آموزش تلگرام مارکتیگ + اصول جامع بازاریابی در تلگرام ایران هاست | WikiHola

آموزش تلگرام مارکتیگ + اصول جامع بازاریابی در تلگرام ایران هاست | WikiHola

البته بی صدا کردن گاهی باعث خواهد شد متوجه پیام‌های دریافتی از چت، گروه یا کانال‌های Mute شده نشوید. برای حذف پیام کافی ست پیام مورد نظر را انتخاب کرده و پس از آن آیکون سطل زباله را انتخاب نمایید. اگر قصد ساخت گروهی با اعضای زیاد را دارید می توانید گروه خود را به یک سوپر گروه ارتقاء دهید. سوپرگروه به‌طور مجزا قابل ساختن نیست، بنابراین باید بعد از ساخت یک گروه با مراجعه به تنظیمات گروه را تبدیل به Super Group نماییم. چرا که شما می‌توانید مشخص کنید که پیام‌های ارسالی چند ثانیه بعد از خوانده شدن به‌طور خودکار حذف شوند تا امکان سوءاستفاده از آن‌ پیام ها به حداقل برسد. این مورد معمولا بصورت موقت (اگر کد ارسالی را چندین مرتبه اشتباه وارد کنید) یا به‌صورت دائم (معمولا برای شماره‌های مجازی) رخ می دهد.

تازه‌های نرم افزار: اینترنت و شبکه

می‌توانید کانال‌ها و چت‌ها را در پوشه‌های جداگانه مخصوص خود قرار دهید تا صفحه اول بیش از حد شلوغ نشود. برای ایجاد پوشه باید به تنظیمات بروید و Folders یا Chat Folders را انتخاب کنید. اگر کاربری در تلگرام می‌شناسید که مطالب نامناسبی را در گروه و یا کانال خود منتشر می‌کند، می‌توانید آن را به راحتی ریپورت کنید. برای ریپورت کردن این شخص، کافی است روی پنجره چت آن ضربه بزنید.

  • با این کار شماره‌ی مورد نظر، هم به تلفن و هم به تلگرام شما اضافه خواهد شد.
  • این نوع پیام ها از دید تمامی کاربران ناپدید شده و از تاریخچه ی گفتگوی گروه نیز حذف می گردد.
  • لازم به ذکر است که شما باید بر حسب نیاز و ارزش‌های کسب‌وکارتان برخی از این KPI ها را انتخاب و به صورت کمی مشخص کنید.
  • تلگرام در تنظیماتش چنین قابلیتی را با عنوان PassCode قرار داده است.
  • اما به لطف امکان فوروارد کردن می‌توانید با لمس طولانی روی پیام، آن را بدون نیاز به دانلود و آپلود، برای اشخاص دیگر بفرستید.

سپس در همان صفحه Blocked users روی مخاطب بلاک شده خود بزنید سپس هنگامی که اطلاعات شخصی مخاطب باز شد روی علامت سه نقطه در بالای سمت راست صفحه ضربه زده و سپس Delete را بزنید تا مخاطب برای همیشه از فرندهای شما حذف شود. Why are you leaving عبارت I don’t use Telegram sometimes را وارد کرده و روی گزینه Done کلیک کنید. حالا یک سوال از شما پرسیده می شود که باید گزینه Yes ,delete my account را انتخاب کنید. (در صورتی که از حذف اکانت خود منصرف شدید گزینه ی دیگری را انتخاب کنید زیرا تمام اطلاعات شما بعد از حذف از بین خواهد رفت) اکنون اکانت و سابقه فعالیت شما در تلگرام پاک خواهد شد.

بااین‌حال، یکی از مؤثرترین و ساده‌ترین روش‌های تبادل، تبادل تکی است. در این روش شما کانال‌هایی را که هم‌سطح و هم‌رده شما هستند و تعداد اعضایشان نزدیک به شما است را پیدا می‌کنید و با صاحبان آن‌ها وارد مذاکره می‌شوید. این موضوع با ماهیت بازاریابی در عصر دیجیتال تناسب ندارد. شما بایستی با استفاده از راهکارهای خلاقانه‌ای که طراحی می‌کنید، مخاطبان را در تولید محتوای کانال درگیر کنید. طراحی چالش‌ها، مسابقات، نظرسنجی‌ها و یا طرح سؤالات و دریافت بازخورد از مخاطبان ایده‌هایی در این خصوص هستند. سپس همه شماره هایی که مربوط به شما بوده را تک تک حذف کنید.

آموزش گام به گام نحوه ریپورت کردن در اینستاگرام

چنانچه عکس، ویدیو یا ویس جالبی در تلگرام دریافت کردید و قصد ذخیره‌ی آن را دارید، کافیست که در فضای خالی کنار پیام مورد نظر را لمس کنید و گزینه‌ی Save To Downloads/Gallery را انتخاب کنید. به این صورت تصویر، ویدیو یا صوت مورد نظر شما در گوشی شما ذخیره خواهد شد و می‌توانید از آن در شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده نمایید. بسیاری از آموزش‌های تلگرام ارائه شده در سایت فقط شامل متن نمی‌شوند و از ویدئوهای اختصاصی آموزش تلگرام هم بهره می‌برند که به طور انحصاری توسط تیم موبایل کمک تدوین شده و در انتهای مقالات آموزشی قابل مشاهده هستند.