COLORFUL لپ تاپ گیمینگ X15 XS را با کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti منتشر کرد

COLORFUL لپ تاپ گیمینگ X15 XS را با کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti منتشر کرد

ویژگی های اصلی

  • پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5/i7
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050Ti
  • از فناوری NVIDIA G-SYNC Ultimate و Adaptive-Sync پشتیبانی می کند
  • از فناوری های Ray Tracing و DLSS پشتیبانی می کند
  • فناوری خنک کننده Storm Blade 2.0
  • درایو حالت جامد 512 گیگابایتی PCIe 4.0 NVMe
  • صفحه کلید RGB با نور پس زمینه
  • دو پورت USB Type-C (USB 3.2 Gen2)
  • صوتی صدا بلستر سینما 6+ HD
  • وای فای 6/6E

داستان XIANG: رویای قوی و قدرتمند شدن

قدرت لپ‌تاپ گیمینگ نسل دوم COLORFUL X15 XS را در داستان XIANG تجربه کنید. برای هر بازیکن، برنده شدن هدف نهایی است. رویای خود را برای تبدیل شدن به بهترین گیمر بعدی با نسل بعدی لپ تاپ بازی COLORFUL برآورده کنید.

خنک کننده Storm Blade 2.0 با حالت Freeze
COLORFUL لپ تاپ بازی را به فناوری خنک کننده جدید Storm Blade 2.0 با حالت انجماد مجهز کرد. طراحی حرارتی شامل دو فن توربو با سوپر نازک و یک هیت سینک با کارایی بالا با چهار لوله حرارتی است. لپ تاپ بازی دارای چهار دریچه خنک کننده است که جریان هوا و راندمان خنک کننده را بهبود می بخشد. برای خنک‌سازی شدید، کاربران می‌توانند با فشار دادن FN+1 حالت انجماد را فعال کنند، که فن‌های خنک‌کننده را برای حداکثر اتلاف گرما به حالت توربو تغییر می‌دهد.

لپ‌تاپ بازی COLORFUL X15 XS را می‌توان با نسل دوازدهم اینتل Core i5-12500H 12-Core (4P+ 8E Cores) یا Intel Core i7-12700H 14-Core (6P+ 8E Cores)، 20-CPU کارایی عالی برای هر دو ارائه کرد – پیکربندی کرد. و تولید محتوا X15 XS دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti با پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC Ultimate برای بازی روان و بدون پارگی در صفحه نمایش 144 هرتزی FHD لپ تاپ است.

لپ تاپ بازی COLORFUL X15 XS در دو رنگ آبی کاج و خاکستری مه آلود عرضه می شود. قیمت گذاری
COLORFUL X15 XS با قیمت 1099 دلار برای i7+3050Ti / 999 دلار برای i5+3050Ti به فروش می رسد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

نمایش بازی
COLORFUL X15 XS به صفحه نمایش 15.6 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز برای اجرای روان بازی مجهز شده است. نمایشگر همچنین دارای حداکثر روشنایی 300 نیت برای رنگ های دقیق و تصاویر واضح است. دارای طراحی صفحه نمایش میکرو لبه با صفحه نمایش 86 درصد است. نسبت به بدن

برای پیروزی بزرگ، باید رویاهای بزرگ داشته باشید. برای هر گیمر، یک ماشین بازی قدرتمند برای برنده شدن ضروری است. با استفاده از جدیدترین پردازنده‌های Intel Core و کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 30 موانع خود را از بین ببرید. مانند XIANG باشید و با COLORFUL X15 XS جدید در نبردهای خود در پیروزی بی‌وقفه پیروز شوید.
کمیک های داستان XIANG در رسانه های اجتماعی رنگارنگ پست می شود.

صفحه کلید بدون لغزش RGB با نور پس زمینه
لپ‌تاپ بازی رنگارنگ X15 XS دارای صفحه‌کلید بدون لغزش RGB با نور پس‌زمینه با 15 گزینه رنگ RGB با مسافت 1.8 میلی‌متری و بازخورد لمسی است. این لپ تاپ با یک ترک پد بزرگ جفت شده است – 30 درصد بزرگتر از بیشتر ترک پدهای لپ تاپ بازی.

شرکت Colorful Technology Limited، تولید کننده حرفه ای کارت های گرافیک با کارایی بالا، مادربردها، راه حل های بازی همه در یک و راه حل های چند رسانه ای و فضای ذخیره سازی، نسل دوم لپ تاپ بازی COLORFUL X15 XS را با پردازنده های نسل دوازدهم Intel Core و GeForce RTX 30 معرفی می کند. گرافیک.

لپ تاپ بازی COLORFUL X15 XS: عملکرد برای گیمرها و کاربران قدرتمند
لپ تاپ گیمینگ کاملا جدید COLORFUL X15 XS به قطعات با کارایی بالا و جدیدترین فناوری ها مجهز شده است. با دارا بودن آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core و گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti، جدیدترین عناوین بازی سه‌گانه A را با نرخ فریم بر ثانیه بالا اجرا می‌کند. با پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC و DLSS، از بازی روان و بدون لکنت لذت ببرید و نرخ فریم را حتی در بازی های پشتیبانی شده افزایش دهید.