اینتل به طور رسمی از گرافیک های سری A Arc رونمایی کرد

اینتل به طور رسمی از گرافیک های سری A Arc رونمایی کرد

امروز ما به طور رسمی خانواده کارت های گرافیک Intel Arc خود را برای لپ تاپ ها راه اندازی کردیم و پلتفرم اینتل را تکمیل کردیم. اینها اولین پردازنده‌های گرافیکی مجزا در مجموعه گرافیکی لپ‌تاپ‌های سری A Arc Intel ما هستند که محصولات دسک‌تاپ و ایستگاه‌های کاری ما اواخر امسال وارد بازار می‌شوند. می‌توانید برای دریافت ویدیوی راه‌اندازی، جزئیات محصول و نمایش‌های فنی ما از اتاق مطبوعات ما دیدن کنید، اما من نکات برجسته را در مورد نحوه ارائه سخت‌افزار، نرم‌افزار، خدمات و در نهایت عملکرد بالا پلتفرم Intel Arc و خانواده پردازنده‌های گرافیکی موبایل سری A خلاصه می‌کنم. گرافیک تجربیات.

  • لپ‌تاپ‌های جدید با گرافیک Intel Arc: ما با برترین OEMها همکاری کرده‌ایم تا مجموعه‌ای باورنکردنی از لپ‌تاپ‌ها را با ویژگی‌های جدید و بهبودیافته بازی و ایجاد محتوا با پردازنده‌های Intel Arc Graphics و Intel Core از نسل دوازدهم مهندسی کنیم. بسیاری از سیستم‌های جدید با گرافیک Intel Arc 3 پاسخگویی، عمر باتری و اتصال Wi-Fi 6 پلت‌فرم Intel Evo را به شکل نازک و سبک ارائه می‌کنند. لپ‌تاپ‌های با گرافیک Intel Arc 3 بازی‌های 1080p پیشرفته و تولید محتوای پیشرفته را ارائه می‌کنند، و لپ‌تاپ‌های دارای گرافیک Intel Arc 5 و Intel Arc 7 همان قابلیت‌های پیشرفته‌ای را در تولید محتوا همراه با گرافیک و افزایش عملکرد محاسباتی ارائه می‌کنند. اولین لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc 3 اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و طراحی‌های قدرتمندتر با گرافیک Intel Arc 5 و Intel Arc 7 در اوایل تابستان عرضه خواهند شد.
  • راه‌اندازی پلتفرم لپ‌تاپ: پایه محصول با پردازنده‌های گرافیکی سری A Arc Intel و رویکرد ما به نوآوری گرافیکی در سطح پلت‌فرم، با ریزمعماری جدید Xe High Performance Graphics (Xe HPG) شروع می‌شود که برای گیمرها و سازندگان طراحی شده است. ما تعداد زیادی فناوری پیشرفته را در Xe HPG قرار داده ایم، از جمله هسته های قدرتمند Xe با موتورهای Intel XMX AI، خط لوله گرافیکی بهینه سازی شده برای DirectX 12 Ultimate با شتاب سخت افزاری برای ردیابی پرتو، Xe Media Engine طراحی شده برای تسریع موجود و آینده بارهای کاری سازنده و DisplayPort 2.0 UHBR 10 Read Engine Xe.
    • موتورهای هوش مصنوعی Intel Xe Matrix Extensions (XMX) قابلیت‌های محاسباتی بیشتری را برای تسریع بار کاری هوش مصنوعی ارائه می‌کنند. این موتورهای هوش مصنوعی 16 برابر ظرفیت محاسباتی بیشتری برای انجام عملیات استنتاج هوش مصنوعی در مقایسه با واحدهای برداری سنتی GPU دارند که می تواند عملکرد در بهره وری، بازی و برنامه های خلاقانه را افزایش دهد.
    • Xe Super Sampling (XeSS) راه حل ما است که از قدرت موتورهای XMX AI گرافیک Intel Arc استفاده می کند تا مقیاس بندی با عملکرد بالا با شتاب هوش مصنوعی را ارائه دهد. XeSS یک فناوری ارتقاء مقیاس جدید است که از یادگیری عمیق برای ترکیب تصاویر بسیار نزدیک به کیفیت رندر با وضوح بالا بومی استفاده می کند. XeSS تابستان امسال می آید و در تمام محصولات با گرافیک Arc-Series پشتیبانی می شود.
    • پردازنده‌های گرافیکی سری A Arc اینتل اولین پردازنده‌هایی در صنعت هستند که شتاب سخت‌افزاری کامل AV1 را ارائه می‌کنند، از جمله رمزگذاری و رمزگشایی، کدگذاری ویدیویی سریع‌تر و پخش جریانی با کیفیت بالاتر در حالی که پهنای باند اینترنت یکسانی را مصرف می‌کنند. ما با شرکای صنعتی کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پشتیبانی AV1 امروز در بسیاری از محبوب‌ترین برنامه‌های رسانه‌ای در دسترس است، و انتظار می‌رود امسال پذیرش گسترده‌تری داشته باشد. کدک AV1 یک تغییر دهنده بازی برای آینده رمزگذاری و پخش ویدیو خواهد بود.
    • ما فناوری‌های Intel Deep Link را ادغام کرده‌ایم تا به پردازنده‌های گرافیکی Arc اینتل اجازه دهیم با پردازنده‌های اینتل و گرافیک‌های یکپارچه برای بهبود عملکرد در حجم‌های کاری بازی، خلاقانه و استریم یکپارچه کار کنند. اینتل دیپ لینک اشتراک گذاری پویا توان را فعال می کند و به طور هوشمند نیرو را در سراسر پلتفرم توزیع می کند تا عملکرد برنامه را تا 30 درصد در برنامه های خلاقانه و فشرده افزایش دهد. با Hyper Encode و Hyper Compute، Deep Link شتاب چند موتوره را در کارهای رمزگذاری و هوش مصنوعی فعال می کند. جزئیات بیشتر در برگه محصول ما موجود است.
  • تجارب جامعه: کارت‌های گرافیک Intel Arc ما چیزی بیش از یک قطعه سخت‌افزار در رایانه شخصی شما هستند. آنها پورتال شما برای بازی و ایجاد هستند. ما یک تیم اختصاصی داریم که بر روی ارائه درایورهای آماده بازی روز 0 متمرکز شده است، که می توانید آنها را در رابط Intel Arc Control جدید ما، یک هاب همه کاره که کنترل کامل تجربه بازی را در اختیار شما قرار می دهد، ردیابی کنید. Intel Arc Control شامل نمایه‌های عملکرد سفارشی، پخش جریانی داخلی، دوربین مجازی، دانلود درایور داخلی Game ON، ضبط خودکار بازی و غیره است. این برنامه از گرافیک های Intel Iris Xe و پردازنده های گرافیکی Intel Arc برای تجربه نرم افزاری یکپارچه پشتیبانی می کند. با همکاری با شرکای توسعه‌دهنده خود، مجموعه رو به رشدی از بازی‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای مبتنی بر اینتل را از طریق پیشنهادات ویژه مقدماتی در دسترس مشتریان گرافیکی مجزا قرار می‌دهیم. بسته‌ها بسته به سیستم و منطقه متفاوت خواهند بود، اما اولین دسته از این Gamer و Creator Bundles در ماه آوریل با عرضه محصولات تلفن همراه سری A ما عرضه خواهند شد. هدف ما این است که هر روز از سال چیزهای جدید و سرگرم کننده را به جامعه بیاوریم. ما از شما دعوت می کنیم که با ما ارتباط برقرار کنید و به گفتگو در مورد اختلافات اینسایدرهای ما بپیوندید.

منتظر بودن

امروز اولین مرحله از سفر ما است. خواهید دید که گرافیک Intel Arc با ویژگی‌های جدید و اکوسیستم در حال گسترش در طول سال همچنان در حال بهبود و تکامل است. و برای علاقه مندان به دسکتاپ، کارت های گرافیکی توسعه Intel Arc ما در تابستان امسال عرضه می شوند.

اسلایدشو کامل در ادامه می آید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ما هیجان زده ایم و امیدواریم شما هم باشید. سال بزرگی برای گرافیک Intel Arc خواهد بود.

برای چندین دهه، اینتل قهرمان نوآوری پلتفرم رایانه شخصی بوده است. ما نسل‌هایی از پردازنده‌ها را تحویل داده‌ایم که قدرت محاسباتی را برای میلیاردها نفر فراهم می‌کنند. ما اتصال را با ویژگی‌هایی مانند USB، Thunderbolt و Wi-Fi بهبود بخشیده‌ایم. و با مشارکت اکوسیستم رایانه شخصی، معماری انقلابی PCI و پلت‌فرم Intel Evo را توسعه داده‌ایم که مرزهای کاری را که محصولات تلفن همراه می‌توانند انجام دهند، افزایش می‌دهد. اینتل برای ارائه نوآوری‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی که نیازهای روزافزون محاسباتی حرفه‌ای‌ها، مصرف‌کنندگان، گیمرها و سازندگان در سرتاسر جهان را برآورده می‌کند، موقعیت منحصربه‌فردی دارد. اکنون قدم بزرگ بعدی را برمی داریم.