قیمت فروش موس کامپیوتر خرید موس بی سیم و با سیم Mouse پورومیکس | techpowerup

همانطور که می‌دانید مجله خبری سخت افزار کامپیوتر سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. ماوس‌های سیم‌دار در مقایسه با نوع بی سیم، ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری دارند و به‌دلیل عدم وجود برد‌های مربوط به فرستنده امواج و باتری وزن کمتری دارند. از دیگر مزایای ماوس سیم دار، نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن باتری ماوس است. به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

  • یکی از ساده ترین کارهایی که با این محصول انجام می‌دهید، کلیک کردن است.
  • هرچند تفاوت چندانی برای کاربران کامپیوتر های رومیزی نیز وجود ندارد.
  • ممکن است این فکر به ذهنتان خطور کند که موس کامپیوتر چه ویژگی‌هایی می تواند داشته باشد؟ ماوس، ماوس است و تفاوتی بین آنها نیست مگر نه؟ اما بعد از بررسی قابلیت‌های انواع موس کامپیوتر و توانایی هر کدام از آن ها شگفت‌زده خواهید شد.
  • این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند.

اما اگر از یک ماوس گیمینگ برند اصلی برای بازی استفاده کنید و بهبود عملکرد خود را با ماوس گیمینگ مشاهده و تجربه کنید و تفاوت ماوس گیمینگ و عادی را متوجه شوید دیگر نخواهید خواست تا از ماوس عادی برای بازی استفاده کنید. ماوس‌های عادی معمولاً دارای 3 دکمه هستند، در حالی که ماوس‌های گیمینگ اکثراً دارای تعداد بیشتری دکمه هستند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند تا به فردی که بازی می‌کند سرعت واکنش‌پذیری بالاتری بدهد. همچنین این نوع Mouse قابلیت تنظیم DPI را نیز دارند که در مطلب DPI چیست به صورت کامل به توضیح این موضوع پرداخته‌ایم. ماوس 286 TM یکی از محصولات تسکو است که با رابط USB به کامپیوتر متصل می‌شود.

خرید ماوس باسیم و بی سیم

این دانگل های USB همچنین اتصال به بیش از یک دستگاه را دارند. برای فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهایی که نیازمند دقت بالا هستند، خرید ماوس دارای DPI پایین‌تر توصیه می‌شود. حتی بعضی از ماوس‌های گیمینگ دارای وزن قابل تنظیم می‌باشند و در بخش‌های مختلف بازی، در حرکات ماوس، تفاوت‌هایی ایجاد می‌شود. از ماوس‌های گیمینگ می‌توانید برای کارهای معمول روزمره نیز استفاده کنید. البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند. اگر کامپیوتر شما فرستنده‌ی توکار بلوتوثی نداشته باشد، شما نمی‌توانید از این نوع ماوس‌ها استفاده کنید و باید یک گیرنده‌ی USB بلوتوث بخرید و به کامپیوتر خود وصل کنید.

ماوس لاجیتک مدل Master 3 – خاکستری (پک گلوبال -18ماه گارانتی)+_

البته این گزینه علاوه بر سرعت، گزینه‌های دیگری مانند تنظیمات چرخش ماوس، شکل ظاهری ماوس، اشاره‌گر و سرعت کلیک و حتی جابجایی دکمه‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید علاوه بر تنظیم، آن را شخصی سازی کنید. توپ این نوع ماوس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند. این نوع برخلاف سایر ماوس ها در جای خودش ثابت است و تکان داده نمی شود. از نقاط منفی ای که در مورد این ماوس های توپی وجود دارد، جمع شدن خاک و گرد و غبار در داخل محفظه توپ پلاستیکی است که همین مورد باعث گیر کردن توپ یا سفت شدن کار توپ در داخل محفظه می شود.

A4Tech Mouse OP-620D USB

این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند. DPI بیشتر برای گیمینگ سریع بهتر است زیرا سرعت واکنش شما را بالا می‌برد. با این حال، DPI پایین‌تر سطح کنترل و دقت شما را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، گیمرهای حرفه‌ای نیازمند ماموس دارای قابلیت تنظیم DPI هستند. در ماوس‌های لیزری به جای استفاده از طول موج مرئی نور، از یک طول موج نامرئی نور ایجاد شونده به وسیله‌ی یک لامپ LED استفاده می‌شود. ماوس‌های لیزری در مقایسه با ماوس‌های نوری، اندکی دقت بیشتری دارند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup