ایسوس سری Vivobook Classic 2023 را با پردازنده های نسل سیزدهم اینتل معرفی کرد

برای سرگرمی همه جانبه، همه مدل‌ها دارای سیستم صوتی قدرتمند ایسوس SonicMaster هستند – که با همکاری تخصص صوتی Dirac تنظیم شده است – که فراگیرترین، شفاف‌ترین و متعادل‌ترین تجربه صدایی را ارائه می‌کند، با صدایی فراگیر که شنونده را به خود جذب می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا همه چیزهای ظریف و ظریف را احساس کند. هر تاثیری در هر موقعیتی علاوه بر این، ASUS Audio Booster از الگوریتم‌های صوتی منحصربه‌فرد برای افزایش حجم صدا تا 1.5 برابر استفاده می‌کند و تجربه صوتی را به سطح بالاتری می‌برد.

طراحی پایدار
تعهد ایسوس به حفاظت از زمین و ارائه بهترین محصولات به کاربران خود در طراحی مدل های جدید Vivobook منعکس شده است. این دستگاه ها از 30 درصد پلاستیک PCR استفاده می کنند و بسته بندی آن اکنون 100 درصد قابل بازیافت است. مصرف برق کاهش یافته است تا از استاندارد ENERGY STAR برای بهره وری انرژی فراتر رود و دستگاه ها مطابق با EPEAT Silver هستند.

طراحی شده برای اتصال
اتصال همه لوازم جانبی و دستگاه‌های خود به سری جدید Vivobook برای کاربران همیشه آسان است، با همه مدل‌ها اتصال پیشرفته، از جمله پورت تاندربولت 4 USB-C با پشتیبانی از 40 گیگابیت بر ثانیه، Power Deliver و DisplayPort. دو پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A؛ یک پورت HDMI برای نمایشگر خارجی تا 4K 60 هرتز. و در Vivobook 16X OLED (K3605)، یک کارت خوان استاندارد SD.

خنک نگه داشتن تمام لپ‌تاپ‌ها یک سیستم خنک‌کننده تهویه‌شده کارآمد است که دارای چندین لوله حرارتی تا 8 میلی‌متر و یک فن IceBlade است که انتقال حرارت را برای عملکردی پایدار و بدون درام سرعت می‌بخشد.

این لپ‌تاپ‌های با تم جوانان دارای زبانه درب آرم برجسته Vivobook و کلید هشدار نمادین برای ظاهری متمایز هستند. کاربران می‌توانند بین دو رنگ بی‌انتها یکی را انتخاب کنند: مشکی مستقل یا نقره‌ای سرد – هر کدام را که انتخاب کنند همیشه جذاب به نظر می‌رسد.

برای اطمینان از اینکه کاربران می توانند از دوره های طولانی کار دور از پریزهای برق لذت ببرند، همه مدل های جدید Vivobook دارای باتری بادوام و با ظرفیت بالا تا 70 وات ساعت هستند، با قابلیت شارژ سریع که شارژ سریع را آسان تر می کند.

ایسوس امروز پنج مدل جدید از سری لپ‌تاپ‌های Vivobook Classic 2023 را معرفی کرد که در راس آن‌ها مدل‌های 14 اینچی Vivobook 14X OLED (K3405) و 16 اینچی Vivobook 16X OLED (K3605) قرار دارند. این لپ‌تاپ‌های قدرتمند در راستای نقش خود به‌عنوان پرچم‌داران سری، دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 هستند که با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل سری H Core و حداکثر 32 گیگابایت رم همراهی می‌شود. ویژگی های غنی K3405 و K3605 واقعاً حداکثر عملکرد را با بهترین قیمت ارائه می دهند.برای انجام
با ارائه طیف گسترده‌ای از اندازه‌های صفحه نمایش و گزینه‌های عملکرد، مجموعه جدید 2023 توسط Vivobook 14X OLED (K3405) و 16X OLED (K3605) رهبری می‌شود. اینها توسط یک پردازنده رده بالای نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900H با حداکثر پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 – ارائه دهنده ویژگی های پیشرفته مانند ردیابی پرتو، شتاب هوش مصنوعی و حافظه سریع GDDR6 و همراه با درایورهای NVIDIA Studio – برای ارائه حداکثر توان طراحی حرارتی (TDP) تا 70 وات ترکیب شده است، بنابراین آنها آماده انجام کارهای روزمره، بهره وری چند وظیفه ای و کارهای خلاقانه گاه به گاه هستند. علاوه بر این، Vivobook 16X OLED (K3605) دارای یک سوئیچ MUX است که به کاربران اجازه می‌دهد در هر زمانی بین حداکثر عملکرد گرافیکی یا بهبود عمر باتری یکی را انتخاب کنند. برای ذخیره سازی، همه مدل ها دارای SSD های PCIe فوق سریع تا 1 ترابایت هستند.

