Quake II RTX به نسخه 1.7.0 آپدیت شده است

با توجه به نکات برجسته، آخرین به روز رسانی یک چراغ قوه پخش کننده اضافه می کند، چندین مشکل سازگاری و پایداری را برطرف می کند، برخی از مشکلات بافت را برطرف می کند، نویز بصری و سوسو زدن را در شرایط خاص کاهش می دهد، و برخی جلوه های بصری مانند ترکیب تمام صفحه و ذرات.

دانلود: Quake II RTX نسخه 1.7.0

مشکلات رفع شده:

  • رفع خرابی در منطق بازی هنگام تعامل یک هیولا با یک در در حالت غیر هدف (#92)
  • رفع خرابی زمانی که فایل نقشه فاقد بلوک VIS باشد (#223)
  • رفع برخی از مشکلات لایه اعتبار سنجی Vulkan (#229، #246، بیشتر)
  • رفع مشکلات تراز بافت در برخی از درها (#211)
  • تفنگ شعله ور ثابت هنوز از مهمات با پرچم های dm از جمله 8192 (DF_INFINITE_AMMO) استفاده می کند (https://github.com/NVIDIA/Q2RTX/issues/)191)
  • رفع مقدار اولیه صف Vulkan در پلتفرم هایی که از صف های تقسیم پشتیبانی نمی کنند (#248)
  • تغییر وابستگی OpenAL با کتابخانه ایستا پیوند خورده (#224)

پیشرفت های متفرقه:

  • اضافه شدن پشتیبانی برای ساخت بر روی معماری CPU PowerPC 64 LE (#260)
  • تنظیم خودکار مقیاس UI برای جلوگیری از بزرگ شدن UI
  • دقت بهبود یافته تنظیم نرخ فریم هدف (#242)
  • جلوه‌های ترکیبی تمام صفحه را تنظیم کرد تا فشرده‌تر باشد
  • بارگیری به‌روزرسانی بافت صفحه (#265)

مشارکت های کاربر GitHub @res2k:

  • هنگامی که استفاده از حافظه تصویر فضای صفحه نمایش بسیار زیاد است، هشدار اضافه شده است (#179)
  • اضافه شدن کنترل درخشش برگشتی مواد منتشر کننده (#210)
  • اضافه شدن دستورات منو برای جلوه های ترکیبی تمام صفحه (#216)
  • اضافه شدن پشتیبانی از نورافکن ها با نمایه انتشار و چراغ قوه خواننده (#203، #214)
  • رفع خرابی زمانی که برخی بافت‌ها وجود نداشتند (#263)
  • رفع وضعیت سرریز زمانی که pt_bsp_sky_lights بزرگتر از 1 است (#262)
  • بافت های متحرک ثابت در مدل های BSP (#187)
  • رفع خرابی ها در صورت عدم موفقیت اولیه موتور رندر (#199)
  • اصلاح مقیاس تصویر FSR در برخی موارد (#232)
  • اصلاح مقیاس نادرست بافت بدون تعریف مواد سفارشی (#235)
  • تنظیم حالت ثابت در لینوکس در ساخت‌های GitGub CI (#268)
  • سازگاری ذخیره بازی ثابت با Q2RTX 1.5.0 (#193)
  • رفع برخی از مشکلات نور در نقشه های سفارشی (#189)
  • محاسبه اندازه داده بافت ثابت برای بافت‌های R16_UNORM (#236)
  • ویژگی اسکرین شات HDR ثابت (#190)
  • ظاهر ثابت اثرات دود (#195)
  • محدوده شدت نور متحرک ثابت (#200)
  • هنگامی که چندین ماده با بافت پایه یکسان استفاده می شود، بافت جایگزین ثابت شد (#222)
  • مدیریت لیست نور بهبود یافته برای رفع سوسو زدن و نویز بیش از حد (#234)
  • استحکام سیستم مواد بهبود یافته برای بازی‌هایی با بافت‌های سفارشی (#201)
  • نمونه برداری نور چند ضلعی بهبود یافته برای کاهش نویز و تاریکی (#266)
  • پشتیبانی بهبود یافته Wayland (#261, #221)
  • چندین اصلاحات از Q2PRO (#196) یکپارچه شده است
  • فایل sky_clusters.txt را با فایل‌های هر نقشه جایگزین کنید (#219)
  • ذرات اصلاح شده برای داشتن رنگ های ظریف تر (#197)
  • به روز رسانی SDL2 به 2.26.1 (#252)



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

یادداشت‌های انتشار Quake II RTX 1.7.0:

انویدیا آپدیت جدیدی برای Quake II RTX، نسخه 1.7.0 منتشر کرده است. آخرین به روز رسانی بهبودهایی را اضافه کرده و چندین مشکل را برطرف می کند. Quake II RTX زمین بازی نمایشی فناوری محبوب NVIDIA برای نشان دادن قابلیت‌های RTX بوده است، و در حالی که آخرین به‌روزرسانی مهم نیست، برخی از اصلاحات مهم را شامل می‌شود.