معرفی Pixel Fold: اولین گوشی تاشو گوگل

به زودی با اندروید 14
ما در I/O یک تجربه Pixel Fold را در زمانی که اندروید 14 اواخر امسال عرضه می‌شود، پیش‌نمایش کردیم.

آیا تا به حال احساس کرده اید که در طول یک عکس دسته جمعی به عنوان یک عکاس کنار گذاشته شده اید؟ به سادگی Pixel Fold را در حالت رومیزی در سراسر اتاق راه‌اندازی کنید و به همه افراد حاضر در عکس بپیوندید. حتی می‌توانید از حرکت کف دست جدید برای فعال کردن شاتر استفاده کنید. در نهایت، برای گرفتن عکس‌های نجومی عالی که Pixel به آن مشهور است، حتی بدون سه‌پایه، می‌توانید از حالت چادر برای نشانه‌گیری دوربین به سمت آسمان شب استفاده کنید و از صفحه جلویی برای کنترل دوربین استفاده کنید.

وقتی بسته است، صفحه‌نمایش بیرونی به شما امکان می‌دهد همه کارهای معمولی را که از تلفن Pixel انتظار دارید انجام دهید، مانند پاسخ دادن به پیام‌ها، مرور Chrome، یا استفاده از مجموعه ویژگی‌های کمک تماس ما، مانند Direct My Call، Call Screen، Hold for Me و پاک کردن تماس

با دوربین پشتی سلفی روی پیکسل فولد، می‌توانید با بالاترین کیفیت سلفی را در پیکسل دریافت کنید. از صفحه نمایش بیرونی به عنوان منظره یاب و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برای گرفتن یک سلفی شگفت انگیز استفاده کنید.

با پشتیبانی از Tensor G2، حالت مترجم صفحه دوگانه به طور همزمان از صفحه نمایش داخلی و خارجی برای ترجمه مکالمات زنده استفاده می کند. با استفاده از این ویژگی، می توانید مکالمات طبیعی تری را به همه زبان ها بدون نیاز به جمع شدن در اطراف یک صفحه نمایش داشته باشید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

هنگامی که کاملاً باز است، صفحه نمایش داخلی تمام مزایای تبلت را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از برنامه های مورد علاقه شما برای استفاده کامل از صفحه نمایش بزرگ بهینه شده اند. در حین تماشای نمایش، خواندن کتاب و بازی در خود غرق شوید یا از این فضا برای انجام کارهای بیشتر استفاده کنید. از نوار وظیفه استفاده کنید تا به راحتی بین برنامه‌های خود جابه‌جا شوید، یا یک برنامه سازگار را به حالت تقسیم صفحه بکشید تا با دو برنامه در کنار هم چند کار انجام دهید. در صفحه تقسیم شده، می توانید به راحتی فایل ها را در برنامه های مختلف مانند Google Photos به پیام ها و اسلایدها بکشید و رها کنید. از آنجایی که نوار وظیفه پویا است، پس از اتمام استفاده از آن ناپدید می شود تا فضای صفحه را اشغال نکند.

Google Pixel Fold اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و ماه آینده ارسال می‌شود. تلفن تاشو جدید ما کاربرد Pixel را با طرحی ترکیب می‌کند که در تبلتی جمع‌وجور باز می‌شود و راه‌های بیشتری برای استفاده از دستگاهتان در اختیار شما قرار می‌دهد. و همه اینها از تراشه Google Tensor G2 ما پشتیبانی می کند، که Pixel Fold را سریع و ایمن می کند. در اینجا نگاهی به آخرین نسخه اضافه شده به مجموعه Pixel ما داریم.

Pixel Fold در حالت بسته، شبح گوشی هوشمندی آشنا دارد که در کف دست شما جای می گیرد و در جیب شما می رود. آن را باز کنید تا یک صفحه نمایش 7.6 اینچی با نمایه نازک تر از هر گوشی تاشو دیگری در بازار نشان داده شود. برای ایجاد این طرح تاشو، ما از نظر فرم و عملکرد به خطر نیفتادیم. بسیاری از اجزای Pixel – از دوربین، باتری، بلندگوها و لمسی – به طرز هوشمندانه ای طراحی شده اند تا با طراحی باریک مطابقت داشته باشند. لولای سفارشی ما نه تنها به این صافی کمک می کند، بلکه بادوام ترین لولا در بازار است. و در نهایت Pixel Fold دارای رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب است.

نمایشگرهای متعدد برای پربازده و سرگرم ماندن

صفحه‌نمایش‌های Pixel Fold چه باز و چه بسته، راه‌های بی‌شماری برای سرگرمی و انجام کارها ارائه می‌دهند.

این همه چیز نیست: همچنین می توانید از حالت هندزفری رومیزی برای نشستن و استراحت در حین تماشای محتوا یا گرفتن عکس یا فیلم بدون سه پایه استفاده کنید. حالت رومیزی مخصوصاً در YouTube مفید است. نیمه بالایی ویدیوی شما را پخش می‌کند و با به‌روزرسانی برنامه آتی، کنترل‌های پخش را در نیمه پایینی نیز دریافت خواهید کرد.

دوربین کامل پیکسل، در اطراف
Pixel Fold بسیاری از تجربه‌های دوربینی را که از Pixel انتظار داشتید ارائه می‌کند، Super Res Zoom با زوم اپتیکال 5 برابر، صدای واقعی، دید در شب و پرتره، به‌علاوه حالت‌های سطح حرفه‌ای Pixel 7 Pro، مانند 10 – HDR کم ویدئو علاوه بر این، می‌توانید از Magic Eraser و Photo Unblur در Google Photos استفاده کنید تا عکس‌های خود را کامل کنید.

تحریریه Techpowerup