سی‌دی-رام ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | techpowerup

در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم. یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند. می توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-RW، DVD-RW و DVD-RAM)، به دفعات اطلاعات ضبط کنند. می‌توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-R و DVD-R) فقط یک بار، اطلاعات را ضبط کنند. فقط می‌توانند اطلاعات روی دیسک را بخوانند و نمی‌توانند روی آن بنویسند.

درایو نوری اینترنال

چنانچه اطلاعاتي را براي رايت در دي وي دي ارسال کنيد ، ابتدا به بافر مي روند و سپس ، به رايتر ارسال می شوند تا در دي وي دي رايت شوند. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید. یکی از این خدمات امکان ارسال کارشناس و حتی در بسیاری موارد تعمیر در محل است که برای مشتری از هر جهت سودمند خواهد بود. با درخواست کارشناس و تعمیرکار در محل از شرکت پی سی بلد می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی لازم را انجام دهید. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ایساتیس کامپیوتر می باشد و هرگونه کپی برداری از فایل های طراحی شده و مطالب این سایت شرعا و قانونا جایز نیست و طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه پیگرد قانونی دارد.

Blu-ray writer؛ بلوری رایتر ها دارای 2 اپتیک می‌باشند که یکی از آنها DVD-RW و دیگری BLU-RW است و قابلیت خواندن و نوشتن دیسک های بلوری را دارند. CD-RW؛ سی دی درایو قدیمی‌ترین نوع می‌باشد که فقط قابلیت خواندن و نوشتن CD را دارد. جهت متصل کردن دی وی دی رایتراکسترنال به سیستم خود احتیاجی به آداپتور و یا چیز دیگری نیست. دی وی دی رایتر ها یکی از وسائلی هستند که به خاطر ساختار الکترومکانیکی ای که دارند حتی ممکن است پس از تنها ۳ روز بعد از خرید دچار نواقص جدی شوند.

  • یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند.
  • با وجود وسایل جانبی و فایل‌های نصبی در فرمت‌های مختلف هم کماکان امروزه این نیاز وجود دارد.
  • دی وی دی درایو قطعه‌ای از لپ تاپ است که مادربرد متصل شده و به‌طور خاص برای خواندن DVD و CD ها استفاده می‌شود.
  • یعنی با فشردن، دکمه Eject هیچ اتفاقی نمی‌افتد و احتمالاً شما یک سوزن بر می‌دارید و در سوراخ سی‌دی‌رام فرو می‌کنید تا خارج شود.
  • در دهه‌های اخیر، به دلیل رایج شدن استفاده از دی وی دی، دی وی دی رایتر خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است.

اگر چنین باشد ، پس برنامه ای در رایانه شما وجود دارد که از مجله خبری سخت افزار کامپیوترکرد عادی درایو جلوگیری می کند. اگر درایو DVD شما در Device Manager نشان داده نشود ، ممکن است کابل آن شل شده باشد. وقتی کامپیوتر از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود ، کابل ها به طور تصادفی از برق جدا می شوند. اگر درایو سی دی های دیگر را بخواند ، احتمالاً اولین مشکل کثیفی سی دی است.

http://asanbehbar.ir

با اتصال رایتر به سیستم ، با گذشت تنها چند ثانیه ، ویندوز آن را شناسایی می کند و اطلاعات آن از قبیل اتوران یا فایل را بارگذاری می کند. ، عملیات رایت و خواندن با کیفیت بسیار بالا انجام می شود، که این ویژگی بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب می باشد. از این درایو می توانید برای سیستم عامل های ویندوز و مک و برخی سیستم عامل های دیگر بهره گیرید.

دی وی دی رایتر نقره ای ساتا

تحریریه Techpowerup