با توجه به نکات برجسته، آخرین به روز رسانی یک چراغ قوه پخش کننده اضافه می کند، چندین مشکل سازگاری و پایداری را برطرف می کند، برخی از مشکلات بافت را برطرف می کند، نویز بصری و سوسو زدن را در شرایط خاص کاهش می دهد، و برخی جلوه های بصری مانند ترکیب تمام صفحه و ذرات.
دانلود: Quake II RTX نسخه 1.7.0
مشکلات رفع شده:
- رفع خرابی در منطق بازی هنگام تعامل یک هیولا با یک در در حالت غیر هدف (#92)
- رفع خرابی زمانی که فایل نقشه فاقد بلوک VIS باشد (#223)
- رفع برخی از مشکلات لایه اعتبار سنجی Vulkan (#229، #246، بیشتر)
- رفع مشکلات تراز بافت در برخی از درها (#211)
- تفنگ شعله ور ثابت هنوز از مهمات با پرچم های dm از جمله 8192 (DF_INFINITE_AMMO) استفاده می کند (https://github.com/NVIDIA/Q2RTX/issues/)191)
- رفع مقدار اولیه صف Vulkan در پلتفرم هایی که از صف های تقسیم پشتیبانی نمی کنند (#248)
- تغییر وابستگی OpenAL با کتابخانه ایستا پیوند خورده (#224)
پیشرفت های متفرقه:
- اضافه شدن پشتیبانی برای ساخت بر روی معماری CPU PowerPC 64 LE (#260)
- تنظیم خودکار مقیاس UI برای جلوگیری از بزرگ شدن UI
- دقت بهبود یافته تنظیم نرخ فریم هدف (#242)
- جلوههای ترکیبی تمام صفحه را تنظیم کرد تا فشردهتر باشد
- بارگیری بهروزرسانی بافت صفحه (#265)
مشارکت های کاربر GitHub @res2k:
- هنگامی که استفاده از حافظه تصویر فضای صفحه نمایش بسیار زیاد است، هشدار اضافه شده است (#179)
- اضافه شدن کنترل درخشش برگشتی مواد منتشر کننده (#210)
- اضافه شدن دستورات منو برای جلوه های ترکیبی تمام صفحه (#216)
- اضافه شدن پشتیبانی از نورافکن ها با نمایه انتشار و چراغ قوه خواننده (#203، #214)
- رفع خرابی زمانی که برخی بافتها وجود نداشتند (#263)
- رفع وضعیت سرریز زمانی که pt_bsp_sky_lights بزرگتر از 1 است (#262)
- بافت های متحرک ثابت در مدل های BSP (#187)
- رفع خرابی ها در صورت عدم موفقیت اولیه موتور رندر (#199)
- اصلاح مقیاس تصویر FSR در برخی موارد (#232)
- اصلاح مقیاس نادرست بافت بدون تعریف مواد سفارشی (#235)
- تنظیم حالت ثابت در لینوکس در ساختهای GitGub CI (#268)
- سازگاری ذخیره بازی ثابت با Q2RTX 1.5.0 (#193)
- رفع برخی از مشکلات نور در نقشه های سفارشی (#189)
- محاسبه اندازه داده بافت ثابت برای بافتهای R16_UNORM (#236)
- ویژگی اسکرین شات HDR ثابت (#190)
- ظاهر ثابت اثرات دود (#195)
- محدوده شدت نور متحرک ثابت (#200)
- هنگامی که چندین ماده با بافت پایه یکسان استفاده می شود، بافت جایگزین ثابت شد (#222)
- مدیریت لیست نور بهبود یافته برای رفع سوسو زدن و نویز بیش از حد (#234)
- استحکام سیستم مواد بهبود یافته برای بازیهایی با بافتهای سفارشی (#201)
- نمونه برداری نور چند ضلعی بهبود یافته برای کاهش نویز و تاریکی (#266)
- پشتیبانی بهبود یافته Wayland (#261, #221)
- چندین اصلاحات از Q2PRO (#196) یکپارچه شده است
- فایل sky_clusters.txt را با فایلهای هر نقشه جایگزین کنید (#219)
- ذرات اصلاح شده برای داشتن رنگ های ظریف تر (#197)
- به روز رسانی SDL2 به 2.26.1 (#252)