بازی جدید Lord of the Rings MMO توسط Amazon Games و Embracer در حال توسعه است

به طور جداگانه، استودیو آمازون سریال پرطرفدار The Lord of the Rings: The Rings of Power را برای Prime Video تولید می‌کند که در دوران دوم تالکین در سرزمین میانه اتفاق می‌افتد و ارتباطی با این بازی MMO در دست توسعه ندارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بازی آینده یک ماجراجویی MMO جهان باز و پایدار خواهد بود که در سرزمین میانه اتفاق می افتد و داستان های دوست داشتنی از سه گانه ادبی The Hobbit و The Lord of the Rings را به نمایش می گذارد. این بازی در مراحل اولیه تولید است و استودیوی بازی‌های آمازون Orange County، خالق بازی محبوب دنیای باز MMO New World، پیشتاز توسعه است. آمازون گیمز این بازی را در سراسر جهان برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر خواهد کرد. جزئیات بیشتر، از جمله برنامه راه اندازی، در تاریخ بعدی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کریستف هارتمن، معاون آمازون گیمز گفت: «ما متعهد هستیم که بازی‌های با کیفیت بالا را به بازیکنان ارائه دهیم، چه از طریق IPهای اصلی یا بازی‌های محبوبی مانند ارباب حلقه‌ها». «ارباب حلقه‌ها به بازیکنان برای مدت‌ها آرزوی تیم ما بوده است، و از اینکه شرکت‌های سرزمین میانه این دنیای نمادین را به ما سپردند مفتخر و قدردان هستیم. همچنین خوشحالیم که رابطه خود را با Embracer گسترش می‌دهیم. با قرارداد ما با Tomb Raider در سال گذشته، گروه را ادامه دهید، زیرا آنها ثابت کردند که همکاران بسیار خوبی هستند.”

لی گینچارد، مدیر عامل Freemode، گفت: «دنیای سرزمین میانه به اثبات بی نهایت زمین حاصلخیز برای سازندگان ادامه می‌دهد، و بازی‌های آمازون مشتاق ایجاد جهان‌های فراگیر و فریبنده و انتشار بازی‌ها برای مخاطبان جهانی است. “ما یک جاه طلبی روشن برای ایجاد محصولات سرگرمی با بالاترین کیفیت برای این IP داریم، خواه از منابع داخلی استفاده کنیم یا با بهترین شرکای صنعت که تکمیل کننده توانایی های ما هستند، همکاری کنیم. ما تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای ارائه MMO انجام می دهیم در مورد جهان وسیع سرزمین میانه عدالت را رعایت کنید و بازیکنان را در همه جا خوشحال کنید.”

آمازون گیمز و گروه Embracer، از طریق زیرمجموعه تماماً متعلق به خود Middle-earth Enterprises، بخشی از گروه عامل Freemode، امروز اعلام کردند که توافقی را منعقد کرده‌اند که به Amazon Games اجازه می‌دهد یک بازی جدید به صورت آنلاین چند نفره (MMO) توسعه دهد و منتشر کند. بر اساس پروردگار حلقه های جی آر آر تالکین.

بازی ارباب حلقه‌ها که هنوز عنوان نشده است، به شتاب رو به رشد آمازون گیمز در انتشار و توسعه بازی ادامه می‌دهد، پس از موفقیت MMO New World و اکشن RPG Lost Ark. Smilegate RPG که هر دو از Steam و Twitch پیشی گرفته‌اند. . سابقه داشته باشد و به پرورش جوامع قوی بازی ادامه دهد. آمازون همچنین قراردادهای انتشاراتی با NCSOFT برای Throne and Liberty، Bandai Namco Online برای Blue Protocol، Crystal Dynamics برای بازی مهم بعدی Tomb Raider و Glowmade و Disruptive Games برای عناوین اعلام نشده اعلام کرد.