NVIDIA Ray Tracing را معرفی کرد: حالت Overdrive در Cyberpunk 2077، به‌روزرسانی در 11 آوریل ارائه می‌شود

پیش‌نمایش فناوری ردیابی پرتو Cyberpunk 2077: حالت Overdrive پیش‌نمایش آینده ردیابی پرتو کامل است و ما با CD PROJEKT RED روی بهبودهای بیشتر ردیابی پرتو، رفع اشکال‌ها و بهبودها کار می‌کنیم.

Cyberpunk 2077 CD PROJEKT RED در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌های تکنولوژیکی موجود است که از تکنیک‌های ردیابی پرتوهای متعدد برای ارائه محیط‌های نورانی نئون و تصاویری گسترده در شهر شب با سطوحی باورنکردنی از جزئیات استفاده می‌کند. در 11 آوریل، یک به‌روزرسانی جدید Cyberpunk 2077 با پیش‌نمایش فناوری Ray Tracing: Overdrive Mode عرضه می‌شود که جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز بازی را با ردیابی پرتو کامل، که در غیر این صورت به عنوان ردیابی مسیر شناخته می‌شود، افزایش می‌دهد.

“در CD PROJEKT RED، ما به نوآوران فناوری بودن افتخار می‌کنیم و DLSS 3 به ما دستاوردهای عملکردی قابل توجهی می‌دهد تا با افزودن سطوح بالاتری از ردیابی پرتوها، تجربه‌ای غنی از بصری را به بازیکنانمان ارائه دهیم.” – جاکوب کناپیک، نایب رئیس، مدیر هنری جهانی، CD PROJEKT RED

ردیابی پرتو کامل به شدت پردازشگر گرافیکی فشرده است. برای پیش‌نمایش فناوری Cyberpunk 2077 Ray Tracing: Overdrive Mode، توصیه می‌کنیم از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 40 Series و NVIDIA DLSS 3 استفاده کنید. تجربه نهایی Cyberpunk 2077 را دریافت کنید.

کسانی که دستگاه آماده بازی ندارند نیز می‌توانند Cyberpunk 2077 را با DLSS 3 و ردیابی کامل پرتو در حالت جدید Ray Tracing: Overdrive با پخش آن از ابر با اشتراک GeForce NOW Ultimate تجربه کنند، که به شما قدرت برتر را می‌دهد. کلاس GeForce RTX 4080 PC به فضای ابری.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

یکی از تاثیرگذارترین موارد اضافه شده در پیش‌نمایش فناوری ردیابی پرتو Cyberpunk 2077: حالت Overdrive، NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI) است، یک SDK رایگان که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به طور صادقانه ظاهر نور را در صحنه‌هایی با منابع نوری فراوان بازتولید کنند. با RTXDI، هزاران جسم می توانند با ردیابی پرتو نور ساطع کنند. در Cyberpunk 2077، هر تابلوی نئونی، لامپ خیابان، بیلبورد LED، چراغ جلوی ماشین و سایر منابع نوری، اکنون اشعه ردیابی می‌شوند، اشیاء حمام کردن، دیوارها، اتومبیل‌های عبوری و عابران پیاده با نور دقیق ردیابی می‌شوند.

ردیابی پرتو کامل نور را در کل صحنه به طور دقیق شبیه سازی می کند. هنرمندان جلوه‌های بصری از آن برای ایجاد گرافیک‌های فیلم و تلویزیون استفاده می‌کردند که قابل تشخیص از واقعی نبودند، اما تا زمان ورود پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX با هسته‌های RT و شتاب پردازنده گرافیکی. بازی‌های ویدیویی غیرممکن بود، زیرا به شدت GPU فشرده است.

تکنیک‌های قبلی، سایه‌های ردیابی پرتو، انعکاس‌ها و روشنایی جهانی را به‌طور جداگانه برای تعداد کمی از منابع نور بررسی می‌کردند. ردیابی پرتوی کامل، ویژگی‌های نور را از تعداد تقریبا نامحدودی از منابع گسیلی مدل‌سازی می‌کند و سایه‌ها، بازتاب‌ها و روشنایی جهانی را بر روی همه اجرام از نظر فیزیکی درست می‌کند.

با فعال کردن حالت Ray Tracing: Overdrive، نورهای رنگی طبیعی چندین بار در سراسر جهان Cyberpunk 2077 پرتاب می‌شوند و نور غیرمستقیم و انسداد واقعی‌تری ایجاد می‌کنند. هایلایت‌ها اکنون جزئیات فنری را نیز در بر می‌گیرند و با وضوح کامل ارائه می‌شوند و زیبایی سایبرپانک را برجسته می‌کنند و غوطه‌وری را بیشتر می‌کنند. ردیابی پرتوهای نورپردازی ترکیبی، مستقیم و سراسری، پیشرفته ترین نورپردازی بلادرنگی را که تا به حال در بازی دیده شده است، به گیمرها می دهد و پیش نمایشی از اینکه همه بازی ها در آینده چگونه خواهند بود. CD PROJEKT RED و NVIDIA برای زنده کردن این جلوه‌های باورنکردنی، با نرخ فریم بالا، دست به دست هم داده‌اند تا بهینه‌سازی‌های جدیدی را برای این خط لوله کاملاً جدید و کاملاً ردیابی پرتو معرفی کنند.

NVIDIA Shader Execution Reordering (SER) به GPUها کمک می کند تا بارهای کاری متناقض را برای بهبود عملکرد اجرا کنند، NVIDIA Real-Time Denoisers (NRD) برای بهبود بیشتر عملکرد و کیفیت تصویر استفاده شده است، و درایورهای ما به طور ویژه برای بهینه سازی نرخ فریم تنظیم شده اند. بنابراین مطمئن شوید که درایور Cyberpunk 2077 Ray Tracing: Overdrive Mode GeForce Game Ready را به روز کنید. این فناوری‌ها، تغییرات و بهینه‌سازی‌ها، همراه با NVIDIA DLSS 3، چند برابر کننده عملکرد، به گیمرهای سری GeForce RTX 40 اجازه می‌دهند تا Cyberpunk 2077 را با حداکثر کارایی کاملاً ردیابی شده با اشعه بازی کنند.

با ردیابی پرتوهای کامل و RTXDI، تقریباً همه منابع نور اکنون سایه‌های نرم درستی را ایجاد می‌کنند، شاهکاری که قبلاً با رویکردهای قبلی غیرقابل تصور بود. بازیکنان یک سایه بهبود یافته، با عمق، جزئیات و واقع گرایی بهبود یافته را تجربه خواهند کرد. Cyberpunk 2077 دارای یک چرخه کامل روز و شب است. برای بهبود روشنایی غیرمستقیم از همه منابع منتشر کننده، از جمله خورشید و ماه، روشنایی جهانی (GI) نیز باید ترسیم شود. تکنیک‌های رندر مانند بازتاب‌های فضای صفحه، انسداد محیط فضای صفحه، و راه‌حل‌های قدیمی GI با یک الگوریتم واحد جایگزین شده‌اند که روشنایی دقیق‌تری از صحنه‌ها و اشیا ارائه می‌دهد.

خطوط لوله روشنایی مبتنی بر شطرنجی به بسیاری از زیرسیستم‌های مستقل متکی هستند. غیر معمول نیست که آنها می توانند نور نامتعادل را در سناریوهای پیچیده تر ایجاد کنند. ردیابی پرتو به طور قابل توجهی کیفیت کلی و برخی از نقاط ضعف اصلی هر زیرسیستم را بهبود بخشیده است. خط لوله یکپارچه کاملاً اشعه ردیابی شده بر اساس این پیشرفت‌ها ساخته شده و نیاز به تنظیمات گسترده در هر صحنه را کاملاً از بین می‌برد و هر بار نتایج خیره‌کننده و قابل پیش‌بینی ارائه می‌دهد و در عین حال کیفیت فیلم، غوطه‌ور شدن و تصویر واقعی را بهبود می‌بخشد.

تحریریه Techpowerup