انویدیا یک درایور جدید منتشر کرده است ( 552.12) که اضافه می کند پشتیبانی آماده بازی برای فصل 3 از Call of Duty Modern Warfare III و منطقه جنگیکامپوننت نبرد رویال رایگان بازی. تنها مورد دیگری که به درایور جدید انویدیا اضافه شده است، نمایه نوار قابل تغییر اندازه جدید است نسخه کامل Horizon Forbidden West، که پشتیبانی از ReBAR را در بازی فعال می کند – به گیمرهای GeForce کمی بهبود عملکرد را می دهد.
فصل 3 آخرین آپدیت برای Modern Warfare III و نبرد رویال آن است منطقه جنگی جزء. منطقه جنگی در حال دریافت ویژگی های جدید، از جمله بازگشت به Rebirth Island، که اولین بار زمانی که Warzone چندین سال پیش راه اندازی شد، آغاز شد. نقشه با استانداردهای مدرن به روز شده است، با ویژگی های گیم پلی کاملاً جدید که پویایی نقشه مورد علاقه طرفداران را تغییر می دهد.
جنگ مدرن III بازی چند نفره نیز چند بهروزرسانی برای فصل 3 دریافت کرد، از جمله نقشهها و حالتهای جدید که مبارزات را در مقایسه با فصلهای قبل جذابتر میکنند. ظاهرا، یک فصل عظیم زامبی ها بهروزرسانی نیز در راه است که دارای یک Dar Aether Rift کاملاً جدید و یک مسابقه رو در رو با موجودیت Dark Aether است.
انویدیا تجزیه و تحلیل عملکرد اکثر پردازنده های گرافیکی دسکتاپ و موبایل خود را به اشتراک گذاشت و بازی را با DLSS 3 روشن و خاموش اجرا کرد. در 4K Ultra، بنچمارک های Nvidia گزارش می دهند که RTX 4090 میانگین 235.9 FPS (166.6 با DLSS خاموش) و RTX 4080 Super میانگین 184.3 FPS (120.9 با DLSS خاموش) دریافت می کند.
در 1440P، RTX 4090 میانگین 315.1 FPS (201.6 با DLSS خاموش)، RTX 4080 Super 255.1 FPS (186.7 DLSS خاموش)، RTX 4070 Super 216.9 FPS (158.4 FPS 3.8 DLSS خاموش) و 158.4 FPS 3.8 DLSS خاموش است. LSS خاموش).
انویدیا تنها RTX 4060 Ti و RTX 4060 را با رزولوشن 1080p آزمایش کرده است، اما در آن رزولوشن هر دو پردازنده گرافیکی بیش از 150 فریم بر ثانیه دارند. طبق نتایج انویدیا، RTX 4060 Ti میانگین 205.3 FPS (145.1 DLSS خاموش) و RTX 4060 178.2 FPS متوسط (120.2 DLSS خاموش) را بایگانی می کند. برای بقیه نتایج بنچمارک، از جمله نتایج سری RTX 40 موبایل، انویدیا را بررسی کنید. پست کامل وبلاگ در به روز رسانی درایور جدید
سازنده GPU دو تریلیون دلاری همچنین نتایج تأخیر را برای ترویج فناوری کشتن تأخیر Reflex خود منتشر کرد. روش تست انویدیا نمی گوید که آیا از نسل فریم DLSS 3 استفاده شده است یا خیر، اما کاملاً بدیهی است که نسل فریم به دلیل نتایج بسیار سریع غیرفعال شده است. تست انویدیا نشان میدهد که RTX 4090 به 9 میلیثانیه تأخیر میرسد، RTX 4080 Super دارای 10 میلیثانیه تأخیر است، RTX 4070 Super با تأخیر 11 میلیثانیه، RTX 4070 دارای تأخیر 12 میلیثانیه، RTX 4080 سوپر دارای تأخیر 10 میلیثانیه است RTX 4060 با فعال کردن Reflex به 18 میلیثانیه تأخیر میرسد. آزمایش بر روی دستگاه تست Core i9-12900K در 1080p انجام شد.
تغییرات و اشکالات Horizon Forbidden West
تنها تغییر دیگری که انویدیا با این درایور ارائه کرد، نمایه نوار قابل تغییر اندازه جدید برای Horizon Forbidden West است. متأسفانه انویدیا فاش نکرد که ReBAR چقدر عملکرد اضافی اضافه می کند. با این حال، در آزمایش (محدود) خودم با درایور قبلی Nvidia 551.76 و Nvidia Inspector برای فعال کردن دستی ReBAR در بازی، متوجه شدم که دستگاه RTX 4070 من تا 8 درصد عملکرد بیشتری به دست آورده است، اما این فقط در فشرده ترین قسمت ها بود. از بازی
باید انتظار داشته باشیم که بهروزرسانی ReBAR انویدیا بهبود عملکرد مشابهی را ارائه دهد، اگر نه بیشتر، زیرا Nvidia میتواند به صورت دستی اندازه ReBAR را مطابق با نیازهای خاص بازی تغییر دهد. فعال کردن دستی ReBar با Inspector به شما اجازه انجام این کار را نمی دهد.
انویدیا همچنین تایید کرد که مشکلی با Reflex در Horizon Forbidden West وجود دارد که در آن هنگام تنظیم Reflex روی “On + Boost” استفاده از GPU می تواند کمتر از حد معمول باشد. این چیزی است که من در حین بازی با RTX 4070 خود نیز با آن مواجه شده ام. ساده ترین راه حل این است که فقط Reflex را به حالت “روشن”، بدون تقویت، یا استفاده از تنظیمات Nvidia Ultra Low Latency به جای Reflex، استفاده کنید.
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
تحریریه Techpowerup