قیمت و خرید درایو نوری و انواع دی وی دی و بلوری رایتر اینترنال لیون کامپیوتر | techpowerup

البته برخی از دی وی دی رام ها نیز قابلیت کپی و رایت دارند و به آنها دی وی دی رایتر گفته می شود. تفاوت این دو با یکدیگر این است که DVD RW هم قادر به خواندن دیسک ها می باشد و هم می تواند برروی دیسک خام، فایل ها را کپی کند. اما DVD ROM تنها می تواند فایل ها را Load کرده و به کامپیوتر انتقال دهد.

مزیت های دی وی دی رایتر اکسترنال

اما این رسانه‌ ها کم کم با گسترش اینترنت پر مجله خبری سخت افزار کامپیوتر و همچنین ارزان شدن فلش ‌درایو ها، کارت‌ های حافظه‌ و هارد دیسک‌ ها کاربرد اولیه خود را از دست داده اند. تصور کنید بخواهید یک بازی یا فیلم DVD را با سرعت ۵۶ کیلو بیت در ثانیه ‌ای دایال آپ سال‌ های قبل دانلود کنید. سازندگان کامپیوتر نیز با توجه به این روند، در تولیدات جدید خود به سمت خارج کردن درایو نوری از برخی کامپیوتر های مدرن حرکت کرده اند. برای مثال اولترابوک، کلاس جدیدی از لپ ‌تاپ ‌های بسیار باریک و سبک است که برای کم کردن ضخامت آن درایو نوری از آن حذف شده است.

  • این مرکز که شرکت تخصصی تعمیرات و خدمات کامپیوتری پی سی بلد نام دارد با کمترین هزینه، بیشترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند.
  • عواملی که بایستی در خرید درایو نوری در نظر داشته باشید را بالاتر به تفضیل بیان کردیم ، اما ممکن است باز هم در انتخاب نوع درایو نوری کامپیوتر خود دچار تردید شوید .
  • در قسمت کناری این درایو‌ اکسترنال،یک شیاربرای خروج دیسک بدون نیاز به انرژی الکترونیکی تعیبه شده که بسیار کاربردیمی‌باشد.
  • مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند.
علاوه بر تعمیر و تعویض دی وی دی رام و DVD رایتر، تعمیر و تعویض کارت گرافیک، تعمیر مادربرد، تعمیر هارد، تعویض و یا ارتقای رم، تعویض پاور تغذیه، رفع مشکلات بایوس دستگاه و خدماتی از این قبیل در نمایندگی کامپیوتر لنوو انجام می شود. شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود. مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند. به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت.

http://asanbehbar.irهمچنین نکات مهمی درباره نگهداری درایو لپ تاپ برای شما گردآوری‌شده است که حتماً آن را مطالعه نمایید. اگر درایو شما خراب‌شده است، یک راهنمای کامل از خرید تا تعویض آن جمع‌آوری شده که توصیه می‌کنیم آن را بخوانید. دی وی دی رایتر اکسترنال برای کاربران لب‌تاپ‌ها که معمولا با آن مواجه هستند،‌ عدم پشتیبانی برخی از مدل‌ها از درایو DVD است. درایو‌های DVD که معمولا با نام‌هایی مانند DVD ROM یا درایو نوری هم شناخته می‌شوند، امکان خواندن اطلاعات موجود روی لوح‌های فشرده از نوع DVD و CD را فراهم می‌کنند. برای مثال مشکل قسمت لنز دستگاه دی وی دی رایتر می‌تواند با یک پیچ ساده حل شود. با این توصیف می‌توان گفت که تجربه و تخصص حرف اول را در زمینه کاهش هزینه تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ می‌زند.

درایو DVD اینترنال لایت آن مدل iHAS124-14

در مورد مشکل دوم ، به مرور زمان گرد و غبار باعث کند شدن موتور میشود که اگر به موقع رسیدگی کنید می توانید موتور را دوباره به کار بیاندازید. این بخش شامل بخش‌های ورود و خروج دی وی دی و بخش های متحرک اپتیک است. 2021© کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت و برند متعلق به فروشگاه نیک نام تِک می باشد. این فروشگاه اینترنتی کسب رضایت هموطنان گرامی در سراسر ایران عزیز را هدف خود قرار داده است. در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است.

امکانات دی وی دی رایترها

تحریریه Techpowerup