لیست قیمت پاور کامپیوتر، ۲۳ بهمن ترب | techpowerup

همچنین دلایل بسیار مهم دیگری برای خرید یک پاور با راندمان انرژی بالاتر وجود دارد که در ادامه این راهنمای خرید پاور کامپیوتر به مهم ترین آنها خواهیم پرداخت. پاور کولر مستر مدل MWE 600 BRONZE V2 شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 600 BRONZE V2 ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 600 وات می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 750 WHITE شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد.

  • مورد بعدی ضخامت کابل ها است که باید متناسب با توان قطعه و کانکتورهای متصل باشد.
  • پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود.
  • پاور ریدمکس 230 وات دارای کانکتور 20 + 4 پین مادربرد و 2 عدد رابط ساتا و 2 عدد رابط مولکس برای اتصال هاردهای…
  • یکی از راه‌های آسان و سریع برای پی بردن به راندمان انرژی یک منبع تغذیه کامپیوتر، توجه به گواهی 80Plus آن است.

این به این معنی است که اکثر منبع تغذیه ها می توانند در کشورهای مختلفی کار کنند که ممکن است ورودی برق تغییر کند. در بریتانیا ولتاژ 240 ولت 50 هرتز است، در حالی که در ایالات متحده ولتاژ 120 ولت 60 هرتز و در استرالیا 230 ولت 50 هرتز است. زمانی که از پاورها با تک یا چند ریل صحبت می‌شود، در واقع به تعداد اتصالات چاپی روی برد منبع تغذیه اشاره می‌شود. در طراحی تک ریلی، تمام قدرت منبع تغذیه برای استفاده‌ی هر بخش از سیستم که به منبع تغذیه متصل شده در دسترس خواهد بود. در حالی که در پاورهای چند ریلی، این قدرت بسته به تعداد ریل‌ها تقسیم می‌شود. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود.

پاور کامپیوتر گرین مدل Green GP430A-EUD Power Supply

مجله خبری سخت افزار کامپیوترهای 700 یا 750 واتی متعددی با راندمان و گواهی مختلف در دسترس هستند که یکی از نمونه‌های خوش قیمت آنها Antec NE750G M از برند پاور انتک است. این منبع تغذیه کامپیوتر انتک از طراحی فنی مُدرن با قطعات مرغوب، کابل‌های تمام ماژولار و گواهی راندمان انرژی 80 پلاس گلد و قابلیت توقف هوشمند فن برخوردار است. پیشنهاد دوم ما در همین رده پاور 530 واتی گرین GP530A-EUD است که طبق ادعای گرین دارای راندمان انرژی منطبق بر گواهی 80 پلاس برنز است. مسلماً این PSU نمی‌تواند بهترین پاور کامپیوتر برای سیستم‌های خانگی باشد ولی اگر به دنبال تعادل خوبی بین قیمت و کارایی هستید، پاور GP530A-EUD گرین می تواند یک محصول بسیار مناسب باشد. این پاور نیز از قطعات با کیفیت قابل قبول در این کلاس قیمتی برخوردار است اما مدل FSP طراحی منطبق بر استانداردهای بروزتر و گواهی راندمان دارد.

قیمت منبع تغذیه (پاور)

واقعیت آن است که ملاک قرار دادن توان حرارتی برای خرید منبع تغذیه لزوما اشتباه نیست؛ اما این شیوه روی کاغذ موفق‌تر است و در عمل تفاوت‌هایی وجود دارد. برای مثال با اورکلاک، افزایش فرکانس و برخی تغییرات، این توان حرارتی فورا شکسته شده و توان یا واتی که از PSU کشیده می شود، به علت درنظر گرفته نشدن پیک مصرف بالاتر از چیزی است که کمپانی سازنده اعلام کرده است. پس این شما هستید که باید با محاسبه دقیق، منبع تغذیه مناسب را برای سیستم خود انتخاب کنید. پاور یا منبع تغذیه قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد. این قطعه که در قسمت پشتی کیس نصب می‌شود، جریان برق متناوب ورودی برق شهر را به جریان مستقیم خروجی برای استفاده سایر قطعات رایانه تبدیل کرده و از طریق مادربرد، قطعات را تغذیه می‌کند.

در سایت آتی بازار که معرفی کننده بزرگ فروشندگان فعال در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر کالاهای دیجیتال می باشد، می توانید قیمت روز انواع منبع تغذیه کامپیوتر و اطلاعات فنی آنها را مشاهده نمایید. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که سیستم شما به چه پاور کامپیوتری و با چه راندمانی نیاز دارد. دریافت این گواهینامه برای ایمنی و صدمه ندیدن قطعات سخت افزاری است. استاندارد 80 پلاس در سال 2004 به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد بنا شد. این استاندارد محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهد و نسبت به کارایی از سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم دسته بندی می‌کند. اگر گیمر هستید و برای کامپیوتر خود به دنبال پاور مناسب هستید بهترین پاور مدل‌های برنز تا تیتانیوم هستند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup