بازی Path of Exile: Crucible در اوایل آوریل برای رایانه شخصی عرضه خواهد شد، تریلر رسمی و ویدیوهای فاش محتوا اکنون در دسترس هستند.



در Path of Exile: Crucible، تیتان‌های باستانی را خواهید دید که زمانی سطح اولیه Wraeclast را شکل داده‌اند. اگر به اندازه کافی قدرتمند باشید، این توانایی را به دست خواهید آورد که قدرت آنها را بر روی سلاح های خود جعل کنید. گسترش ماه آوریل ما لیگ چالش Crucible، نه مهارت جدید Vaal، دروازه اطلس، بیش از ده آیتم منحصر به فرد جدید، و ارتقاء برای Breach، Abyss، Passive Tree Masteries، Saboteur، Pathfinder، Ruthless و موارد دیگر را معرفی می کند!

در Path of Exile: Crucible، شما یک نژاد باستانی از تایتان‌ها را کشف خواهید کرد که زمانی سطح اولیه Wraeclast را شکل داده‌اند. در این لیگ شما این توانایی را به دست خواهید آورد که قدرت آنها را بر روی سلاح های خود جعل کنید.

قدرت بوته را در دست بگیرید

Crucible Forges در سرتاسر Wraeclast پراکنده هستند. وقتی یکی را پیدا کردید، یکی از سلاح های خود را انتخاب کنید و قدرت تایتان های باستانی را برای ایجاد یک رویارویی دشوار هدایت کنید. هر چه طولانی تر کانال کنید، هیولاهای مذاب بیشتری با دشمنان قدرتمندتری ترکیب می شوند. شما سختی و پاداش این برخوردها را کنترل می کنید.

مسیر خودت را بساز
در مد نمادین Path of Exile، سلاح‌های شما اکنون می‌توانند با درختان مهارت غیرفعال قدرتمند آغشته شوند. برخورد در Crucible Forges به شما تجربه ای می دهد که به شما امکان می دهد درخت را روی یک سلاح یاد بگیرید و به تدریج در مهارت های آن پیشرفت کنید. شما فقط می توانید یک مهارت را از هر ردیف اختصاص دهید، بنابراین مسیر خود را از طریق هر درخت منفعل Crucible با دقت انتخاب کنید. اگر خوش شانس باشید، مهارت های خاصی را پیدا خواهید کرد که پس از تخصیص، ارزش پول ارزشمند یا اقلام منحصر به فردی را دارند که به فروشنده فروخته شوند.

مقابل تایتان ها بایستید

پایان بازی Crucible در Titan’s Forge اتفاق می‌افتد، منطقه‌ای خطرناک که یک قدرت باستانی را در خود جای داده است: توانایی ذوب کردن یک اسلحه، با ادغام درخت منفعل Crucible خود با سلاح دیگر. این فرآیند نتایج غیرقابل پیش‌بینی ایجاد می‌کند و عناصری را از هر درخت و همچنین ارتقاء، کاهش و تغییرات تصادفی را در بر می‌گیرد. با استفاده دقیق از Forge، می‌توانید درخت‌های مهارت فوق‌العاده قدرتمندی را روی سلاح‌های خود ایجاد کنید.

برای ExileCon آماده شوید!

پخش زنده بعدی ما از مرحله اصلی ExileCon 2023 انجام خواهد شد! این رویداد که از 28 تا 29 ژوئیه (PDT) در اوکلند، نیوزلند برگزار می شود، به طور کامل به صورت آنلاین پخش می شود تا شما از خانه تماشا کنید. ما اطلاعات زیادی را درباره Path of Exile 2 و Path of Exile Mobile قبل از پخش کامل Path of Exile 3.22 و سپس هر کنفرانس، پانل و رویداد توسعه دهندگان کنوانسیون فاش خواهیم کرد. پخش زنده در ساعت 10:00 به وقت نیوزیلند در 29 ژوئیه (15:00 PDT، 28 ژوئیه) آغاز می شود. آن را از دست ندهید! Path of Exile: Crucible در 7 آوریل برای PC و Mac و 12 آوریل برای PlayStation و Xbox عرضه می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup