پردازنده‌های گرافیکی Zotac GAMING GeForce RTX 40 Series Edition White Edition در سراسر جهان در دسترس هستند

محدوده مدل White Edition با Trinity OC White Edition گسترش می یابد. پردازنده‌های گرافیکی Trinity OC White Edition سری 40 با طراحی شیک خود، بین پیچیدگی، طراحی مینیمالیستی و عملکرد تمایز قائل می‌شوند.

سفید نمادین
پردازنده‌های گرافیکی ZOTAC GAMING GeForce RTX 40 Series White Edition که بسیار خالص و زیبا هستند، نقطه اوج طراحی زیبا و جذابیت ساختن چیزهای مطلوب هستند. سری White Edition خط باریک بین پیچیدگی و عملکرد را طی می کند و جوهر ناب طراحی تمیز را که عملکرد خام را در زیر پوشش می دهد، بیان می کند.

ماهیت طراحی

کارت‌های گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX 40 Series Edition تعادلی هماهنگ بین طراحی تمیز، حداقل زیبایی و منحنی‌های حسی ایجاد می‌کنند که شکل، کاربرد، عملکرد و سبک را مظهر می‌کنند.

عملکرد خالص

طراحی ساده آنها با الهام از مفاهیم آیرودینامیکی، جریان هوا را بهینه می کند، نویز را به حداقل می رساند و عملکرد را به حداکثر می رساند.

پلتفرم نهایی برای گیمرها و سازندگان

مجهز به سری GeForce RTX 40 و DLSS 3

  • چند پردازنده جریانی جدید – تا 2 برابر عملکرد و کارایی انرژی بیشتر
  • هسته های تانسوری نسل چهارم – تا 4 برابر عملکرد سریع تر با رندر DLSS 3 در مقایسه با نیروی brute force
  • هسته RT نسل سوم – عملکرد ردیابی پرتو تا 2x

ردیابی پرتو – فراواقعی. فوق سریع

معماری Ada تمام شکوه ردیابی پرتو را آزاد می کند، که رفتار نور را در دنیای واقعی شبیه سازی می کند. با قدرت سری RTX 40 و هسته‌های نسل سوم RT، می‌توانید دنیای مجازی با جزئیات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

NVIDIA DLSS 3 – ضریب عملکرد، پشتیبانی شده توسط هوش مصنوعی
DLSS یک پیشرفت انقلابی در گرافیک های مبتنی بر هوش مصنوعی است که عملکرد را به طور چشمگیری بهبود می بخشد. DLSS 3 با استفاده از هسته‌های تانسور نسل چهارم و شتاب‌دهنده جریان نوری در پردازنده‌های گرافیکی سری 40 GeForce RTX، از هوش مصنوعی برای ایجاد فریم‌های با کیفیت بالا استفاده می‌کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup