با Logitech Chorus برای Meta Quest 2 به سطوح جدیدی از غوطه وری کامل برسید

Logitech Chorus با وزن 6.42 اونس (182 گرم)، سبک وزن و راحت برای استفاده برای مدت زمان طولانی است. Chorus در هدست واقعیت مجازی شما در جای خود باقی می ماند و هرگز نیازی به جدا کردن یا وصل کردن آن نیست.

قیمت و در دسترس بودن
انتظار می رود Logitech Chorus برای Meta Quest 2 با قیمت 99.99 دلار به فروش برسد و در لاجیتک و خرده فروشان اصلی در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

لاجیتک امروز یک راه حل صوتی یکپارچه جدید را معرفی کرد که از ابتدا برای Meta Quest 2 طراحی شده است تا یکپارچه سازی صوتی نهایی، Logitech Chorus باشد. وادیم کوگان، مدیر گروه تجاری AR/VR در لاجیتک گفت: «از ابتدا، ما می‌خواستیم به افراد بیشتری کمک کنیم تا تمام آنچه را که واقعیت مجازی ارائه می‌دهد تجربه کنند. “Chorus تناسب و راحتی Meta Quest 2 را بهبود می بخشد، در حالی که به کسانی که از جلسات طولانی بازی لذت می برند اجازه می دهد تا در بازی ها و تجربیات مورد علاقه خود غرق شوند از طریق یکپارچه سازی صدا در یک طراحی راحت که برای گیمر VR طراحی شده است.”

با بلندگوهای درجه یک BMR، گیمرها هر لحظه بزرگ و هر جزئیات را خواهند شنید. آکوستیک های سفارشی خارج از گوش به شما این امکان را می دهد که در دنیای مجازی غوطه ور شوید، اما از دنیای واقعی اطراف خود نیز آگاه باشید.

Logitech Chorus جدید از طریق رویکردی جدید در طراحی هدست با آکوستیک خارج از گوش سفارشی، به سطح جدیدی از صدای فراگیر و فوق‌العاده واقعی دست می‌یابد. این طراحی جدید با طراحی پشت باز، بلندگوهای چرخان و راه حل بند یکپارچه، راه حل بهینه برای کاربران Meta 2 Quest است که به آنها اجازه می دهد در حالی که سریع و آزادانه در Metaverse حرکت می کنند خنک بمانند. هیچ چیزی در گوش یا اطراف آن در بازی، تمرین یا خلاقیت شما اختلال ایجاد نمی کند.

مت گرین، مدیر ارشد مهندسی آکوستیک در لاجیتک، گفت: «لاجیتک کر هوس واقعی بازی‌بازان صوتی را با راحتی و آسایشی که مردم نیاز دارند، با قیمتی پایین‌تر از راه‌حل‌های صوتی مشابه در بازار امروز ترکیب می‌کند». Chorus چیزی بیش از مرحله بعدی صدا برای VR است، سال‌ها بازخورد توسعه‌دهندگان، گیمرها و جامعه واقعیت مجازی را نشان می‌دهد، و ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که به تجربه همهجانبه واقعیت مجازی اضافه شده است.

Logitech Chorus اولین راه حل صدای خارج از گوش با کارایی بالا است که به طور خاص برای Meta Quest 2 طراحی شده است، با درایورهای صوتی بزرگ پشت باز برای ایجاد تجربه ای همهجانبه برای دنیای مجازی.

پس از اتصال، CHORUS به طور کامل با گذرگاه USB-C یکپارچه می شود. هیچ منبع تغذیه جداگانه ای مورد نیاز نیست. تمام روز با کابل برق وصل فیلم تماشا کنید.

تحریریه Techpowerup