لاجیتک بازی را با راهکارهای جدید Creator، میکروفون Blue Sona XLR و چراغ رومیزی Litra Beam تغییر می‌دهد.

“نور بسیار مهم است – می تواند چهره یک فرد را مخدوش کند … پرتو لیترا بسیار انعطاف پذیر است و به من اجازه می دهد تا با جایی که به بهترین شکل به نظر می رسد سازگار شوم.” – XChocoBars، سازنده بازی Twitch

یک اتصال XLR به راحتی با رابط های صوتی و میکسرهای خارجی برای تنظیم دقیق صدا یکپارچه می شود. براق و همه کاره، Blue Sona در رنگ‌های گرافیتی و مایل به سفید موجود است و دارای شیشه‌های جلو قرمز و گرافیتی قابل تعویض برای عملکرد آماده دوربین است.

Blue Sona میکروفون پخش سنتی را برای استریمرها و سازندگان امروزی دوباره اختراع می کند. Blue Sona با ارتقای کیفیت صوتی افسانه‌ای Blue Microphones، فناوری پیشرفته و طراحی هدفمند را برای پخش آنلاین بازی، پادکست و محتوای ویدیویی در سطح حرفه‌ای ترکیب می‌کند. سورن پدرسن، مدیر محصول Logitech For Creators گفت: «Blue Sona به طور خاص برای سازندگان ساخته شده است. Blue Sona از پیش تقویت‌کننده داخلی تا طراحی شیک و مجهز به دوربین، شبیه سایر میکروفون‌های XLR موجود در بازار نیست.

Blue Sona از فناوری ClearAmp استفاده می‌کند، یک نوآوری کلیدی که تجربه XLR را با ارائه تقویت قوی +25dB – بدون نیاز به تقویت‌کننده میکروفون خارجی، ساده‌تر می‌کند. سایر ویژگی‌های پیشرفته عبارتند از کپسول دیافراگمی دوگانه و الگوی قطبی سوپرکاردیوئید که با رد لرزش‌های ناخواسته، کلیک‌های کلیدی و نویز پس‌زمینه، روی صدا تمرکز می‌کنند و در عین حال محیط را رام می‌کنند. این عملکرد سطح حرفه ای دارای طراحی ساخته شده برای سازندگان با پایه چرخشی 290 درجه برای آزادی کامل قرار دادن میکروفون در هر راه اندازی دسکتاپ است.

فرم و نور مستقیم با Litra Beam، کلید دسکتاپ جریان برتر.
Litra Beam به سازندگان اجازه می دهد تا از نور برای کنترل ظاهر محتوای خود به روش های جدید استفاده کنند. طراحی نوآورانه پرتو با پایه رومیزی قابل تنظیم سه جهته با ارتفاع، شیب و چرخش، انعطاف پذیری بی پایان در موقعیت یابی برای شکل دادن و هدایت نور را فراهم می کند. برای دستیابی به طیف وسیعی از تکنیک های نورپردازی حرفه ای از جمله جلو، اسپلیت، پروانه و رامبراند، محتوا را کنترل کنید و به راحتی با قرار دادن و تنظیم یک یا چند پرتو Litra در تنظیمات خود حالت و حالت ایجاد کنید.

قبل یا در طول پخش جریانی، پخش‌کنندگان و سازندگان می‌توانند نور خود را با Litra Beam تنظیم کنند. دکمه‌های پشت دستگاه امکان دسترسی سریع به پنج تنظیم روشنایی و پنج تنظیم دمای رنگ (نور شمع گرم تا آبی سرد) و همچنین تنظیم مداوم و بدون پله را در محدوده، از 2700K تا 6500K فراهم می‌کنند. برای کنترل و راحتی بیشتر، لاجیتک برنامه دسکتاپ Logitech G HUB را نیز ارائه می‌کند که انعطاف‌پذیری بیشتری را در تنظیم درصد روشنایی و دمای رنگ کلوین، کنترل یک یا چند پرتوی Litra و همچنین مدیریت تنظیمات از پیش تعیین شده نور فراهم می‌کند. G HUB به سازندگان کنترل کاملی بر تجهیزات استریم لاجیتک، از جمله میکروفون‌های Litra Glow، Blue Yeti و StreamCam و تجهیزات بازی Logitech G در یک برنامه دسک‌تاپ می‌دهد.

Arnaud Perret-Gentil، مدیر ارشد محصول جهانی Logitech For Creators می گوید: «محتوای دیجیتال روز به روز بیشتر شبیه سینما می شود. “ما Litra Beam را طراحی کردیم تا چیزی بیش از ارائه نور LED متعادل انجام دهد، بلکه به پخش کننده ها و سازندگان دسکتاپ اجازه دهد تا نور را برای کنترل حالت و بیان محتوای خود شکل دهند و هدایت کنند.”

آنچه سازندگان می گویند:
من سال‌ها از میکروفون Blue استفاده کردم و Blue Sona مورد علاقه من است. – DrLupo، پخش کننده یوتیوب و سازنده محتوا

“Blue Sona نه تنها در استودیوی من عالی به نظر می رسد، بلکه احتمالا بهترین عملکرد، دقیق ترین و کاربرپسندترین میکروفونی است که تا به حال برای تولید محتوا استفاده کرده ام.” – فلورنت گارسیا، موسیقی‌دان و داستان‌نویس

“من واقعا صدای این میکروفون را دوست دارم … رقابت با برخی از آن میکروفن های دینامیک فوق العاده بالا.” – هریس هلر، گیمر یوتیوب و صاحب شرکت ضبط

قیمت و در دسترس بودن
Blue Sona (349.99 دلار یا 349 یورو) و Litra Beam (99.99 دلار یا 119 یورو) از 21 سپتامبر 2022، PT در ایالات متحده، کانادا و کشورهای منتخب اروپایی در logitech.com و خرده فروشان بزرگ در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Logitech For Creators، توسعه نام تجاری Logitech که به توانمندسازی همه سازندگان برای پیگیری علایق خود اختصاص داده شده است، از دو راه حل جدید برای دستیابی به پخش و ایجاد در سطح حرفه ای پرده برداری می کند. Logitech Blue Sona یک میکروفون پویا XLR فعال با فناوری ClearAmp است که تجربه صدایی با کیفیت استودیو عالی را ارائه می دهد. Logitech Litra Beam یک استریم دسکتاپ ممتاز است که دارای فناوری TrueSoft برای شکل دهی و هدایت نور برای جلوه های نورپردازی حرفه ای است. هر دو راه حل به سازندگان امکان دسترسی به روش های کاملاً جدید را می دهند.Litra Beam چالش‌های رایج برای پخش‌کنندگان و سازندگان امروزی را که به دنبال بهبود محتوای خود هستند، حل می‌کند. فناوری انحصاری TrueSoft نور LED متعادل و طیف کامل را با دقت رنگ سینمایی برای ظاهری طبیعی و درخشان در تمام رنگ‌های پوست ارائه می‌کند. پخش‌کننده بدون قاب آن، نور گسترده‌ای را برای از بین بردن سایه‌های خشن ایجاد می‌کند و برای پخش در تمام روز گواهی ایمن دارد و حتی از سخت‌ترین دستورالعمل‌های تست UL نیز عبور می‌کند. به‌علاوه، طراحی باریک و مدرن آن با سازگاری USB و خروجی متناوب، به جایی می‌رسد که سایر چراغ‌ها نمی‌توانند، دستیابی به جلوه‌های نورپردازی حرفه‌ای در فضاها و تنظیمات منحصربه‌فرد را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

به خصوص اگر در حال آرایش هستید، داشتن نور ملایم چیزی است که همه به دنبال آن هستند. – الکسیس فلمینگ، سازنده زیبایی و آرایش SFX YouTube

تحریریه Techpowerup