داینا بوک از لپ تاپ فوق قابل حمل Portégé X30L-K رونمایی کرد

Portégé X30L-K به طور استاندارد با Windows 11 Pro ارائه می شود تا ویژگی های بهره وری پیشرفته ای را ارائه دهد که به کاربران تجربه کاربری شخصی و بصری تری نسبت به نسل های قبلی سیستم عامل می دهد. Portégé X30L-K یکی از امن‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان است و الزامات سخت‌گیرانه مایکروسافت برای رایانه‌ای ایمن را برآورده می‌کند و چالش‌های امنیتی و مدیریتی ناشی از انتقال سریع به مدل‌های کاری انعطاف‌پذیر را برطرف می‌کند.

بایوس اختصاصی Dynabook لایه دیگری از امنیت گسترده را برای کاهش تهدیدات امنیتی سطح BIOS فراهم می کند، در حالی که چندین ویژگی داخلی مانند ماژول پلتفرم قابل اعتماد (TPM) 2.0، رمزگذاری درجه سازمانی، و احراز هویت اختیاری اثر انگشت Windows Hello و چهره کمک می کند تا محافظت یکپارچه را ارائه دهد. در برابر داده ها، دستگاه ها و شناسایی تهدیدات.

Dynabook Americas, Inc.، ارائه‌دهنده پیشرو لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای، امروز Portégé X30L-K فوق‌سبک خود را معرفی کرد که دارای پردازنده‌های معماری هیبریدی نسل سیزدهم اینتل Core P-Series 28W است. این لپ تاپ درجه یک با وزن تنها 904 گرم، با پردازنده های 14 هسته ای، حداکثر 32 گیگابایت حافظه LPDDR5، SSD فوق سریع، Wi-Fi 6E و انتخاب صفحه نمایش IGZO یا صفحه نمایش 13.3 اینچی چند لمسی مجهز به Intel Iris قابل تنظیم است. گرافیک Xe، Portégé X30L-K عملکردی بی‌نظیر در تمام طول روز ارائه می‌کند.

Dynabook Portégé X30L-K با پشتیبانی از قابلیت اطمینان اثبات شده Dynabook و خدمات پیشرو در صنعت +Care2 در محل، سال ها قابلیت اطمینان بدون نگرانی را ارائه می دهد. SKUهای ویژه دارای پوشش سه ساله هستند، در حالی که تنظیمات سفارشی دارای ضمانت چهار ساله هستند. ضمانت‌نامه‌های Dynabook + Care Service با دسترسی بیشتر به شبکه گسترده خدمات و پشتیبانی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا زمان خرابی را به حداقل برسانند و هزینه‌های فناوری اطلاعات را کاهش دهند.

Portégé X30L-K که برای حمل‌پذیری بی‌نتیجه طراحی شده است، دارای یک شاسی با دوام آلیاژ منیزیم است که برای مطابقت با استانداردهای دقیق MIL-STD-810G برای استقامت و دوام طراحی شده است. این لپ‌تاپ فوق‌سبک به دلیل داشتن انواع پورت‌های رایج، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه کامل، دستگاه‌های اشاره‌گر دوگانه، وب‌کم HD با شاتر خصوصی، میکروفون‌های دوگانه، صدای DTS و غیره، برای بهره‌وری و همکاری به خوبی مجهز است.

Portégé X30L-K کاملاً قابل تنظیم است و از طریق شبکه فروش این شرکت یا در us.dynabook.com در دسترس است. قیمت MSRP از 1,379.99 دلار برای Portégé X30L-K شروع می شود و همه شامل سه سال ضمانت خدمات مراقبت + Dynabook با پاسخگویی در محل است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup