بازی Serene Sandbox Survival Retreat به Enen امروز یک مرکز مراقبه را در رایانه شخصی پیدا می کند

بازی Retreat to Enen، بازی بقای ساندباکس آرام از توسعه‌دهنده Head West و ناشر Freedom Games، امروز از طریق Steam و فروشگاه Epic Game بر روی رایانه‌های شخصی Harmony منتشر می‌شود. در آینده ای دور، ساکنان یک زمین جنگ زده به خشونت بی پایان فکر می کنند و تصمیم می گیرند در جهت طبیعی تر حرکت کنند. این شرکت در نهایت در تلاش است تا طبیعت را با الهام از روش اجداد خود احیا کند. به جزیره انن بیایید و با حیات وحش هماهنگ شوید، در یک حق عبور که هر فرد را تقویت می کند و به آنها آرامش تازه ای می دهد.

فواید طبیعت مانند گیاهان، میوه ها، گوشت حیوانات و سایر مواد را تجربه کنید تا واقعاً از این فواید قدردانی کنید. با استفاده از بیش از 100 منبع مختلف برای ایجاد یک خانه واقعی دور از خانه، پناهگاه، آتش و سایر ابزارهای حیاتی بقا بسازید. جزیره را کاوش کنید تا نقاط مهم مدیتیشن را کشف کنید تا ذهن خود را از طریق خرابه‌های تازه کشف شده و درختان در حال سقوط همگام نگه دارید و در یک سفر صلح آمیز خودشناسی شکوفا شوید.

پس از ایجاد پایگاه و رسیدگی به نیازهای اولیه انسان، در جلسات مراقبه واقعی شرکت کنید و از زیبایی گیاهان و جانوران لذت ببرید. تسلیم موسیقی جادویی بلند کردن درختان و وزش باد در فضایی امن و راحت برای کسانی شوید که نمی‌توانند به جنگل‌های محلی و قله‌های کوهستانی سفر کنند. به احساسات صلح آمیز Retreat to Enen فکر کنید و راه های جدیدی برای قدردانی از دنیای اطراف خود در سطح شخصی کشف کنید.

Retreat to Enen هم اکنون از طریق Steam و فروشگاه Epic Game با قیمت 24.99 دلار با پشتیبانی از زبان انگلیسی بر روی رایانه شخصی در دسترس است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

جاستین هاسفورد، بنیانگذار Head West می گوید: «شبیه سازی آرامش طبیعت در یک فضای دیجیتال با Retreat to Enen یک سفر بسیار شخصی و مهم برای تیم ما بوده است. “گاهی اوقات دیدن فراتر از مشکلات جهان دشوار است، بنابراین ما می خواستیم انرژی مثبت را در فضایی آرام به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که Retreat to Enen بتواند به کسانی که نیاز دارند آرامش دهد و شاید حتی تکنیک های جدید مدیتیشن را به شما آموزش دهد.”