عمر طولانی‌تر لپ‌تاپ همچنین ضایعات طولانی‌مدت را کاهش می‌دهد، بنابراین لپ‌تاپ‌ها برای اطمینان از دوام، با استفاده از آخرین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H، با حداکثر ۱۲ روش تست و ۲۶ آزمایش فردی – بیشترین عملکرد را در صنعت، به شدت آزمایش می‌شوند. رژیم تست دقیق



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Vivobook 14X OLED و 16X OLED (K3605) تا 3.2K 120Hz OLED HDR Pantone نمایشگر تایید شده دارند. یک سیستم صوتی قدرتمند تنظیم شده توسط Dirac و یک وب کم HD با کاهش نویز سه بعدی ایسوس (3DNR) سرگرمی همه جانبه و کنفرانس ویدیویی شفاف را تضمین می کند. WiFi 6E با کارایی بالا (802.11ax) و عمر باتری طولانی با قابلیت شارژ سریع به کاربران این امکان را می دهد تا از سبک زندگی تلفن همراه خود به طور کامل لذت ببرند. اتصال در حین حرکت با مجموعه ای از درگاه های ورودی/خروجی از جمله تاندربولت 4، USB 3.2 Gen 1 Type-C و/یا Type-A و HDMI 2.1، به علاوه یک کارت خوان استاندارد SD آسان است.

مدل‌های جدید Vivobook که برای ماندگاری ساخته شده‌اند، با سخت‌ترین رژیم تست دوام MIL-STD-810H در جهان آزمایش می‌شوند. آنها همچنین دارای 30٪ پلاستیک بازیافتی (PCR) پس از مصرف و بسته بندی 100٪ قابل بازیافت هستند و استانداردهای EPEAT Silver و ENERGY STAR را برآورده می کنند که نشان دهنده تعهد ایسوس به تولید محصولات پایدار با کاهش اثرات زیست محیطی است.

برای سرگرمی ساخته شده است
مدل‌های جدید Vivobook OLED تجربه بصری خیره‌کننده‌ای با جزئیات باورنکردنی و رنگ‌های فوق‌العاده زنده را به لطف پنل‌های HDR پیشرفته خود با وضوح 4K در Vivobook 16X OLED (K3604) ارائه می‌کنند. Vivobook 15X OLED (K3504) و Vivobook 16X OLED (K3605) همچنین دارای نمایشگرهای OLED با نرخ تجدید بسیار سریع 120 هرتز برای تصاویری با حرکت فوق العاده روان یا 90 هرتز در مورد Vivobook 14X OLED (K3405) هستند. نمایشگرهای OLED دارای گواهی پنتون برای وفاداری رنگ در سطح حرفه ای هستند و طیف رنگی 100% DCI-P3 آنها رنگ با کیفیت سینمایی را ارائه می دهد. همه صفحه‌ها دارای گواهی TÜV Rheinland برای انتشار کم نور آبی و عملکرد بدون سوسو هستند تا از فشار کمتر چشم در طول جلسات تماشای طولانی اطمینان حاصل شود.

کاربران می‌توانند با سیستم دوربین HD ابتکاری تقویت‌شده با هوش مصنوعی ما – دارای فناوری ASUS 3DNR برای ویدیوی واضح‌تر در هر محیطی – و فناوری صوتی حذف کننده نویز هوش مصنوعی ASUS، که شامل الگوریتم‌های جدید برای افزایش بهره‌وری تماس‌های کنفرانسی است، کنترل جلسات خود را به دست بگیرند.

علاوه بر این، مدل‌های جدیدی که امروز در سری Vivobook Classic 2023 معرفی شدند، طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران را برآورده می‌کنند، از جمله Vivobook 15X OLED 15 اینچی (K3504) با نمایشگر OLED تا 2.8K 120. هرتز. 16 اینچی Vivobook 16X OLED (K3604) با نمایشگر OLED تا 4K؛ و 17 اینچی Vivobook 17X (K3704) با عملکرد برتر با پردازنده Core i9-13900H اینتل.

اتصال پرسرعت WiFi 6E که با ASUS WiFi Master بهبود یافته است، به کاربران امکان می دهد محتوای آنلاین را سریعتر از همیشه بارگذاری کنند.

تحریریه Techpowerup