The Lord of the Rings: Gollum بر اساس کتاب های JRR Tolkien، یک بازی ماجراجویی مخفیانه داستان محور از Daedalic Entertainment، سازندگان Deponia و بسیاری از عناوین محبوب دیگر است. به عنوان یک گولوم پیچ خورده و پیچ خورده، به دنبال چیزی که برایش عزیز است، سفری خطرناک را آغاز کنید: حلقه یگانه. The Lord of the Rings: Gollum با پشتیبانی از DLSS 3، NVIDIA DLAA، NVIDIA Reflex، و سایهها و انعکاسهای ردیابی پرتوی در ۲۵ مه در دسترس قرار خواهد گرفت.
در ارباب حلقهها: گولوم، گیمرهای سری GeForce RTX 40 میتوانند با حداکثر DLSS 3 عملکرد را چند برابر کنند و همه گزینههای ردیابی پرتو را فعال کنند. GeForce RTX 4080 می تواند به 123 FPS برسد که 3.8 برابر افزایش است. GeForce RTX 4070 Ti دارای سرعت 3.9X برای گیم پلی 100 FPS است. GeForce RTX 4070 افزایش 3.8 برابری دریافت می کند که نتیجه 79 FPS را در معیار ما به ارمغان می آورد.
این هفته، The Lord of the Rings: Gollum با پشتیبانی از DLSS 3 و بسیاری دیگر از فناوری های NVIDIA راه اندازی شد و دو عنوان جدید DLSS 2 اکنون در دسترس هستند: Firmament و Togges.
The Lord of the Rings: Gollum در 25 می با DLSS 3، Ray Tracing و موارد دیگر عرضه می شود.
در لپتاپهای سری 40 GeForce RTX، DLSS 3 عملکرد را به طور متوسط 2.5 برابر در 2560 x 1440 در حداکثر تنظیمات و فعال کردن ردیابی پرتو بهبود میبخشد. با رزولوشن 1080p، DLSS 3 به تمام پردازندههای گرافیکی لپتاپ سری 40 RTX کمک میکند تا با سرعت بیش از 90 فریم در ثانیه، با پردازنده گرافیکی پرچمدار لپتاپ GeForce RTX 4090 بیش از 200 فریم در ثانیه کار کنند!
با چنین نرخ فریم سریع در بسیاری از پردازندههای گرافیکی، ممکن است بخواهید کیفیت تصویر را با NVIDIA DLAA، یک حالت ضد آلیاسینگ مبتنی بر هوش مصنوعی که از همان فناوری توسعهیافته برای DLSS استفاده میکند، بهبود بخشید. DLAA از یک تصویر با وضوح بومی برای به حداکثر رساندن کیفیت تصویر استفاده میکند و در The Lord of the Rings: Gollum DLAA را میتوان با DLSS Frame Generation ترکیب کرد تا کیفیت تصویر و عملکرد عالی داشته باشد.