قیمت و خرید انواع پاور کامپیوتر و منبع تغذیه کامپیوتر پخش تکنوسان | techpowerup

نقطه قابل توجه در این منبع تغذیه‌ عملکرد برابر با مدل‌های دیگر است. اگر شما به زیبایی داخل کیس خود اهمیت نمی‌دهید پاور غیر ماژولار محصول پیشنهادی مناسبی برای شما خواهد بود. در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند. درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند.

  • در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید.
  • سپس، پاور اولیه را می توان در حالی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است، تعویض کرد.
  • در ظاهر پاور خوب و بروزی به نظر می رسه اما هنوز اطلاعات خاصی درباره کیفیت، کارایی و معایب احتمالیش در دست نیست.

در مجموع NeoECO PLATINUM 750W انتک یک منبع تغذیه کامپیوتر مرغوب تمام ماژولار پلاتینیوم است. بدیهی است سری NeoECO انکت پاور ممتاز یا عالی نیست و برای یک پاور پلاتینیوم عالی باید هزینه بسیار بیشتری پرداخت کرد. با این حال NeoECO انکت پاورهای استاندارد و بسیار خوبی در مقایسه با هزینه پرداختی هستند. پاور گرین GP700B-HP EVO دارای راندمان انرژی منطبق بر 80 پلاس گلد است و با برخورداری از قطعات مرغوب و طراحی بهینه، برای سیستم‌های گیمینگ میان رده انتخاب بسیار خوبی است. روی هم رفته اف اس پی HEXA 85+ PRO یکی از بهترین پاورهای 450 واتی ارزان بازار ایران با گواهی 80 پلاس برنز است و ارزش خرید بالایی دارد. شما می‌توانید پاور گرین 450 واتی ECO Rev3.1 را برای سیستم‌هایی با پردازنده رده پایین و گرافیک نهایتاً GT 1030 استفاده کنید.

خیابان ولی عصر – بالاتر از طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران – واحد 150

این پاور ولتاژهای مورد احتیاج قسمت های داخلی دستگاه ما را تامین می کند. توان مورد نیاز یک کامپیوتر توسط همین منبع تغذیه تامین می شود و به بخش های مختلف دستگاه شما می رسد. با قدری افزایش بودجه می‌توان سراغ منبع تغذیه کامپیوتر 450 واتی FSP HEXA 85+ PRO 450W از برند جهانی و معتبر FSP رفت که گواهی 80 پلاس برنز، خازن های تمام ژاپنی و کابل های نیمه تخت دارد. بنابراین اگر بودجه‌تان به پاور انتک FSP HEXA 85+ PRO می‌رسد، انتخاب بهتری و بروزتری است.

بهترین مودم های پیشنهادی بر اساس قیمت (بهمن

برای استعلام مجله خبری سخت افزار کامپیوتر پاور و منبع تغذیه کامپیوتر گرین و سایر برندها از طریق همین صفحه می توانید قیمت های به روز پاور را مشاهده نموده و به صورت تکی یا عمده خرید نمایید. پاور و منبع تغذیه کامپیوتر قطعه ای سخت افزاری است که وظیفه ی برق رسانی به سایر قطعات داخل کیس کامپیوتر را دارد. در حقیقت پاور جریان متناوب شهری را با ولتاژ بالا (220 ولت) دریافت کرده و به صورت جریان مستقیم با ولتاژهای متناسب با قطعات (3.3، 5 و 12 ولت) ارائه می دهد.

نکات بعدی که شما با استفاده از آن می توانید یک پاور خوب را بشناسید توجه به به حداکثر توان وات پیوسته ای است که پاور می تواند دریافت کند و هرچه این مقدار بیشتر باشد، بهتر است. مورد بعدی راندمان بالای یک پاور است که نشان دهنده کارکرد درست و باکیفیت پاور است و اگر این عدد بالای 80% باشد، بسیار بهتر است. همچنین نکات دیگری نیز مانند تعداد پین ها و کم صدا بودن و وزن پاور و قابلیت کارکرد در دمای بالا نیز مهم است. این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است. زمانی که شما می خواستید با نیروی برق مستقیم کار کنید برای عمر بیشتر این باتری ها را باید از لپ تاپ جدا می کردید. این کار باعث می شد شما از برق مستقیم جهت کار کردن با لپ تاپ بهره ببرید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup