گیگابایت Z690 AORUS Tachyon به ثبت رکورد DDR5-10022 OC کمک می کند

گیگابایت Z690 AORUS Tachyon به ثبت رکورد DDR5-10022 OC کمک می کند

Z690 AORUS TACHYON گیگابایت توسط اورکلاکرهای معروف منحصراً برای نیازهای اورکلاک با سازگاری نسل قبلی و همچنین استقامت و پایداری شناخته شده گیگابایت طراحی شده است، Z690 AORUS TACHYON دارای 15 مرحله مستقیم منبع تغذیه 1+1+2 است، هر یک از که با طراحی Smart Power Stage خود می تواند تا 105 آمپر را نگه دارد تا مدیریت کامل برق را ارائه دهد. Zone VRM یک آرایه خازن تانتالیوم کامل را با پاسخ گذرا بهتر و تداخل مکانیکی کمتر پیاده‌سازی می‌کند که می‌تواند پایداری منبع تغذیه و اورکلاک را بهبود بخشد.

علاوه بر این، آخرین راه حل Reactive Armor از یک هیت سینک فلزی یکپارچه برای ارائه محدوده اتلاف حرارت بیشتر استفاده می کند. مسیریابی حافظه محافظ، DIMMهای حافظه SMD و تنظیم بایوس اورکلاک حافظه کامل DDR5 نیز ثبات اورکلاک را بهبود می بخشد. در همین حال، طراحی کیت اورکلاک یکپارچه روی مادربرد کلیدهای میانبر، سوئیچ‌های کلید و عملکردهای سنجش ولتاژ را فراهم می‌کند که بسیاری از اورکلاک‌کننده‌ها در طول تنظیمات اورکلاک از آن استفاده می‌کنند. این کیت تنظیم تنظیمات با این عملکردهای کلید فوری را برای اورکلاکرها آسان تر می کند، محدودیت را به راحتی شکسته و به نتایج اورکلاک بهتری می رسد.

این رکورد جهانی DDR5 که توسط گیگابایت Z690 AORUS TACHYON به ثبت رسیده توسط HWBOT، وب‌سایت معتبر تأیید رکورد اورکلاکینگ معتبر جهانی تأیید شده است، که نشان می‌دهد اورکلاکر HiCookie با استفاده از یک حافظه DDR5 AORUS RGB اولین رکورد را در فرکانس 5011 مگاهرتز (DDR5-10022) ثبت کرده است. core i9 12900K در مادربرد خود طراحی Z690 AORUS TAHYON در مسابقه اورکلاک حافظه DDR5.

Z690 AORUS TACHYON با ثبت رکوردهای جهانی اورکلاک DDR5-10022 بدون تغییر قابل توجه در زمان بندی حافظه، قدرت تحقیق و توسعه گیگابایت را اثبات می کند. ما قطعا از Z690 AORUS TACHYON برای ایجاد عملکرد بهتر اورکلاک استفاده خواهیم کرد و بی صبرانه منتظریم تا شاهد استفاده از اورکلاکرهای سراسر جهان از این مادربرد برای شکستن رکوردهای جهانی بیشتر باشیم!

اعتبار سنجی اکسپلویت اورکلاک را در اینجا و صفحه HWBOT را اینجا بیابید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

فناوری گیگابایت، یکی از تولیدکنندگان پیشرو مادربرد، کارت گرافیک و راه حل های سخت افزاری در جهان، امروز مادربرد Z690 AORUS TACHYON را با آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9 12900K و اتلاف حرارت نیتروژن مایع LN2 معرفی کرد که رکورد جهانی DDR5 -lock را به ثبت رساند. 10022، تایید شده توسط HWBOT. مادربرد Z690 AORUS TACHYON گیگابایت که توسط یک اورکلاکر معروف دنیا طراحی شده است، مجهز به عملکردهای زیادی است که منحصراً برای اورکلاکرهای افراطی است که به اورکلاکرها امتیاز بالاتری با عملکرد آسان‌تر را می‌دهد و نقش پیشرو گیگابایت را در اورکلاک کردن مادربردهای Z690 ایجاد می‌کند.

تحریریه Techpowerup