ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا فاش شد

ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا فاش شد

داستان The Lord of the Rings: Return to Moria بازیکنان را فراتر از کتاب‌ها می‌برد و وارد عصر چهارم سرزمین میانه می‌شود، دنیای فانتزی که جی آر آر تالکین خلق کرده است. بازیکنان که توسط لرد Gimli Lockbearer به کوه‌های مه‌آلود احضار شده‌اند، کنترل گروهی از دورف‌ها را به دست می‌گیرند که وظیفه دارند غنایم از دست رفته سرزمین دورف‌ها موریا، معروف به Khazad-dûm یا Dwarrowdelf را از اعماق پاهایشان بازیابی کنند. جست و جوی آن ها به شجاعت نیاز دارد و در اعماق معادن موریا برای بازیابی گنجینه های آن جستجو می کنند. بازیکنان برای زنده ماندن، ساختن، ساختن و کشف معادن نمادین و گسترده به نیروها خواهند پیوست. کاوشگران شجاع باید هوشیار باشند زیرا خطرات مرموز در انتظار شماست.

کریس شولز، مدیرعامل Free Range Games می‌گوید: «ما در بازی‌های Free Range کاملاً هیجان‌زده هستیم که سرانجام بازی Lord of the Rings: Return to Moria را معرفی می‌کنیم. جی آر آر تالکین و تمام ساخته‌های او در سرزمین میانه برای قلب ما نزدیک و عزیز هستند، و این پروژه فرصتی باورنکردنی برای خلق تجربیات جدید ارائه می‌دهد که برگرفته از یکی از بزرگترین داستان‌هایی است که تا به حال گفته شده است. اشتیاق در بازی برای ارائه بازیکنان تجربه ای فراموش نشدنی.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

توسعه دهنده Indie Free Range Games و ناشر North Beach Games امروز از The Lord of the Rings: Return to Moria، تنها بازی ویدئویی بقا که در چهارمین عصر سرزمین میانه، دنیای فانتزی نمادین ساخته شده توسط JRR Tolkien، روایت می شود، رونمایی کردند. The Lord of the Rings: Return to Moria که در نمایشگاه تابستانی اپیک گیمز در جریان فستیوال بازی تابستانی رونمایی شد، کوتوله‌های سرزمین میانه را دنبال می‌کند که در یک ماجراجویی اصلی برای بازپس‌گیری و بازگرداندن موطن کوتوله‌های خود موریا را آغاز می‌کنند. بازی The Lord of the Rings: Return to Moria در بهار 2023 از طریق فروشگاه Epic Games به طور انحصاری برای رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. بازیکنانی که علاقه مند به ایمن کردن نقش خود در این ماجراجویی هستند می توانند از امروز این بازی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند. ما از بازگشت دورف ها به خزاددوم بیشتر خوشحالیم! با تشکر از دوستانمان در North Beach Games و Free Range Games، سال آینده این بار با هم در اعماق کوه‌های مه‌آلود غواصی خواهیم کرد. امیدواریم به ما بپیوندید!» فردریکا دروتوس از سرزمین میانه با هیجان فریاد زد.این بازی با ارائه یک پادشاهی کوتوله موریا که به صورت رویه‌ای ایجاد شده است، تجربه‌های بی‌پایانی را ارائه می‌دهد، بنابراین هیچ دو ماجراجویی مشابه نیستند و هر سفری را می‌توان به‌صورت انفرادی یا آنلاین با همراهان سفر کرد. بازیکنان می‌توانند برای تولید تجهیزات و منابع بیشتر ماینینگ کنند، اما مراقب باشید، استخراج صدا ایجاد می‌کند، و سر و صدای ایجاد شده در اعماق خاموش خطرات زیر را تهدید می‌کند: جایی که کوبیدن وجود دارد، دعوا وجود دارد. اسرار سه کوه افسانه ای را کشف کنید، فلزات گرانبها را استخراج کنید، برای زنده ماندن خراش دهید و با نیروهای ناگفته مبارزه کنید تا راز سایه ای را که در درون آن نهفته است، کشف کنید.

ویژگی های کلیدی بازی The Lord of the Rings: Return to Moria:

  • Feel the Fellowship: Fellowship of Dwarves را با افسانه غنی دنیای فانتزی نمادین JRR Tolkien که در تار و پود فیلم The Lord of the Rings: Return to Moria در هم تنیده شده است، تجربه کنید.
  • Survive the Darkness: برای زنده ماندن در معادن خائنانه موریا، بازیکنان باید منابع خود را حفظ کنند، شکار کنند و برای غذا جمع آوری کنند و سطح خواب، دما و صدای خود را مدیریت کنند. از سیستم‌های روشنایی دینامیک برای ایمنی بیشتر و حرکت بیشتر در تاریکی استفاده کنید. با بدی های ناگفته مبارزه کنید و از انبوهی از اورک های هیولا در نبردهای احشایی جان سالم به در ببرید، در حالی که راز سایه در کوه را کشف کنید.
  • ساختمان پایه: در تاریکی آرامش پیدا کنید. مکان های جدید را برای ایجاد معماری در مقیاس بزرگ آشکار و پاک کنید. خلاق باشید و از ابتدا پایه بسازید یا بر روی محیط موجود بسازید. مراقب شیاطینی باشید که به دنبال نابودی پیشرفت کوتوله ها هستند.
  • بازسازی و شکل دادن به موریا: پادشاهی گمشده باستانی Khazad-dûm را به شکوه سابق خود بازگردانید، با پیشروی داستان، مکان های دیدنی دورف ها را بازیابی کنید. معادن باستانی را احیا کنید و نیروگاه های آنها را دوباره احیا کنید تا منابع خود را دست نخورده بازیابی کنید.
  • کاوش: در اعماق معادن موریا شیرجه بزنید. محیط‌هایی که به‌طور رویه‌ای تولید می‌شوند مملو از منابع و مملو از رمز و راز و خطر هستند و هر بار تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌کنند.
  • چند نفره تعاونی: به تنهایی یا با دوستان در بازی چند نفره تعاونی آنلاین با حداکثر هشت بازیکن ماجراجویی کنید.
  • ابزارها، سلاح‌ها و موارد دیگر را بسازید: زره‌ها، ابزارها، سلاح‌ها و سازه‌های افسانه‌ای کوتوله‌ها را بسازید و جمع‌آوری کنید. بازسازی فورج های باستانی برای تقویت، تعمیر و مسحور کردن تجهیزات. فن آوری های جدید و ماشین های خارق العاده را ارتقا و باز کنید.
  • کشف مصنوعات جادویی: اقلام جادویی باستانی را کشف کنید، از جمله شمشیرهایی که در نزدیکی اورک ها می درخشند، نقشه هایی از رگ های میتریل که مدت ها خفته اند، کتاب هایی با طرح های خلاقانه فراموش شده، و طلسم هایی که قدرت یا حکمت می بخشند.
  • استخراج سنگ معدن و جواهرات: معادنی را برای کشف ذخایر منابع ارزشمندی مانند آهن، طلا و کوارتز و همچنین مواد خارق العاده مانند میتریل ایجاد کنید. برای تبدیل سنگ معدن به شمش و ارتقاء تجهیزات به ایستگاه‌های صنایع دستی و آهنگری دسترسی داشته باشید. اما آماده باشید، استخراج با صدای بلند است و می تواند چیزی را که در تاریکی در کمین است بیدار کند.
  • Full Dwarf Builder: بازیکنان با ایجاد کوتوله خود در شخصیت‌ساز سفارشی، بخشی از افسانه کوتوله‌ها می‌شوند. کوتوله ها را می توان به روش های مختلف سفارشی کرد تا هویت کوتوله ای منحصر به فرد ایجاد کند. سپس، در طول گیم پلی، بازیکنان می توانند زره ها و سلاح ها را بیابند و بسازند تا سبک منحصر به فرد خود را بیشتر کنند.

در حال حاضر در حال توسعه، اخبار و اطلاعیه های بیشتری از بازی در ماه های آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.