اسپیگن سری شارژر دیواری ArcStation Pro GaN را معرفی کرد

همچنین با جدیدترین فناوری گالیوم نیترید (GaN)، سری شارژرهای دیواری ArcStation Pro GaN نسبت به شارژرهای مبتنی بر سیلیکون سنتی کارآمدتر عمل می کنند و خروجی قدرتمند و گرمای کمتری را با اندازه جمع و جور تولید می کنند. طبق نتایج تست سرعت شارژ اسپیگن، این سری می تواند آیفون 14 پرو را تا 84 درصد در یک ساعت شارژ کند. GaN 452 و GaN 652 همچنین با “Samsung Galaxy Series” Super Fast Charging 2.0 سازگار هستند.

جو بائه، مدیر بخش لوازم جانبی اسپیگن، می‌گوید: «اسپیگن همیشه بر تولید محصولات مشتری‌محور متمرکز است. “سری شارژرهای دیواری Spigen ArcStation Pro GaN برای استفاده در هر موقعیت شارژی که مصرف کننده با آن روبرو می شود کاملا مناسب و راحت است.”

سری شارژرهای دیواری Spigen ArcStation Pro GaN اکنون در آمازون موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برند معروف لوازم جانبی موبایل اسپیگن سری جدید لوازم جانبی شارژ موبایل خود را معرفی کرد: Spigen ArcStation Pro GaN 352, 452, 652. دو رقم اول به معنای کل وات خروجی و رقم آخر مربوط به پورت ها است. (مثلاً 352: مجموع 35 وات با 2 پورت) برخی از افراد ممکن است فکر کنند استفاده از شارژرهای دیواری ارزان قیمت و بی کیفیت برای شارژ دستگاه هایشان اشکالی ندارد. با این حال، این نوع شارژرها می توانند به دلیل نویز موج دار به دستگاه ها آسیب بزنند. سری جدید Spigen ArcStation Pro GaN با فناوری Power Quality نویز موج دار را به حداقل می رساند تا دستگاه شما را ایمن تر از شارژرهای دیواری دیگر شارژ کند.

تحریریه Techpowerup