پاور کامپیوتر ارزان قیمت فانوس | techpowerup

در صورتی که پاور 1200 واتی رده بالا با راندمان انرژی بالا می‌خواهید اما قصد هم ندارید برای برندهای مشهور خارجی هزینه کنید، GP1200B-OCDG گرین یک پاور خوب است. این منبع تغذیه کامپیوتر از طراحی دیجیتال در بخش پایش و کنترل رگولاسیون برخوردار است و عملکرد خوبی در رگولاسیون دارد. البته قابلیت های موسوم به PC Link برای متصل شدن به کامپیوتر و پایش و نظارت نرم افزاری ندارد. FSP HYDRO PTM PRO 1000W یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی خوش قیمت از یک برند سازنده است که برای برندهای دیگر هم پاور می سازد. این پاور 1000 واتی دارای طراحی ماژولار، قطعات مرغوب، طراحی بهینه و گواهی راندمان انرژی 80 پلاس Platinum است.

  • کیس ها هم مانند دیگر وسایل الکترونیکی نیاز به سخت افزاری به نام پاور داردند.
  • استفاده از مطالب این فروشگاه با ذکر منبع مانعی ندارد و تمامی حقوق محفوظ و متعلق به شرکت رستا پویا رسانه است.
  • فروشگاه اینترنتی پورومیکس برای کاربران انواع پاور با قیمت های مناسب را فراهم کرده است و مشتریان می توانند از میان پاورهای موجود اقدام به ثبت سفارش نمایند و کالا را با حمل رایگان درب منزل تحویل بگیرند.
  • اگر این قطعه دارای طراحی مناسبی نباشد، نخواهد توانست در هنگام کار کردن گرمای تولیده شده را خوب خارج کند.
  • پاور یکی از حیاتی‌ترین اجزاء کیس محسوب می‌شود و بنابراین در انتخاب و خرید پاور گیمینگ حساسیت زیادی به خرج بدهید.

اما در لپ تاپ های امروزی سیستم هوشمندی وجود دارد که زمانی که لپ تاپ شما به برق مستقیم متصل است به طور همزمان هم باتری شما شارژ شده و همچنین شما با استفاده از برق مستقیم به انجام کارهایتان می پردازید. پاور جزء قطعات حساس و با استهلاک بالا است و تحت هیچ شرایطی خرید پاور دست دوم پیشنهاد نمی شود. پاور گرین پلاتنیویم کابل های مرغوب، خازن های ژاپنی و فن با یاتاقان بادوام هم دارد. انتخاب دیگر شما به جای EUD گرین می تواند FSP HYDRO PRO 500W با طراحی بروزتر و مشخصات کم و بیش مشابه پاور گرین باشد. در خصوص پاورهای ارزان قیمت و متفرقه توان اسمی آنها می‌تواند واقعی نباشد و لزوماً یک پاور 600 واتی ارزان قیمت قادر به تأمین پیوسته توان 600 وات نیست. عیب بزرگ و غیر قابل چشم پوشی پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد، رگلاسیون ضعیف است که باعث می شود ولتاژهای خروجی در بازه مجاز نگه داشته نشوند.

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1050B OCDG

در این راهنمای خرید پاور کامپیوتر به هیچ عنوان به دنبال پاورهای بی نام و نشان و غیر استاندارد نگردید؛ چرا که تلاش شده از میان بهترین برندها و پاورها که سابقه و کیفیت مناسبی دارند پیشنهاد شود. البته کورسیر پاورهای مرغوب تر و ممتاز تری هم دارد اما برای خرید آنها باید هزینه بسیار بیشتری بپردازید. البته طراحی ظاهری منبع تغذیه کامپیوتر GP750B-OCPT V2.0 چندان دل‌چسب نیست. در هر صورت GP750B-OCPT V2.0 گرین یک پاور خوب برای قطعات مُدرن است. شما می‌توانید از پاور گرین مدل GP750B-OCPT V2.0 برای سیستم‌های گیمینگ و قطعات گران قیمت استفاده کنید. برای واتیج های بالاتر بهتر است سراغ سری جدیدتر و بهتر OCDG گرین بروید.

پاور گرین P400A-ECO ا Green GP400A-ECO Power Supply

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر های ایرانی و خارجی هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت آن قیمت تفاوت می کند. پیشرفت های اخیر مادربرد و چیپست به کاربر این امکان را می دهد که از طریق BIOS و یک برنامه کاربردی ویندوز که توسط سازنده مادربرد ارائه شده است، بر چرخش فن منبع تغذیه نظارت کند. طراحی‌های جدید، کنترل فن را ارائه می‌کنند به طوری که فن تنها با سرعت مورد نیاز بسته به نیازهای خنک‌کننده کار می‌کند.

مدل 2800+300PLUS Power Supply این شرکت توانسته خودش را در بین محبوب ترین ها و پرفروش ترین های دنیای پاور، قرار دهد. این یک پاور خوش نام و پرفروش با طراحی عالی و قطعات بسیار مرغوب است که با خیال آسوده می‌توانید روی آن حساب باز کنید. پاور کورسیر بسیار بهتر از نمونه سیلیوراستون است و برای قطعات گران قیمت، اورکلاک شده یا گیمینگ پیشنهاد می شود. پاور 1000 واتی FSP HYDRO PTM PRO یک محصول باکیفیت و خوش ساخت با ایمنی و اطمینان بالا برای قطعات گران قیمت است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup