ایسوس مانیتور قابل حمل ZenScreen MB16QHG را معرفی کرد

از آینده ای شگفت انگیز حمایت کنید
ASUS ZenScreen MB16QHG به شدت مورد آزمایش قرار گرفته است تا الزامات گواهینامه های دوام معتبر جهانی را برآورده کند. این آزمون ها شامل یک پایگاه داده جامع از معیارهای به روز، تأیید مستقل و یک سیستم ساختار یافته برای بهبود مستمر است. در نهایت، ZenScreen MB16QHG در بسته بندی پایدار با گواهی FSC Mix ارسال می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ZenScreen MB16QHG دارای ویژگی های بسیاری برای ارائه موقعیت های دید همه کاره به کاربران است که یکی از آنها یک پایه تاشو است که مانیتور را در هر زاویه ای ایمن نگه می دارد. مرکز DisplayWidget ASUS به مانیتور اجازه می دهد جهت خود را تشخیص دهد و به طور خودکار نمایشگر را بین حالت افقی و عمودی تغییر می دهد. پورت‌های USB-C در هر دو طرف به کاربران این امکان را می‌دهند که مانیتور را در نزدیکی هر دو طرف لپ‌تاپ قرار دهند تا تجربه صفحه نمایش گسترده‌ای تقریباً بدون درز داشته باشند. علاوه بر این، یک پورت HDMI سازگاری گسترده ای را با دستگاه های مختلف از جمله لپ تاپ، رایانه شخصی و کنسول های بازی تضمین می کند.

طراحی برجسته

ZenScreen MB16QHG با وزن تنها 1.2 کیلوگرم و نمایه بسیار نازک که در لبه‌های آن به 7 میلی‌متر کاهش می‌یابد، به راحتی در هر کیفی قرار می‌گیرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که آن را تقریباً در هر کجا و هر کجا حمل کنند.

اتصال گسترده
ZenScreen MB16QHG دارای مجموعه ای غنی از گزینه های اتصال است، از جمله دو درگاه USB-C برای تطبیق پذیری – یکی در هر طرف مانیتور، و هر یک برای سیگنال نمایشگر و برق سیم کشی شده است. علاوه بر این، یک پورت HDMI اتصال گسترده ای را با دستگاه های مختلف فراهم می کند و یک جک 3.5 میلی متری صدا برای هدست های سیمی آماده است.

تطبیق پذیری استثنایی
ZenScreen MB16QHG دارای ویژگی های بسیار قابل تنظیم است که به کاربران انعطاف پذیری و تطبیق پذیری برای ایجاد تنظیماتی را می دهد که به بهترین وجه با نیازهای مختلف مطابقت دارد. پایه تاشو L شکل آن را در هر زاویه ای محکم نگه می دارد. از طرف دیگر، می‌توان آن را در حالت افقی برای کار مشترک روی میز قرار داد. سوکت سه پایه داخلی به راحتی با سه پایه های استاندارد سازگار می شود و به کاربران این امکان را می دهد که ارتفاع صفحه را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهند.

ایسوس امروز مانیتور 16 اینچی ZenScreen MB16QHG را معرفی کرد که تصاویری فوق العاده روان را برای کار و بازی ارائه می دهد. پنل IPS WQXGA (2560 x 1600) دارای فناوری SmoothMotion با فرکانس 120 هرتز برای تصاویری روان و پاسخگو است. به‌علاوه، فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) با تطابق با DisplayHDR 400 و 100% گستره DCI-P3 تصاویری با کنتراست و رنگ استثنایی ارائه می‌کند.

ابزار ASUS DisplayWidget Lite هنگام اتصال به رایانه شخصی ویندوزی به ZenScreen MB16QHG اجازه می‌دهد جهت خود را تشخیص دهد و نمایشگر را به‌طور خودکار بین حالت افقی و عمودی تغییر دهد. حالت افقی برای ارائه ها و صفحات گسترده عالی است، در حالی که حالت عمودی کدنویسی وب سایت ها را آسان می کند و هنگام خواندن اسناد یا کتاب ها نمای عالی را ارائه می دهد.

فناوری نور آبی فوق‌العاده کم ایسوس انتشار نور آبی مضر بالقوه را کاهش می‌دهد و شامل ویژگی‌های اضافی مانند فیلتر نور آبی و فناوری بدون سوسو می‌شود که برای کسانی که ساعت‌های طولانی را جلوی صفحه می‌گذرانند مفید است.

پنل IPS WQXGA (2560 x 1600) دارای فناوری SmoothMotion 120 هرتزی برای تصاویری پاسخگو است، بنابراین همه چیز از پیمایش صفحات وب تا بازی در ZenScreen MB16QHG روان و پاسخگو است. فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) با انطباق با DisplayHDR 400 و 100% گستره DCI-P3 کنتراست استثنایی و رنگ های غنی را ارائه می دهد. این پنل همچنین دارای زوایای دید گسترده 178 درجه است تا تصاویری عالی را حتی در موقعیت‌های خارج از مرکز مشاهده کنید.

تحریریه Techpowerup