دسک‌تاپ‌های بازی MSI GeForce RTX سری 40 مزایای استودیوی NVIDIA را به سازندگان می‌دهند.

وقتی گیمرها بازی‌های FPS فوق‌العاده با کمترین تأخیر را تجربه نمی‌کنند، جدیدترین کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX عملکرد گرافیکی نهایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا دید خلاقانه‌شان را زنده کنند. دسکتاپ‌های MSI Gaming با پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX به مجموعه انحصاری نرم‌افزار رایگان دسترسی دارند: NVIDIA Broadcast، Canvas و Omniverse.

برنامه NVIDIA Broadcast هر اتاقی را به یک استودیوی خانگی تبدیل می کند. کاربران می‌توانند وب‌کم و میکروفون خود را برای بهبود پخش زنده یا کنفرانس ویدیویی با جلوه‌های هوش مصنوعی قدرتمند مانند تماس چشمی، پس‌زمینه مجازی، حذف نویز و اکو اتاق و غیره تقویت کنند. با پردازنده‌های اختصاصی Tensor Core AI در پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA RTX، افکت‌ها را می‌توان به صورت یکپارچه در زمان واقعی، در کنار بازی‌ها و برنامه‌ها اعمال کرد.

با برنامه NVIDIA Canvas، به سرعت قلم موهای ساده را به تصاویر منظره واقعی برای پس زمینه، کاوش مفهومی یا الهام گرفتن خلاقانه تبدیل کنید. پشتیبانی از پانوراما به زودی ارائه می‌شود و به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا نقاشی‌های محیطی زیبا را ایجاد کنند تا از آنها به عنوان پس‌زمینه صحنه‌های سه بعدی استفاده کنند و مفاهیم و حالات مختلف را آزمایش کنند. NVIDIA Omniverse یک پلتفرم طراحی سه بعدی تسریع شده است که به طور یکپارچه برنامه های سه بعدی را به هم متصل می کند و گردش کار خلاقانه را افزایش می دهد. روی یک پروژه با چندین برنامه در زمان واقعی کار کنید، از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود محتوا استفاده کنید و با هنرمندان دیگر همکاری کنید.

ما خوشحالیم که کاربران دسکتاپ بازی ما می توانند مزایای استودیو NVIDIA را تجربه کنند. این تضمین می‌کند که مشتریان ما می‌توانند با دانستن اینکه محصولی را انتخاب می‌کنند که بهترین عملکرد گرافیکی و همچنین قابلیت‌های خلاقانه باورنکردنی را ارائه می‌دهد، آرامش خاطر داشته باشند.

MSI، یک مبتکر پیشرو در زمینه سخت‌افزار محاسباتی و تجهیزات جانبی، مفتخر است اعلام کند که دسکتاپ‌های بازی آن، مجهز به پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40، نه تنها به گیمرها قدرت دلخواه را می‌دهند، بلکه مزایای بسیاری از استودیوی NVIDIA را در اختیار سازندگان قرار می‌دهند. سکو. . این سیستم ها عملکرد گرافیکی استثنایی را تضمین می کنند و هنگامی که با درایورهای NVIDIA Studio استفاده می شوند، قابلیت اطمینان استثنایی را برای رفع نیازهای سازندگان و طراحان ارائه می دهند.چه یک خالق، طراح حرفه ای باشید یا فقط به دنبال یک دسکتاپ با عملکرد بالا باشید، دسکتاپ های بازی MSI با مزایای استودیو NVIDIA راه حل عالی را ارائه می دهند. با سخت افزار پیشرفته، عملکرد سریع و قابلیت اطمینان استثنایی، می توانید بر روی کاری که بهترین انجام می دهید تمرکز کنید: ایجاد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این دسک‌تاپ‌های با کارایی بالا، از جمله MSI Gaming Desktop، MEG Aegis Ti5، MEG Trident X2 و MPG Infinite X2، طراحی شده‌اند تا بهترین عملکرد و قابلیت اطمینان را ارائه دهند و گردش کار یکپارچه و بدون وقفه را برای کاربران فراهم کنند.

تحریریه Techpowerup