اعلام پیشرفت های Maxon One Spring 2023

Redshift 3.5.14 یک مدل فوق العاده جدید Sky and Sun، Shader Flakes جدید و صفحات پشتی دوربین جدید را به ارمغان می آورد. آخرین نسخه ZBrush با دو ابزار انقلابی گردش کار جدید، Proxy Pose و Drop 3D برجسته شده است. به‌روزرسانی‌های Forger شامل ویژگی‌های جدید برای نورپردازی و پیش‌نمایش، و همچنین ادغام ZRemesher قدرتمند ZBrush است. جدیدترین موارد اضافه شده به کپسول ها شامل مجموعه های مواد جدید، اصلاح کننده جدید Dynamic Swirl و Shaderball Redshift جدید است. این نسخه هیجان‌انگیز با یک به‌روزرسانی Cineware، با تمرکز بر ادغام Unreal 5.0 و 5.1 تکمیل می‌شود.

دیوید مک گاوران، مدیرعامل Maxon گفت: “این نسخه بسیار مورد انتظار، وعده ما را برای ارائه منظم ویژگی ها و پیشرفت های جدید در کل خط تولید Maxon One انجام می دهد.” “با این نسخه، جامعه ما می تواند انتظار عملکرد بهبود یافته، گردش کار پیشرفته، ابزارهای پیشرفته برای انیمیشن، رندر، مجسمه سازی و موارد دیگر را داشته باشد. هدف ما با تجهیز هنرمندان در تمام سطوح مهارت به ابزارهای پیشرفته، توانمندسازی جامعه خود برای ایجاد محتوای بصری خیره کننده مانند هرگز نیست. قبل از.”

Maxon، توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای تدوین‌گران، فیلم‌سازان، طراحان حرکت، هنرمندان جلوه‌های بصری و سازندگان انواع مختلف، امروز به‌روزرسانی جامع Maxon One را اعلام کرد. نسخه بهار 2023 Maxon ویژگی‌های جدید و بهبود گردش کار را در سراسر خط تولید ارائه می‌کند که به طراحان و هنرمندان اجازه می‌دهد تا ایده‌های خلاقانه خود را با نتایج خیره‌کننده زنده کنند. Cinema 4D 2023.2 دارای یک فرمانده بهبودیافته، پیشرفت‌هایی در سیستم گره آن، بهبود شبیه‌سازی و یک مولد ضخامت جدید برای مدل‌سازی است. به روز رسانی مجموعه ابزار Red Giant شامل ابزارها و پیشرفت های جدید است. از جمله معرفی Symbol Mapper برای Universe 2023.1، پشتیبانی از لنزهای آنامورفیک برای Real Lens Flares برای VFX 2023.3، و Trapcode 2023.3 شامل بهینه سازی عملکرد برای Particular و مجموعه جدیدی از جن های عصر اتمی است.

شما می توانید یک “فهرست ویژگی ها و توضیحات به روز رسانی” کامل را در اینجا پیدا کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران