اینتل با فروش آن به MiTAC از بازار ساخت سرور خارج می شود

“در راستای تلاش‌های مداوم اینتل برای اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری‌ها در استراتژی IDM 2.0، ما تصمیم دشواری برای خروج از گروه راه‌حل‌های مرکز داده خود (DSG) گرفته‌ایم. و یک شریک قدیمی DSG ODM، حق تولید و فروش محصولات بر اساس طرح های ما را خواهد داشت. ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تیم DSG و سهامداران آن در طول این انتقال حمایت می شوند.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اینتل اکثر کسب و کارهای غیر اصلی خود از جمله کسب و کار Intel Optane، تجارت سوئیچ شبکه و اخیراً تجارت مودم 5G را تعطیل کرده است و اکنون نوبت خداحافظی با تجارت سرور و فروش آن به MiTAC است. یک شرکت مادر Tyan.

اگرچه اینتل هرگز بازیگر بزرگی در بازار ساخت سرور نبود، یا بهتر است بگوییم اکنون خط مناسبی از محصولات سرور دارد. با این وجود، این شرکت از استراتژی IDM 2.0 خود که توسط پت گلسینگر ارائه شده بود، پیروی می کند، که در سال 2021 به عنوان مدیر عامل شرکت کرد و تصمیم گرفت گروه راه حل های مرکز داده خود (DSG) را بفروشد.

طبق بیانیه ارائه شده به ServeTheHome، اینتل حق تولید و فروش محصولات بر اساس طرح های خود اینتل را به MiTAC، ارائه دهنده راه حل های محاسباتی لبه به ابر و شریک ODM اینتل DSG، اعطا می کند.

تحریریه Techpowerup