شرکت Turtle Beach “بازی با هدف” را راه اندازی کرد – ایجاد اهداف محیطی، اجتماعی و حکومتی شرکت

شرکت Turtle Beach "بازی با هدف" را راه اندازی کرد - ایجاد اهداف محیطی، اجتماعی و حکومتی شرکت

با این وجود، شرکت Turtle Beach قصد دارد بیشتر از این پیش برود. تا سال 2023، این شرکت قصد دارد محصولات خنثی کربن را معرفی کند و برچسب ضربه کربن را بر روی برخی از محصولات قرار دهد. تیم ESG لاک‌پشت در حال بررسی منابع بالقوه پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف (PCR) و راه‌هایی برای ادغام PCR‌ها در محصولات آینده است. تا سال 2024، هدف این است که حداقل 10٪ PCR را در برخی محصولات بگنجانیم. این اقدامات نه تنها اثرات زیست محیطی شرکت Turtle Beach را کاهش می دهد، بلکه مشتریان Turtle Beach، ROCCAT و Neat Microphones را قادر می سازد تا تصمیمات خرید آگاهانه ای اتخاذ کنند که سبک زندگی پایدارتری را ترویج می کند.

یورگن استارک، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Turtle Beach Corporation می گوید: «به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه بازی برای دهه ها، Turtle Beach تعهدی طولانی مدت به ابتکارات ESG دارد و اعلامیه امروز اهداف آینده ما را مشخص می کند. “با راهنمایی تیم RPS Group، تقویت شده توسط انرژی درون سازمان برای ادامه انجام کارهای بیشتر و بهتر، ما هیجان زده هستیم که این برنامه ها و اهداف خود را با جامعه به اشتراک بگذاریم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که وقتی مصرف کنندگان Turtle Beach، ROCCAT را خریداری می کنند. و Neat Microphones، آنها مطمئن هستند که می دانند ما روی کاهش اثرات زیست محیطی تمرکز کرده ایم، علاوه بر این که می دانند آنها با کیفیت ترین محصول را دریافت می کنند.

یکی از تعهدات Turtle Beach Corporation تا به امروز شامل کاهش مصرف پلاستیک به میزان 88 درصد (از نظر وزن) در بسته بندی هدست Stealth 600 Gen 2 این شرکت برای Xbox (در مقایسه با مدل اصلی هدست) است. Stealth 600 Xbox). علاوه بر این، با سایر مدل های کلاه ایمنی، استفاده از پلاستیک 87 تا 96 درصد (از نظر وزن) کاهش یافته است. شرکت Turtle Beach همچنین بسته بندی محصول را در طول زمان طراحی مجدد کرده است تا اندازه کلی را کاهش دهد و امکان حمل و نقل کارآمدتر را فراهم کند، که تولید کربن مرتبط با حمل و نقل محصول را کاهش می دهد.

برنامه بازی با هدف شرکت Turtle Beach فراتر از محیط زیست است. در واقع، شرکت همیشه در حمایت از تنوع و شمول، و همچنین حمایت و تعامل مستمر جامعه، موضعی قوی داشته است. این شرکت معتقد است که تنوع در محیط کار محیطی را ایجاد می کند که در آن دیدگاه های مختلف منجر به بهبود خلاقیت، بهره وری، مشارکت اعضای تیم و شادی کلی کارکنان می شود. برای استقبال از تنوع، لاک پشت ابتکاراتی مانند همکاری با هیئت های شغلی تخصصی متمرکز بر تنوع را برای افزایش تنوع استخر نامزد خود انجام داده است.

علاوه بر تلاش‌های طولانی مدت شرکت برای تنوع داخلی، بیش از 60 درصد از فهرست شرکای بازی خارجی و استعدادهای خلاق شرکت Turtle Beach از گروه‌هایی می‌آیند که کمتر در بازی حضور دارند. شرکت Turtle Beach همچنین از جامعه در سطح وسیع با کمک به اهداف نزدیک به ما حمایت می‌کند. قلب، و همچنین مشتریان و شرکای ما. برای مثال، در سال 2020، برای حمایت از اصلاحات عدالت اجتماعی، شرکت Turtle Beach با Roc Nation و Team Roc همکاری کرد تا برای The Gathering for Justice و Until Freedom حمایت مالی کند. علاوه بر این، در سال 2021، Turtle Beach یک همکاری طولانی مدت با GLSEN برای حمایت از گیمرهای LGBTQ+ اعلام کرد.

استارک اضافه کرد: “ما می خواهیم با گروه متنوعی از بهترین و باهوش ترین افراد کار کنیم، زیرا شرکت Turtle Beach را به مکان بهتری تبدیل می کند. خواه این افراد شرکت را تشکیل می دهند، شرکت های دیگری که با آنها کار می کنیم یا تأثیرگذاران، محتوا. سازندگان و گیمرهای حرفه ای که با آنها همکاری می کنیم، تنوع همیشه نقش مهمی در نحوه انجام تجارت ما داشته است.”

شرکت Turtle Beach Corporation، تامین کننده پیشرو لوازم جانبی بازی، امروز به طور رسمی برنامه زیست محیطی، اجتماعی و حکومت (ESG) این شرکت را با عنوان بازی با هدف معرفی کرد. برنامه بازی با هدف شرکت، همراه با خط مشی ESG که توسط هیئت مدیره اتخاذ شده است، ابتکارات ESG شرکت را رسمیت می بخشد و اهدافی را تعیین می کند که بخش اصلی تجارت Turtle Beach Corporation هستند و ادامه خواهند داشت. موجود در وب سایت شرکت، Play with Purpose، ابتکارات و اهداف فعلی و آتی شرکت Turtle Beach برای کاهش ردپای کربن، حذف بسته بندی های پلاستیکی، کاهش اندازه بسته بندی، و افزودن برچسب محصول را برجسته می کند. تاثیر کربن بر روی برخی از محصولات ساحل لاک پشت، ROCCAT و مارک های میکروفون شیک فراتر از اهداف ESG شرکت Turtle Beach، Play with Purpose همچنین بینشی در مورد تعهدات شرکت به تنوع، شمول و مشارکت اجتماعی ارائه می دهد.

شرکت Turtle Beach گروه RPS – یک شرکت مشاوره جهانی ESG را برای کمک به بهبود استراتژی ESG خود، کمک به اجرا و ارائه یک ارزیابی عینی از وضعیت فعلی ESG خود درگیر کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران