ماوس کامپیوتر چیست و انواع مختلف ماوس چه ویژگی‌هایی دارند نمایندگی رسمی لاجیتک | techpowerup

همانطور که از نام این نوع مجله خبری سخت افزار کامپیوتر مشخص است، موس سیم دار با استفاده از سیم به کامپیوتر متصل می شود. پورت usb سرعت بالایی دارد و خطرناک ترین آیتم جاسوسی برای بسیاری از افراد است. ممکن است با خود فکر کنید که موس کامپیوتر چه ویژگی‌هایی ممکن است داشته باشد؟ ماوس، ماوس است مگر نه؟ اما از قابلیت‌هایی که انواع موس کامپیوتر ارائه می‌دهند شگفت‌زده خواهید شد. طول کابل ماوس 1.5 متر و هر کلید ماوس دارای عمری معادل 3 میلیون کلیک است.

  • Mouse (موشواره )در هر کجا باشد با توجه به نیاز، با ضربه (کلیک کردن دکمه سمت راست یا چپ) عمل کرده و کار را پیش می‌برد.
  • این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد.
  • انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود.
  • این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند.
  • گیمرها برند ریزر را به خوبی می شناسند و در جریان محصولات باکیفیت آن هستند.

این موس گیمینگ دارای هفت کلیک بوده و ودقت آن 8000-DPI می باشد. پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس رپو را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید. شرکت شارکون فعالیت خود را از سال 2003 در شهر لیندن آلمان آغاز کرده است.

ماوس بی سیم لاجیتک M170

از مهم ترین ویژگی های این ماوس با سیم می توان به تکنولوژی تشخیص رهیابی که در آن به کار رفته اشاره داشت. حداکثر سرعت تشخیص حرکتی در این ماوس معادل 32 اینچ بر ثانیه است که منجر به عملکرد سریع و دقیق ماوس می شود. سرعت و دقت از مهم ترین عوامل تعیین کننده کیفیت محصولات جانبی گیم هستند. نوع رابط این ماوس USB تایپ C است که 140 سانتی متر طول دارد. نکته دیگری که معمولا افراد در زمان خرید ماوس فراموش می کنند، وزن این تجهیزات کامپیوتری است.

موس گیمینگ Verity V-MS5123G

کابل این ماوس 1.8 متر طول دارد و به پوشش کنفی مجهز است که این پوشش در طول عمر مفید ماوس نقش موثری را ایفا می کند. این ماوس به صورت plug and play کار کرده و نیازی به نصب شدن ندارد. ماوس با سیم تسکو مدل TM 761GA با سیستم عامل اندروید، مک و ویندوزهای ویستا، XP، 7، 8، 2000 و 98 سازگاری دارد. نوع حسگری که در این محصول تعبیه شده نوری و اپتیکال است که عملکرد بسیار دقیقی را رقم می زند. پوشش کتان کابل که در این ماوس تسکو به کار رفته باعث عمر طولانی محصول می شود. ماوس دارای 7 کلید است که هر کلید عمری معادل 5 میلیون کلیک دارد.

ماوس‌های توپی متحرک دارای یک توپ لاستیکی در درون خود هستند که این توپ با سطح زیر Mouse در تماس است. ممکن است برای انجام بازی های ویدیویی به دلیل اتصال سیمی، محدودیت های حرکتی را ایجاد کنند. وزن ماوس سیم دار سبک تر از انواع بی سیم است و این موضوع استفاده از آنها را راحت تر می کند. باید همیشه حواستان به عمر باتری ماوس باشد تا دچار مشکلی در استفاده از این تجهیزات نشوید. توجه داشته باشید که وزن ماوس روی دقت کار شما تاثیر زیادی خواهد داشت؛ ماوس های سبک کنترل سختی دارند و ماوس های خیلی سنگین شما را بعد از مدت کوتاهی کلافه می کنند. البته انتخاب ابعاد ماوس می تواند سلیقه ای و شخصی هم باشد؛ نکته مهم این است که با در دست گرفتن ماوس احساس راحتی داشته و در زمان استفاده از آن، احساس سختی نکنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup