فروش Diablo IV از 666 میلیون دلار در عرض پنج روز پس از عرضه عبور کرد

Diablo IV پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ بلیزارد را داشت و در پنج روز اول پس از عرضه در 6 ژوئن، از 666 میلیون دلار فروش در سراسر جهان عبور کرد. آخرین قسمت از سری Diablo و پرفروش ترین بازی بلیزارد، معادل باکس آفیس بزرگترین هفته افتتاحیه سال است. قهرمانان Sanctuary، دنیایی که دیابلو در آن اتفاق می افتد، تاکنون بیش از 276 میلیون ساعت یا بیش از 30000 سال بازی کرده اند.

مادر مبارک لیلیت از فداکاری شما فانیان خرسند است.
Diablo IV هم‌اکنون با پخش بین پلتفرمی و پیشرفت متقابل روی رایانه‌های شخصی ویندوز، ایکس‌باکس سری X|S، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، به‌علاوه تا سقف چهار نفره، از جمله همکاری آنلاین، در دسترس است. نیمکت دو نفره روی کنسول.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران Mike Ybarra، رئیس Blizzard Entertainment گفت: «از طرف بلیزارد، می‌خواهیم از میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان که خود را در Diablo IV غوطه‌ور کردند، تشکر کنیم. “Diablo IV نتیجه همکاری تیم‌های باورنکردنی ما برای ایجاد و حمایت از بازی‌های ژانر تعریف‌کننده، خلق جهان‌های افسانه‌ای، و الهام بخشیدن خاطراتی است که تا آخر عمر باقی می‌مانند. ما غرق پاسخ هستیم، به تیم افتخار می‌کنیم و متعهد می‌مانیم. برای گوش دادن به بازیکنان خود و اطمینان از اینکه دیابلو در سال‌های آینده فراتر از انتظارات خواهد بود.”

پس بازیکنان با این همه زمانی که در Diablo IV سپری کرده اند چه می کنند؟

  • 276 میلیارد شیاطین از زمان دسترسی اولیه کشته شده اند: تقریباً 35 برابر جمعیت جهان.
  • بازیکنان بیش از 316 میلیون بار شکست خورده اند
  • بیش از 5 میلیون نفر از این برندگان در دست قصاب بودند.
  • اما آنها به تنهایی سقوط نمی کنند – بازیکنان بیش از 166 میلیون بار یک مهمانی با دوستان خود ایجاد کرده اند.
  • 163 بازیکن در حالت هاردکور به حداکثر سطح رسیدند، جایی که مرگ و میر دائمی است.

وقتی بازیکنان دیابلو بازی نمی‌کردند، تماشا می‌کردند – Diablo IV از زمان دسترسی زودهنگام از 1 تا 9 ژوئن، شماره 1 بازی توییچ بود و رکوردهای بلیزارد را هم برای ساعت‌های پخش و هم تماشا در یک دوره مشابه شکست.

تحریریه Techpowerup