ایسر مجموعه سه بعدی استریوسکوپی خود را با نمایشگرهای سری SpatialLabs View گسترش می دهد

ایسر مجموعه سه بعدی استریوسکوپی خود را با نمایشگرهای سری SpatialLabs View گسترش می دهد
نمایشگر مدل SpatialLabs: روشی بصری تر برای ایجاد سه بعدی

هنگامی که بازی نمی کنید، می توان از آن به عنوان یک مانیتور استاندارد 4K نیز استفاده کرد.

این یک روش کاملاً جدید برای بازی است که غوطه وری بی سابقه ای را ارائه می دهد. اتاق‌ها جادارتر به نظر می‌رسند، اشیا واقعاً لایه‌لایه به نظر می‌رسند، و ماجراجویی‌ها هیجان‌انگیزتر می‌شوند – به آرامی، در زمان واقعی و بدون نیاز به عینک مخصوص.

با این حال، نه تنها ابزاری برای ایجاد دارایی های سه بعدی، SpatialLabs View Pro به توسعه دهندگان راه های مختلفی برای اشتراک گذاری و نمایش آثار خود ارائه می دهد:

  • محتوا را می توان به سرعت برای به اشتراک گذاشتن آپلود کرد، چه برای دریافت بازخورد از یک همکار در دفتر یا ارائه تجسم واقعی به مشتری از موردی که به آن علاقه دارد.
  • کسانی که در بخش فروش یا بازاریابی کار می کنند از طراحی باریک و قابل حمل Acer SpatialLabs View Pro قدردانی خواهند کرد: کمتر از 1.5 کیلوگرم (3.3 پوند)، بسته بندی آن آسان است و پایه تاشو نصب آن را تقریباً در هر مکانی آسان می کند.
  • پایه VESA اتصال Acer SpatialLabs View Pro را به کیوسک‌ها و نمایشگرهای محل فروش آسان می‌کند، در حالی که وضعیت نیاز به راه‌اندازی دائمی دارد، در حالی که تشخیص حرکت دست Ultraleap به مشتریان امکان می‌دهد از تجربه تعاملی‌تری لذت ببرند.

همانند دستگاه‌های قبلی SpatialLabs، Acer SpatialLabs View Pro شامل چندین افزونه اضافی برای بهبود گردش کار سازندگان سه بعدی است. ایجاد را می توان از نرم افزار سه بعدی گرفته و با یک کلیک در SpatialLabs Model Viewer راه اندازی کرد. علاوه بر این، کاربران Maya و Blender می‌توانند در حین تماشای ویرایش‌های ارائه‌شده به صورت سه بعدی استریوسکوپی در Acer SpatialLabs View Pro، به‌طور همزمان و در زمان واقعی، به صفحه نمایش دو بعدی متصل شده و ویرایش کنند.

ایسر امروز دو محصول اضافه شده به خط تولید SpatialLabs خود را معرفی کرد: Acer SpatialLabs View برای سرگرمی شخصی و Acer SpatialLabs View Pro برای مخاطبان تجاری. هر دو صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K مستقل هستند که می توانند به رایانه شخصی دیگری متصل شوند و به کاربران امکان دسترسی قابل حمل به مجموعه آزمایشی SpatialLabs را می دهند. این نسل از دستگاه‌ها نه تنها سازندگان بسیار ماهر را هدف قرار می‌دهند، بلکه فناوری سه بعدی استریوسکوپی بدون عینک را نیز برای گیمرها و علاقه‌مندان به سرگرمی‌های خانگی به ارمغان می‌آورند.

SpatialLabs TrueGame یک برنامه جدید است که سه بعدی استریوسکوپی را به دنیای بازی می آورد و به گیمرها این امکان را می دهد تا از عناوین مورد علاقه خود با شکوه لذت ببرند. این امکان پذیر است زیرا بازی ها در درجه اول با در نظر گرفتن سه بعد ایجاد می شوند: توسعه دهندگان اطلاعات عمق را در هر صحنه و شی ای که ایجاد می کنند درج می کنند. SpatialLabs از این اطلاعات موجود برای ارائه بازی‌ها به صورت سه بعدی استفاده می‌کند. یک نمایه سه بعدی از پیش پیکربندی شده اختصاصی برای هر عنوان بازی در میان بیش از 50 عنوان مدرن و کلاسیک در هنگام عرضه در دسترس خواهد بود تا تجربه یکپارچه را با بازی های مورد علاقه خود به گیمرها ارائه دهد و پروفایل هایی برای عناوین اضافی به طور مداوم در جلو اضافه می شود.

