این هفته، The Lord of the Rings: Gollum با پشتیبانی از DLSS 3 و بسیاری دیگر از فناوری های NVIDIA راه اندازی شد و دو عنوان جدید DLSS 2 اکنون در دسترس هستند: Firmament و Togges.
The Lord of the Rings: Gollum در 25 می با DLSS 3، Ray Tracing و موارد دیگر عرضه می شود.
Firmament: اکنون با DLSS 2 در دسترس است
Firmament یک بازی پازل و ماجراجویی جدید از Cyan Worlds، استودیوی بازی سازی افسانه ای است که در پشت پرفروش ترین بازی های Myst و Riven قرار دارد. با کشف و باز کردن اسرار 3 قلمرو منحصر به فرد … و فراتر از آن، تاریخ این دنیای به ظاهر متروک را کشف کنید! Firmament با زیبایی منحصربهفرد استیمپانک از شما دعوت میکند تا ساختمان افسانهای دنیای عمیق را که Cyan Worlds به آن شناخته شده است، کاوش کنید.
برای پاسخگویی بیشتر به گیم پلی، گیمرهای دارای سری GeForce RTX یا GeForce GTX 900 و پردازنده های گرافیکی جدیدتر می توانند NVIDIA Reflex را فعال کنند. این امر تأخیر سیستم را کاهش می دهد، بنابراین اقدامات شما سریعتر انجام می شود، عناوین تک نفره پاسخگوتر و لذت بخش تر می شوند و رقابت شما در مسابقات چند نفره افزایش می یابد. در The Lord of the Rings: Gollum، با فعال کردن Reflex، تأخیر سیستم تا 56٪ کاهش می یابد.
اگر میخواهید بازی The Lord of the Rings: Gollum را با تمام زنگها و سوتها تجربه کنید، یا فقط میخواهید بدانید که چگونه روی سیستم شما اجرا میشود، در اینجا سیستم مورد نیاز رسمی برای رایانه شخصی با اطلاعاتی در مورد وضوح، تنظیمات پیشتنظیم و فریم وجود دارد. نرخ:
The Lord of the Rings: Gollum در 25 می اکران خواهد شد. برای لیست علاقه مندی ها یا پیش خرید به Steam بروید.
در لپتاپهای سری 40 GeForce RTX، DLSS 3 عملکرد را به طور متوسط 2.5 برابر در 2560 x 1440 در حداکثر تنظیمات و فعال کردن ردیابی پرتو بهبود میبخشد. با رزولوشن 1080p، DLSS 3 به تمام پردازندههای گرافیکی لپتاپ سری 40 RTX کمک میکند تا با سرعت بیش از 90 فریم در ثانیه، با پردازنده گرافیکی پرچمدار لپتاپ GeForce RTX 4090 بیش از 200 فریم در ثانیه کار کنند!
با چنین نرخ فریم سریع در بسیاری از پردازندههای گرافیکی، ممکن است بخواهید کیفیت تصویر را با NVIDIA DLAA، یک حالت ضد آلیاسینگ مبتنی بر هوش مصنوعی که از همان فناوری توسعهیافته برای DLSS استفاده میکند، بهبود بخشید. DLAA از یک تصویر با وضوح بومی برای به حداکثر رساندن کیفیت تصویر استفاده میکند و در The Lord of the Rings: Gollum DLAA را میتوان با DLSS Frame Generation ترکیب کرد تا کیفیت تصویر و عملکرد عالی داشته باشد.
در ارباب حلقهها: گولوم، گیمرهای سری GeForce RTX 40 میتوانند با حداکثر DLSS 3 عملکرد را چند برابر کنند و همه گزینههای ردیابی پرتو را فعال کنند. GeForce RTX 4080 می تواند به 123 FPS برسد که 3.8 برابر افزایش است. GeForce RTX 4070 Ti دارای سرعت 3.9X برای گیم پلی 100 FPS است. GeForce RTX 4070 افزایش 3.8 برابری دریافت می کند که نتیجه 79 FPS را در معیار ما به ارمغان می آورد.
Togges: DLSS 2 Enhanced Indie Game اکنون در دسترس است
DLSS 2 را می توان تنها با چند کلیک از طریق پلاگین های موتور به بسیاری از بازی ها اضافه کرد و به گیمرهای GeForce RTX عملکرد سریعتر و تجربه بهتری را ارائه داد. در Steam ده ها بازی مستقل با استفاده از DLSS 2 و پلاگین های آن از جمله Togges وجود دارد.
این پلتفرم پازل سه بعدی جذاب و رنگارنگ در حال حاضر در دسترس است و گیمرهای GeForce RTX می توانند DLSS 2 را برای افزایش کارایی برای یک تجربه پیشرفته فعال کنند.
The Lord of the Rings: Gollum بر اساس کتاب های JRR Tolkien، یک بازی ماجراجویی مخفیانه داستان محور از Daedalic Entertainment، سازندگان Deponia و بسیاری از عناوین محبوب دیگر است. به عنوان یک گولوم پیچ خورده و پیچ خورده، به دنبال چیزی که برایش عزیز است، سفری خطرناک را آغاز کنید: حلقه یگانه. The Lord of the Rings: Gollum با پشتیبانی از DLSS 3، NVIDIA DLAA، NVIDIA Reflex، و سایهها و انعکاسهای ردیابی پرتوی در ۲۵ مه در دسترس قرار خواهد گرفت.
هر هفته اخباری در مورد جدیدترین DLSS و ادغامهای ردیابی پرتو در بازیها و برنامهها به شما ارائه میکنیم. هفته گذشته، D5 Render با پشتیبانی از DLSS 3 ارتقا یافت، DLSS 2 Bus Simulator 21 را به همراه داشت و The Outlast Trials در دسترسی اولیه با پشتیبانی روز اول DLSS 2 راه اندازی شد.
Firmament که برای بازی به صورت دو بعدی یا واقعیت مجازی در دسترس است، در بهترین حالت خود در کارتهای گرافیک GeForce RTX که در هر دو حالت اوج عملکرد را دارند، تجربه شده است. و با پشتیبانی روز اول از NVIDIA DLSS 2، عملکرد بیشتر شتاب می گیرد.
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران