Oracle Fusion Cloud HCM با هوش مصنوعی مولد بهبود یافته و انتظار می رود بهره وری منابع انسانی را افزایش دهد

اوراکل امروز از اضافه شدن قابلیت‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی در مدیریت سرمایه انسانی Oracle Fusion Cloud (HCM) خبر داد. با پشتیبانی سرویس هوش مصنوعی Oracle Cloud Infrastructure (OCI)، قابلیت‌های جدید در فرآیندهای منابع انسانی موجود ادغام می‌شوند تا ارزش کسب‌وکار را سریع‌تر افزایش دهند، بهره‌وری را بهبود بخشند، تجربه نامزدها و کارمندان را بهبود بخشند، و فرآیندهای منابع انسانی را ساده‌سازی کنند.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی Oracle Cloud HCM، قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی را که قبلاً توسط هزاران کاربر استفاده شده است، تقویت می‌کند و با ساده‌سازی جریان‌های کاری، فرآیند و خودکارسازی تولید محتوا در یک راه‌حل یکپارچه، به تغییر بهره‌وری برای نامزدها، کارمندان، مدیران و تیم منابع انسانی کمک می‌کند. . قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد جدید یکپارچه شده عبارتند از:

  • ایجاد کمک: کارمندان، مدیران و مدیران منابع انسانی را قادر می سازد تا به سرعت و به راحتی محتوا تولید کنند و بهره وری و کارایی زمان را به طور چشمگیری بهبود بخشند. با استفاده از یک اعلان کوتاه، مانند عنوان پیش‌نویس برای یک برنامه شغلی یا یک هدف عملکرد، قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی می‌توانند به سرعت محتوایی تولید کنند که کاربران بتوانند آن‌ها را بررسی، اصلاح و تأیید کنند تا بتوانند بر فعالیت‌هایی با ارزش افزوده بالاتر تمرکز کنند. نمونه هایی از موارد استفاده از ایجاد کمک شامل نوشتن شرح شغل و برنامه های کاربردی است. ایجاد هدف خودکار، از جمله توضیحات دقیق و معیارهای موفقیت؛ و تولید مقالات پایگاه دانش Helpdesk HR برای کمک به کارکنان در انجام وظایف منابع انسانی به طور موثر.
  • پیشنهادات: بر اساس پردازش زبان طبیعی و بهترین شیوه ها، کاربران را برای دریافت نتایج بهتر و سریعتر راهنمایی کنید. پیشنهادات مولد جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در Oracle Cloud HCM نه تنها موفقیت کاربر را بهبود می بخشد، بلکه به افراد کمک می کند وظایف را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند. نمونه‌هایی از موارد استفاده برای پیشنهادها شامل توصیه‌های خودکار برای سؤالات نظرسنجی بر اساس نوع نظرسنجی در حال طراحی یا راهنمایی توسعه برای مدیران برای ارائه به کارمندانشان است. علاوه بر این، محتوای پیشنهادی، که از مدل‌های زبان بزرگ (LLMs) تحت کنترل مشتری تشکیل شده است، سبک زبانی و DNA فرهنگی خود سازمان را منعکس می‌کند.
  • خلاصه نویسی: با کشف بینش های کلیدی از یک یا چند منبع داده، به افزایش کارایی کمک می کند. قابلیت‌های مولد جدید هوش مصنوعی می‌توانند عناصر کلیدی محتوا را برای مصرف ساده و تاثیرگذار انتزاعی کنند. یک مثال شامل ارائه خلاصه‌ای از عملکرد کارمند برای ارائه در چرخه بررسی منظم کارکنان بر اساس بازخورد جمع‌آوری‌شده در طول سال از کارمند، همکاران یا مدیران و همچنین پیشرفت و دستیابی به اهداف است.

ما قبلاً بیش از 100 سناریو با ارزش را برای هوش مصنوعی مولد در منابع انسانی شناسایی کرده‌ایم. اما ما تازه شروع کرده‌ایم! با کمک مشتریانی که حدود 80 درصد از به‌روزرسانی‌های محصول ما را هدایت می‌کنند، ما به طور مداوم در حال ادغام موارد استفاده جدید هستیم که این امکان را فراهم می‌کند. لئون افزود: سازمان‌ها از نوآوری مستمر استقبال می‌کنند و به طور مداوم فرآیندهای منابع انسانی و بهره‌وری را بهبود می‌بخشند.

گرت آبرو، مدیر دامنه HCM Business Platforms، Co-op، گفت: «استفاده از هوش مصنوعی مولد در برنامه‌های HCM یک تغییر بازی برای سازمان‌ها خواهد بود. “ما در مورد آنچه در این فضا ممکن می شود هیجان زده هستیم. ساده‌سازی و کارآمدتر کردن اقدامات، راهنمایی هوشمندانه افراد به سوی نتایج بهتر، و بهبود تجربه کارگری تنها تعدادی از مزایایی است که انتظار داریم از استفاده از هوش مصنوعی مولد در اوراکل ببینیم. CloudHCM. این فناوری این قدرت را دارد که طرز تفکر ما در مورد کار و به ویژه کار منابع انسانی را به طور کامل بازآفرینی کند.”

خدمات هوش مصنوعی Oracle Cloud HCM Generative توسط OCI ارائه می شود. OCI با بهره گیری از OCI Supercluster که محاسبات فلزی خالی با پردازنده های گرافیکی NVIDIA و بالاترین پهنای باند شبکه RDMA در فضای ابری را ارائه می دهد، آموزش LLM را با بهترین عملکرد با کمترین هزینه تسریع می بخشد. این امر اوراکل را قادر می‌سازد تا سریع‌ترین نوآوری‌های هوش مصنوعی را در صنعت ارائه کند و نوآوران برتر متمرکز بر کسب‌وکار، از جمله Cohere، را برای ایجاد OCI، جذب کند و به چرخه بازخورد هوش مصنوعی کمک کند. علاوه بر این، خدمات هوش مصنوعی مولد OCI امنیت سرتاسری را فراهم می کند و به مشتریان کمک می کند تا کنترل و مالکیت کامل داده های خود را داشته باشند.

هولگر مولر، تحلیلگر اصلی و معاون تحقیقات Constellation می‌گوید: «اوراکل به سرعت قابلیت‌های هوش مصنوعی را به برنامه‌های تجاری خود اضافه می‌کند و HCM پیشرو است، با هوش مصنوعی مولد می‌تواند به کارایی بی‌سابقه‌ای برای مدیران، کارمندان و متخصصان منابع انسانی دست یابد.» . اوراکل نسبت به رقبای HCM خود به دلیل برتری OCI در اجرای بارهای کاری هوش مصنوعی در فضای ابری مزیتی دارد. با برنامه‌ها و زیرساخت‌هایی که با هم طراحی شده‌اند، اوراکل می‌تواند ارزان‌تر، سریع‌تر و یکپارچه‌تر ارائه دهد که مزیت رقابتی برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند.

Oracle Cloud HCM که به صورت بومی برای فضای ابری ساخته شده است، یک راه حل جامع است که هر فرآیند HR را از استخدام تا بازنشستگی به هم متصل می کند. با اتصال تمام داده‌های کارکنان بر روی یک پلتفرم واحد، تیم‌های منابع انسانی به یک منبع حقیقت دسترسی دارند تا به اطلاع‌رسانی استراتژی منابع انسانی کمک کنند. هوش مصنوعی داخلی به عنوان یک مشاور برای کمک به تجزیه و تحلیل داده های نیروی کار و ارائه توصیه هایی برای کمک به تیم های منابع انسانی در بهبود عملیات تجاری عمل می کند.

نقل قول های حمایتی
کیم کولمن، معاون عملیات HCM، هرست، گفت: «هوش مصنوعی آینده فناوری محل کار با پتانسیل استفاده نشده برای تغییر فرآیندهای منابع انسانی است. انتظار می‌رود قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط Oracle Cloud HCM هم محل کار و هم نیروی کار ما را بهبود بخشد و به کارمندان و نامزدها کمک کند در زمان و منابع حیاتی صرفه‌جویی کنند. و ایجاد ارزش تجاری قابل توجه. ما مشتاقانه منتظر دیدن مزایای این هستیم.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Oracle Cloud HCM، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: oracle.com/human-capital-management



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کریس لئون، معاون اجرایی، توسعه برنامه‌های کاربردی Oracle Cloud HCM، گفت: «هوش مصنوعی مولد بهره‌وری را افزایش می‌دهد و دنیای جدیدی از مهارت‌ها، ایده‌ها و خلاقیت را می‌گشاید که می‌تواند تأثیر فوری در محل کار داشته باشد. هوش مصنوعی مولد با توانایی خلاصه‌سازی، ایجاد و توصیه محتوا، به کاهش اصطکاک در هنگام انجام وظایف مهم منابع انسانی کمک می‌کند. برای مثال، با قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی که در Oracle Cloud HCM تعبیه شده است، مشتریان ما می‌توانند از مزایای زبان بزرگ استفاده کنند. مدل هایی برای کاهش چشمگیر زمان لازم برای تکمیل وظایف، بهبود تجربه کارکنان، بهبود دقت اطلاعات نیروی کار و در نهایت افزایش ارزش تجاری.”

قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی Oracle Cloud HCM که بر اساس OCI ساخته شده و از بهترین خدمات هوش مصنوعی در کلاس خود استفاده می‌کند، برای ارائه سطوح بالایی از امنیت، عملکرد و ارزش تجاری طراحی شده‌اند. درخواست‌های داخلی به مشتریان کمک می‌کنند بهترین نتایج را دریافت کنند و در عین حال به کاهش عوارض جانبی ناخواسته مانند خطاهای واقعی و سوگیری کمک می‌کنند. با Oracle Cloud HCM، مشتریان از داده های خود برای اصلاح مدل ها بر اساس نیازهای تجاری خاص خود استفاده می کنند. مدل‌های هوش مصنوعی مولد که به هر مشتری اختصاص داده شده است، فقط با داده‌های اختصاصی خود مشتری تنظیم می‌شوند. اوراکل با کنترل داده های استفاده شده توسط هوش مصنوعی به مشتریان کمک می کند تا از اطلاعات حساس و اختصاصی محافظت کنند.

تحریریه Techpowerup