طبق IDC Tracker، فروش مانیتورهای رایانه شخصی در سه ماهه چهارم 2022 به رکورد بالایی رسید، اما انتظار می رود در سال 2024 بازیابی شود.


بر اساس گزارش موسسه بین المللی داده (IDC) در سه ماهه چهارم سال 2022 (چهارم ماهه 22) همراه با بازار پرتلاش رایانه های شخصی، محموله های مانیتور رایانه های شخصی در سه ماهه چهارم 2022 (سه ماهه چهارم) 18.3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت که منجر به کاهش 5.9 درصدی سالانه برای کل سال 2022 شد. ردیابی مانیتور. با کمی بیش از 30.5 میلیون واحد، نتایج سه ماهه 4 22 کمترین حجم سه ماهه چهارم را از زمانی که IDC شروع به ردیابی بازار در سال 2008 کرد را نشان می‌دهد. نزدیک به پیش بینی کاهش 16.2 درصدی تحویل در سه ماهه چهارم.

پس از گسترش بی‌سابقه در دوره‌های اولیه همه‌گیری، که ناشی از نیازهای کار از خانه و بازی بود، تقاضای مصرف‌کنندگان برای نمایشگرها شروع به کاهش کرده است. خریدهای نظارتی تجاری نیز تحت تأثیر بدتر شدن احساسات اقتصادی در اواخر سال 2022 قرار گرفتند. با توجه به وخامت شرایط اقتصادی، IDC انتظار دارد محموله های سال 2023 9.8 درصد دیگر کاهش یابد، با وجود موجودی های طولانی و تقاضای کم که بر بازار فشار می آورد. سال 2024 باید شاهد بهبودی جزئی باشد که با بهبود موجودی، حجم حمل و نقل را به بالاتر از سطح قبل از همه گیری افزایش دهد. بعد از سال 2024، IDC انتظار تثبیت بیشتر را بر اساس پایه نصب شده بزرگتر دارد که توسط کار هیبریدی و رشد مانیتور بازی ایجاد شده است.

جی چو، مدیر تحقیقات IDC’s Worldwide Client Device Trackers، گفت: “مانیتورها برای بسیاری از خریداران کوتاه مدت یک فکر بعدی باقی خواهند ماند.” “حجم سالانه قبل از کووید-19 به طور متوسط ​​حدود 125 میلیون بود، سپس برای هر یک از سه سال گذشته به بیش از 135 میلیون رسید. مدتی طول می کشد تا گرد و غبار فروکش کند. مصرف کنندگان و مشاغل در حال تنظیم مجدد اولویت های خود هستند، اما ما مطمئن هستیم. که بسیاری از پایگاه‌های نصب شده اخیراً توسعه‌یافته برای ارتقا در سال‌های آینده تشویق خواهند شد.”

IDC’s Quarterly Global PC Monitor Tracker داده های دقیق بازار را از بیش از 90 کشور جمع آوری می کند. این تحقیق شامل تحلیل روند تاریخی و پیش‌بینی، در میان داده‌های دیگر است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup