به‌روزرسانی رایگان شبیه‌ساز PowerWash هفته آینده ارائه می‌شود، FuturLab نقشه راه محتوای 2023 را ارائه می‌کند

آپدیت جدید Muckingham Files شامل این سه کار به همراه موارد زیر است…

امسال چه می آید؟ نقشه راه 2023 – سوار ون شوید، ما به یک سفر جاده ای می رویم! در طول سال 2023، ما شما را به مکان‌های دور و نزدیک با مجموعه‌ای از بسته‌ها و به‌روزرسانی‌های ویژه که در Muckingham و فراتر از آن قرار دارند، می‌بریم. در اینجا نقشه راه 2023 ما است! با هر رایگان ما بیشتر از ماکینگهام و داستان‌هایش را فاش خواهیم کرد پرداخت شده بسته های ویژه شما را از دنیای ماکینگهام به انواع مکان های جدید و هیجان انگیز منتقل می کند.

ما باید این سلب مسئولیت را اضافه کنیم که برنامه‌ها ممکن است در طول توسعه تغییر کنند، اما در صورت تغییر، مطمئناً شما را از هرگونه تغییر مطلع خواهیم کرد! ما مشتاقانه منتظر هستیم که هر بخش از نقشه راه را با هر اعلامیه فاش کنیم، اما در حال حاضر، اجازه دهید اولین مورد از “محتوای رایگان” را به شما معرفی کنیم… The Muckingham Files (به روز رسانی 1.2) – در 18 آوریل 2023 منتشر می شود
ما تعداد زیادی محتوای مبهم را برای سال پیش رو برنامه ریزی کرده ایم، که با اولین مورد از مجموعه فایل های Muckingham شروع می شود، که در 18 آوریل 2023 عرضه می شود (بله، هفته آینده است!) فایل های Muckingham شما را به مکان هایی می برد که قبلاً دیده نشده بود. از دنیای بازی پایه اصلی، با شخصیت‌ها، مکان‌ها و داستان‌های جدید. در مورد مکان مورد علاقه خود و مردم آن به عنوان پر درخواست ترین واشر در شهر اطلاعاتی کسب کنید.

مشاغل قدیمی داستان جدیدی دارند
به دنبال تازه کردن سنت های محلی هستید؟ کارهای جایزه از قبل، داستان‌های جدیدی اضافه کرده‌اند که مکمل (نه ادامه) داستان اصلی هستند – آنها را با این به‌روزرسانی و همه به‌روزرسانی‌های آینده جهان ماکینگهام مطابقت می‌دهد. برای داستان‌ها و خوراکی‌های بیشتر از شهر کثیف مورد علاقه‌تان، آن‌ها را دوباره پخش کنید.

به روز رسانی رایگان در 18 آوریل + نقشه راه 2023 و انتشار فیزیکی برای PowerWash Simulator – چند ماه اول امسال دیوانه کننده بوده است. کرافت مانور را پاک کردی و میدگار را پاک کردی… بعدش چی؟! خوب، ما در عرض یک دقیقه نگاهی به اتفاقات امسال خواهیم انداخت، اما نه قبل از اینکه از همه شما برای حمایت جامعه تا کنون در سال جاری تشکر کنیم. دیدن واکنش شما به محتوای جدید در شبکه های اجتماعی و Discord ما شگفت انگیز بود.

شبیه ساز PowerWash – در یک جعبه!

بیایید جسمی شویم! کلکسیونرها و گیمرهای کنسول خوشحال می شوند – PowerWash Simulator اکنون برای پیش خرید در قالب فیزیکی در دسترس خواهد بود. همه چیزهایی که برای راه اندازی یک کسب و کار موفق شستشوی تحت فشار نیاز دارید در یک بسته کوچک و مفید. اجازه دهید زمانی که PowerWash Simulator در قالب جعبه در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، در قفسه‌تان جای خود را به خود جلب کند یا ذن را پیشنهاد کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

فایل‌های Muckingham شما را به مکان‌هایی می‌برد که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند در دنیای اصلی بازی اصلی، با شخصیت‌ها، مکان‌ها و داستان‌های جدید. در مورد مکان مورد علاقه خود و مردم آن به عنوان پر درخواست ترین واشر در شهر اطلاعاتی کسب کنید. آیا صحرای Mauka Aitu را به خاطر دارید؟ جایی که مجسمه و بنای تاریخی قدیمی و آن قطار بخار قدیمی را تمیز کردید؟ خوب، این نه تنها مملو از آثار باستانی است، بلکه دارای فناوری پیشرفته تر است – یعنی یک نیروگاه آب خورشیدی و یک ظرف ماهواره ای عظیم. این به شما بستگی دارد که گرد و غبار را از روی همه آن شن و ماسه پاک کنید تا ظاهری براق و رضایت بخش داشته باشید. خوشحال خواهید شد که در فضای سبز سرسبز زمین تفریحی ماکینگهام استراحت کوتاهی داشته باشید، جایی که یک کامیون مواد غذایی کثیف منظره را خراب می کند. وقتی کارتان تمام شد، مرکز درخشان پارک خواهد بود.

رفع اشکال
رفع اشکال‌های مختلف نیز با این به‌روزرسانی بعدی برای حل مشکلات در همه پلتفرم‌ها ارائه خواهد شد – از شکیبایی شما متشکریم.