راه حل اختصاصی ایسر، SpatialLabs Go، دارای فناوری هوش مصنوعی است که می تواند محتوای سه بعدی استریوسکوپی را تقریباً از هر چیزی که می تواند در تمام صفحه نمایش داده شود، با فشار یک دکمه تولید کند. عکس‌ها از صفحه بیرون می‌آیند، بازی‌های وب ساده کمی هیجان‌انگیزتر می‌شوند و ویدیوها (آنلاین یا آفلاین) سطح دیگری از غوطه‌ور شدن در زمان واقعی را به خود می‌گیرند. شاید مهمتر از همه، شما می توانید محتوای خود را تولید کنید، با دستگاه های خود عکس یا فیلم بگیرید، و پس از وارد شدن دارایی ها به سیستم، می توانید از SpatialLabs Go برای تولید تصاویر سه بعدی استریو شبیه سازی شده استفاده کنید.

SpatialLabs Go—محتوای دو بعدی را به محتوای سه بعدی استریوسکوپی تبدیل کنید

در دسترس بودن
Acer SpatialLabs View (ASV15-1B) تابستان امسال با قیمت 1099 دلار در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گیمرها و سازندگان از طراحی سبک این سری (کمتر از 1.5 کیلوگرم / 3.3 پوند) قدردانی خواهند کرد، که باعث می‌شود بسته‌بندی و بردن آن به یک مهمانی LAN یا جلسه ارائه محصولات آسان شود. به ویژه سازندگان می توانند روی پوشش 100 درصدی طیف رنگی Adobe RGB حساب کنند، اما گیمرها همچنین از 400 نیت روشنایی دستگاه قدردانی خواهند کرد. در حالی که Acer SpatialLabs View با یک پلتفرم بازی سه بعدی استریوسکوپیک کاملاً جدید ارائه می شود، Acer SpatialLabs View Pro هم با فناوری مورد نیاز برای تحقق خلاقیت های کاربر و هم طراحی صنعتی هوشمند که استقرار را ساده می کند، ترکیبی که منجر به داستان سرایی تاثیرگذارتر می شود، ارائه می شود. فرصت ها.

SpatialLabs TrueGame: گیم پلی سه بعدی استریوسکوپی با یک کلیکاگرچه این پروفایل ها بر اساس تعداد زیادی اطلاعات هستند و مقدار زیادی کار برای بهینه سازی هر یک انجام می شود، خود پلت فرم فوق العاده کاربرپسند است. پس از راه‌اندازی برنامه TrueGame، کاربران به سادگی باید به عنوانی که می‌خواهند بازی کنند بروید و سپس «Play» را فشار دهید. برنامه بقیه کارها را انجام می دهد و به طور خودکار فایل های بازی لازم را روی سیستم کاربر راه اندازی می کند و نمایه TrueGame 3D مرتبط با عنوان را فعال می کند تا بازی را به صورت سه بعدی استریوسکوپی شروع کند.

Acer SpatialLabs View Pro قصد دارد زندگی را برای سازندگان آسان‌تر کند. برای این منظور، پشتیبانی خارج از جعبه از همه فرمت‌های فایل اصلی، از جمله پشتیبانی جدید اضافه شده برای Datasmith، به این معنی است که طراحان می‌توانند با نصب افزونه‌های صادراتی Datasmith از نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی مانند Revit، Solidworks و Cinema 4D استفاده کنند. یک پروژه برای مشاهده آماده است، می توان آن را به نمایشگر مدل SpatialLabs وارد کرد. ادغام Sketchfab با دسترسی کاربران به یک کتابخانه آنلاین گسترده از دارایی های سه بعدی رایگان و ممتاز که می تواند برای پروژه های خود استفاده شود، فرآیند خلاقانه را بیشتر ساده می کند. از آنجایی که دقت رنگ برای کار طراحی ضروری است، نمایشگر 15.6 اینچی 4K View Pro 100% طیف رنگی Adobe RGB را پوشش می دهد.

تحریریه Techpowerup