برت، مدیر عامل Focus Entertainment گفت: “ما خوشحالیم که یک بار دیگر با شریک تاریخی خود Saber همکاری می کنیم.” “به دنبال جنگ جهانی Z، Space Marine 2، Insurgency، SnowRunner و بسیاری دیگر، Toxic Commando ورودی جدیدی در رابطه موفق طولانی مدت بین Focus و Saber است. ما مشتاقانه منتظر افشای اطلاعات بیشتر در مورد این مالکیت معنوی جدید هستیم. ایجاد شده توسط تیم های با استعداد در Saber و استفاده از تخصص Focus برای تبدیل فرنچایزهای جدید به موفقیت های جهانی.”

تیم ویلیتس، مدیر ارشد خلاقیت در Saber Interactive گفت: “ما از اینکه بار دیگر با دوستان خود در Focus شریک هستیم و از همکاری با جان کارپنتر افسانه ای در این پروژه هیجان زده هستیم.” “دیدگاه منحصر به فرد، تخصص بی نظیر او در داستان سرایی و توانایی در ایجاد فضاهای غوطه ور به ما کمک کرد تا این تجربه کاملاً جدید الهام گرفته از دهه 80 را به سطح بعدی ببریم. آثار او سال ها الهام بخش بوده اند، و همکاری در کنار او برای ارائه یک افتخار است. یک ماجراجویی واقعا فراموش نشدنی.”

جان کارپنتر گفت: «همکاری در یک بازی ویدیویی جدید با Focus و Saber هیجان انگیز است. “گوش کن، من واقعاً تیراندازی به زامبی ها را دوست دارم. آنها مدام به من می گویند که به آنها “آلوده” می گویند. لطفا. آنها غول هستند، مرد. آنها واقعاً خوب منفجر می شوند و او تعداد زیادی از آنها وجود دارد. مردم این بازی را دوست خواهند داشت. “

شاید شما بهترین تیم مزدور نباشید، اما یک کماندوی سمی هستید!
در آینده ای نزدیک، یک تلاش آزمایشی برای مهار قدرت هسته زمین به فاجعه ای وحشتناک ختم می شود: رهایی خدای گلی. این نفرت الدریچ شروع به شکل دادن به منطقه می کند و زمین را به تفاله و زنده ها را به هیولاهای مرده تبدیل می کند. خوشبختانه، نابغه پشت این آزمایش برنامه ای برای رفع مشکلات دارد. تنها چیزی که او نیاز دارد یک تیم از مزدوران ماهر و آموزش دیده برای انجام این کار است.

متأسفانه همه آنها گران قیمت بودند. به همین دلیل است که او … کماندوهای سمی را استخدام کرد!

کنترل یکی از کماندوها را به دست بگیرید، با دوستان خود متحد شوید و خدای لجن و انبوهی از چیزهایی که هرگز نباید به دنیای زیرین بازگردید، بفرستید. کلاسی را انتخاب کنید که مناسب سبک بازی شما باشد، سوار بر سواری مورد علاقه خود شوید و در حین نجات سیاره، مجموعه ای از تیراندازی های وحشتناک، نارنجک ها، توانایی های ویژه و کاتانا را خالی کنید!

بازیکنان چه رانندگی با وسیله نقلیه و چه پیاده، با انبوهی از موجودات جهش یافته روبرو خواهند شد که همگی از موتور Swarm Engine Saber، فناوری پشت سر World War Z: Aftermath و Space Marine 2 آینده بهره می برند.

John Carpenter’s Toxic Commando در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. بازی را به لیست علاقه مندی های خود در فروشگاه Epic Games اضافه کنید، برای به روز رسانی ها در توییتر دنبال کنید و برای آخرین اطلاعات انحصاری به عنوان عضو Focus ثبت نام کنید. و پیشنهادات ویژه آتی برای Toxic Commando و کل کاتالوگ Focus.

برای داشتن فرصتی برای بازی قبل از انتشار، برای تست بتای بسته ثبت نام کنید!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup