جمهوری گیمرهای ایسوس از سری ROG Phone 6 در رویداد راه اندازی مجازی For They Who Dare رونمایی کرد.

طیف گسترده ای از لوازم جانبی
یک اکوسیستم لوازم جانبی مدولار به گیمرها اجازه می دهد تا تجربه بازی خود را در سری ROG Phone 6 بهینه کنند. لوازم جانبی شامل خنک کننده AeroActive 6، Gamepad ROG Kunai 3 برای ROG Phone 6، محافظ صفحه در شیشه ROG Phone 6، قاب ها و موارد دیگر است. خنک‌کننده AeroActive 6 دارای یک خنک‌کننده ترموالکتریک مجهز به هوش مصنوعی است که جریان هوای خنک‌کننده بیشتری را مستقیماً به نقاط داغ در قاب پشتی ROG Phone 6 منتقل می‌کند. نتیجه این است که می‌تواند دمای سطح را تا حدی خیره‌کننده کاهش دهد. 25 درجه سانتی گراد AeroActive Cooler 6 همچنین چهار دکمه فیزیکی اضافی را اضافه می کند تا تجربه کنترل واقعی کنسول مانند را فراهم کند.

Cetra True Wireless Pro جدید یک مدل دو حالته سیمی/بی سیم است که دارای میکروفون Quad ESS DAC و حذف نویز هوش مصنوعی است که صدا و ارتباط استثنایی در بازی را با آزادی تعویض آسان بین USB-C بی سیم و سیمی ارائه می دهد. .

سیستم صوتی ROG Phone 6 GameFX دارای دو بلندگوی متقارن هفت آهنربایی است که برای جلوه‌های صدای استریو واقعاً متعادل به جلو شلیک می‌کنند و همچنین یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون مفید نیز وجود دارد. صدا با همکاری پیشگام صدای دیجیتال سوئدی دیراک بهینه شده است و ROG Phone 6 را به یک جانور کمیاب تبدیل کرده است، یک تلفن بازی با کیفیت صدای واقعاً چشمگیر. ROG Phone 6 دارای راه‌حل صوتی فضایی Dirac Virtuo است که از الگوریتم‌های ثبت اختراع استفاده می‌کند تا صدای استریو فراگیر را از بلندگوهای داخلی تلفن هوشمند فعال کند و در عین حال کیفیت صدای کلی بلندگوها را بهبود بخشد. فناوری صدای اسنپدراگون ROG Phone 6 پردازش با تأخیر بسیار کم را برای اجرای بازی بدون تاخیر و پخش موسیقی بدون ضرر تضمین می‌کند، بنابراین گیمرها می‌توانند تمام جزئیات موسیقی خود را دقیقاً همانطور که هنرمند در نظر گرفته است بشنوند.

ROG Phone 6 در رنگ‌های مشکی فانتوم و سفید طوفانی موجود است و به نورپردازی Aura RGB در پشت، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. ROG Phone 6 Pro به طور انحصاری در رنگ سفید طوفانی عرضه می شود و دارای نمایشگر رنگی کوچک ROG Vision در پشت، 18 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

تجربه‌های بازی همهجانبه: هدفون ROG بی‌سیم و سیمی
همچنین مجموعه ای از هدفون های بی سیم و سیمی موجود و جدید نشان داده شد. هدفون های بازی ROG Cetra True Wireless Pro و ROG Cetra True Wireless اتصالات صوتی قابل توجه و کم تاخیر را امکان پذیر می کنند.

در حالت بلوتوث، از جدیدترین فناوری Snapdragon Sound استفاده می کند که اتصال با تأخیر کم و پخش موسیقی ممتاز را فراهم می کند. حالت بازی با تأخیر بسیار کم، صدای 45 میلی‌ثانیه را برای صداهای درون بازی کاملاً همگام‌سازی شده در ROG Phone 6 ارائه می‌کند. علاوه بر این، Cetra True Wireless Pro دارای چندین حالت حذف نویز فعال (ANC) برای کاهش نویز، نویز پس‌زمینه با فرکانس وسیع‌تر و بهبود کاهش نویز باد است. . برای غوطه وری صوتی بی نظیر

برای امکانات کنترلی حتی پیشرفته تر، AirTrigger 6 به طور قابل توجهی بهبود یافته است. سنسورهای اولتراسونیک به طور کامل از ژست های مختلف از جمله ویژگی های جدید مانند عمل دوگانه، فشار دادن و بلند کردن و هدف گیری ژیروسکوپ پشتیبانی می کنند.

اینفلوئنسر انحصاری All-Star Showmatch
پس از این رویداد، ROG میزبان یک مسابقه انحصاری بازی All-Star بود که در آن 14 اینفلوئنسر از 8 کشور مختلف از جمله آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، لهستان، دانمارک، سوئد و نروژ در یک Deathmatch تیمی 7v7 در PUBG MOBILE به رقابت پرداختند. قبل و در طول مسابقه، جوامع اینفلوئنسر و مردم این فرصت را داشتند تا تیم برنده مسابقات و همچنین اینفلوئنسری که بیشترین تعداد کشتار را در بازی جمع می‌کند، پیش‌بینی کنند تا شانس برنده شدن ROG Phone 6 را داشته باشند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سری جدید ROG Phone 6 شامل ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro، قدرتمندترین تلفن های ROG تا کنون است. آنها از جدیدترین پلتفرم موبایل پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 با سرعت کلاک CPU تا 3.2 گیگاهرتز، حداکثر 18 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی قدرت می گیرند. سیستم خنک کننده ارتقا یافته GameCool 6 دارای فناوری خنک کننده CPU 360 درجه جدید است تا حداکثر عملکرد پایدار را به ارمغان بیاورد. ظرفیت باتری هیولایی 6000 میلی‌آمپر ساعتی، عمر باتری طولانی‌تری را برای جلسات بازی طولانی فراهم می‌کند. جلوه‌های بصری عالی با نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED HDR10+ سامسونگ ارائه می‌شود که از فناوری انحصاری تنظیم ROG برای دستیابی به نرخ تازه‌سازی باورنکردنی 165 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز و نرخ نمونه‌برداری بسیار پایین لمسی 720 هرتز استفاده می‌کند. تأخیر لمسی . سری جدید با طیف کاملی از لوازم جانبی انحصاری ROG Phone 6، از جمله خنک کننده جدید AeroActive 6 و محافظ صفحه شیشه ای ROG Phone 6 همراه است.

برای تجربه بازی کاملاً فراگیر ROG Phone 6، چندین هدست بازی نیز به نمایش گذاشته شد، از جمله مدل جدید سیمی/بی سیم دو حالته ROG Cetra True Wireless Pro با میکروفون ESS Quad DAC و حذف نویز هوش مصنوعی و ROG Cetra True Wireless برای صدای بازی با تاخیر کم برای صدای دقیق و واقعی هدست، ROG Delta S Wireless، اولین هدست بازی بی‌سیم ROG با حالت دوگانه و هدست‌های بازی سبک 270 گرمی ROG Delta S Core روی نمایشگر.

سیستم خنک کننده ارتقا یافته GameCool 6 دارای فناوری خنک کننده 360 درجه CPU، 30٪ محفظه بخار بزرگتر و 85٪ صفحات گرافیتی بزرگتر، و طراحی CPU محور برای افزایش گرمای هسته اتلاف حرارت است. همراه با مدیریت عملکرد جدید Armory Crate، سری ROG Phone 6 به گیمرها اجازه می‌دهد تنظیمات عملکرد را برای بازی‌های مختلف تنظیم کنند و به آنها مزیت رقابتی در هر سناریوی بازی بدهد.

برای حالت سیمی، مهندسان ROG همچنین بهینه‌ساز صوتی خطی ابتکاری با ESS 9280 Quad DAC داخلی را برای صدای استثنایی با صدای فضایی غنی و دقیق توسعه دادند. به علاوه، میکروفون حذف نویز هوش مصنوعی بیش از 500 میلیون نوع نویز پس‌زمینه مانند چتر، کلیک‌های صفحه‌کلید و کلیک‌های ماوس را تا 95 درصد کاهش می‌دهد تا ارتباط صوتی شفافی داشته باشد.

سری ROG Cetra همچنین شامل ROG Cetra True Wireless است که یک مدل بی‌سیم خالص است که دارای حالت بازی برای صدای بی‌سیم با تأخیر کم است که همگام‌سازی بهتری با تصاویر روی صفحه نمایش می‌دهد.
ROG Delta S Wireless کاملاً جدید اولین هدست بازی بی سیم دو حالته ROG است. می توان از آن در حالت 2.4 گیگاهرتز یا بلوتوث برای حداکثر انعطاف پذیری هنگام اتصال دستگاه ها استفاده کرد. میکروفن‌های مخفی شکل‌دهنده پرتو هوش مصنوعی با حذف نویز هوش مصنوعی، صدای بی‌نظیر را دریافت می‌کنند و نویز پس‌زمینه را تا 95 درصد کاهش می‌دهند تا ارتباطات درون بازی واضح باشد، راحتی و سبکی را بدون به خطر انداختن کیفیت ارتباط در بازی ارائه می‌کند. مجموعه ROG Delta همچنین شامل جدید می‌شود. ROG Delta S Core، یک هدست سبک وزن 270 گرمی که برای راحتی فوق العاده طراحی شده است.

برای جلوه‌های بصری بازی بسیار روان و فوق‌العاده واکنش‌گرا، سری ROG Phone 6 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 165 هرتزی AMOLED HDR10+ با نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز در صنعت و لمس بسیار کم 23 میلی‌ثانیه است. تاخیر. این صفحه نمایش شگفت انگیز را می توان روی 60 هرتز، 90 هرتز، 120 هرتز، 144 هرتز یا 165 هرتز تنظیم کرد تا تجربه ای بی نظیر از بازی داشته باشید. تصاویر خیره کننده با همکاری شرکت پیشرو پردازش بصری Pixelworks برای دقت رنگ بی نظیر تنظیم شده است.

سری ROG Phone 6 اکنون با یک سیستم دوربین سه گانه مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض سونی IMX766 با کیفیت تصویر بهبود یافته و پردازش HDR، یک دوربین دوم فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو عرضه می‌شود. ویژگی‌های نرم‌افزار بهبودیافته شامل حالت ویدیوی HDR10+ است، و در اینجا یک دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی برای سلفی‌های گروهی با کیفیت بالا و ویدیوی زنده وجود دارد.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز میزبان رویداد راه اندازی مجازی ROG Phone 6 بود: برای کسانی که جرات دارند از گوشی های هوشمند گیمینگ سری جدید ROG Phone 6 و همچنین مدل های جدید سری ROG Cetra d رونمایی کنند. هدفون های بازی True Wireless و سری هدست های بازی ROG Delta و همچنین مجموعه ای از لوازم جانبی ROG Phone 6. این رویداد با یک مسابقه نمایشی تمام ستاره به پایان رسید که در آن 14 تأثیرگذار معروف از 8 کشور مختلف در PUBG MOBILE رقابت کردند تا مهارت های خود را در جهان به نمایش بگذارند. گوشی هوشمند بازی پریمیوم

ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro: قدرت شکست ناپذیر و مشخصات عالی
سری ROG Phone 6 از جدیدترین پلتفرم موبایل پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 پشتیبانی می‌کند، یک نیروگاه پیشرو در کلاس که قدرت و بهبود عملکرد را برای تقویت نهایی در تمام تجربیات روی دستگاه ارائه می‌کند. Snapdragon 8+ Gen 1 گیم پلی تقویت شده را ارائه می دهد – با مجموعه کامل ویژگی های Snapdragon Elite Gaming و GPU ارتقا یافته Qualcomm Adreno – عملکردی بیش از 50 درصد نسبت به Snapdragon 888 که ROG Phone 5 را تامین می کرد، ارائه می دهد. L دستگاه با پشتیبانی تا 18 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، برای مطمئن ترین و پایدارترین تجربه بازی.

باتری هیولایی 6000 میلی آمپری دارای ویژگی های پیشرفته مراقبت از باتری برای عملکرد بهتر باتری و عمر طولانی تر است و همچنین یک آداپتور HyperCharge 65 واتی برای شارژ سریع وجود دارد.

تحریریه Techpowerup