تیرانداز تاکتیکی Oddball Lemnis Gate در ماه ژوئیه تعطیل می شود، ناشر Frontier Foundry در زمین لرزان است.

انتظار می‌رود که لمنیس گیت تا ژوئیه سال جاری بسته شود، طبق به‌روزرسانی منتشر شده در صفحه استیم بازی، به تاریخ 9 مارس 2023. Ratloop Games Canada و Frontier Foundry از طریق بیانیه‌ای مشترک خبر ناراحت کننده‌ای را برای طرفداران ارسال کردند: انجمن Lemnis Gate، ما می‌خواهیم. برای تشکر از همه شما برای حمایت شما با لمنیس گیت، که برای بسیاری از دورهای شگفت انگیز به ما ملحق شده اید. ما کاملاً از دیدن اشتیاق شما به بازی، استراتژی‌های شگفت‌انگیز که ایجاد کردید و اینکه چگونه این چرخش خلاقانه در ژانر FPS را پذیرفتید، دوست داشتیم. دروازه لمنیس یک پروژه جاه طلبانه بود که ما مفتخریم که با هم به انجام رساندیم، بنابراین با اندوه امروز این خبر را به اشتراک می گذاریم.”

Lemnis Gate یک FPS استراتژی مبارزاتی انقلابی مبتنی بر نوبت است که در یک حلقه زمانی اتفاق می افتد. بر توانایی های منحصر به فرد ماموران قدرتمند فضای عمیق مسلط شوید و در نبردهای چهار بعدی خیره کننده شرکت کنید. برای خرید (تا 11 آوریل 2023) در پلتفرم‌های بازی زیر موجود است: رایانه شخصی، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، پلی‌استیشن 4، و ایکس‌باکس وان.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این بازی قرار است تا 11 آوریل 2023 از تمام پلتفرم ها حذف شود. توسعه دهنده و ناشر تاریخی برای توقف عنوان تاکتیکی PvP تعیین کرده اند: «Lemnis Gate از فروش در همه پلتفرم ها حذف خواهد شد. با این حال، ما حالت چند نفره را حفظ خواهیم کرد. سرورهای آنلاین، بنابراین همه شما می توانید تا 11 ژوئیه 2023 که بسته می شوند، وارد حلقه شوید. بازیکنان کنسول همچنان می توانند به حالت های چند نفره محلی و تمرین دسترسی داشته باشند، اما بازیکنان رایانه شخصی نمی توانند بیش از این نقطه بازی کنند. “

محبوبیت Lemnis Gate از زمان عرضه آن در سپتامبر 2021 به شدت کاهش یافته است، علیرغم استقبال مثبت در زمان راه اندازی، و اعلامیه های تیم توسعه بسیار اندک بوده است. به روز رسانی هفته گذشته اولین آپدیت از اواخر دسامبر 2021 بود که نوید خوبی برای طول عمر بازی نداشت. فروش سختی برای طرفداران معمولی شوترهای آنلاین رقابتی بوده است. مکانیک های مبتنی بر نوبت که حول یک حلقه زمانی 25 ثانیه ای در طول مسابقات آنلاین می چرخند، به عنوان نقاط فروش منحصر به فرد عنوان تبلیغ می شوند. برنامه زمان‌بندی انتشار ناشر Frontier Foundry برای بازی‌های آینده برای سال مالی آینده تأیید شده است. شرکت مادر Frontier Developments که بیشتر به خاطر تولید شبیه‌سازی فضانورد Elite Dangerous شناخته می‌شود، اعلام کرده است که قصد دارد پیش‌بینی درآمد خود را کاهش دهد. بیانیه ژانویه 2023 ارزیابی مجدد بخش ناشران را ارائه می دهد: “با توجه به تجربه متفاوت ما از انتشار شخص ثالث از نظر موفقیت مالی تا به امروز، ما استراتژی خود را برای Foundry با توجه به این تجربیات و روندها در بازار، به ویژه ارزیابی می کنیم. ما به بازگشت سرمایه به دست آمده توسط Foundry نگاه می کنیم.”

تحریریه Techpowerup