NVIDIA DLSS 3 اکنون برای Unreal Engine 5 در دسترس است

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد “نحوه نصب DLSS 3 برای Unreal Engine” و “نکاتی برای استفاده از DLSS 3 در Unreal Engine”، اینجا را کلیک کنید.

فناوری های DLSS 3
افزونه DLSS Frame Generation از Frame Generation برای ایجاد فریم‌های کاملاً جدید با تجزیه و تحلیل فریم‌های متوالی و داده‌های حرکت شتاب‌دهنده جریان نوری در پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40 استفاده می‌کند.

افزونه DLSS Super Resolution از انواع حالت‌های کیفیت تصویر، از عملکرد فوق‌العاده گرفته تا کیفیت، که با وضوح اصلی در مقابل وضوح خروجی DLSS تعیین می‌شود، پشتیبانی می‌کند. DLSS Super Resolution با توجه به نیازهای بازی شما با فناوری‌های NVIDIA اضافی موجود در افزونه قابل تنظیم است:

  • Deep Learning Antialiasing Mode (DLAA) یک حالت antialiasing مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربرانی که فضای اصلی GPU رایگان دارند و سطح بالاتری از کیفیت تصویر را می خواهند ارائه می دهد.
  • NVIDIA Image Scaling یک الگوریتم مقیاس‌بندی فضایی و شفاف‌سازی منبع باز است که برای همه پلتفرم‌ها در دسترس است.

پلاگین DLSS 3 Unreal Engine 5.2 با جدیدترین بهینه‌سازی‌های الگوریتم NVIDIA AI ارائه می‌شود که دائماً با به‌روزرسانی‌های هوایی در حال یادگیری و تکامل است.

دانلود DLSS 3 برای Unreal Engine
DLSS 3 for Unreal Engine ادغام آخرین پیشرفت های NVIDIA در رندر عصبی و ضرب عملکرد را در پروژه UE شما آسان می کند. اکنون با افزونه های Frame Generation، Super Resolution و Reflex شروع کنید.

NVIDIA Reflex با پلاگین DLSS Frame Generation یکپارچه شده است. همراه با DLSS 3، NVIDIA Reflex تأخیر روی صفحه را تا 2 برابر در مقایسه با رندر اصلی کاهش می دهد.

DLSS 3 برای Unreal Engine 5.2 اکنون در دسترس است.

DLSS Super Resolution از سال 2021 در Unreal Engine در دسترس بوده است و ادغام فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی NVIDIA در پروژه های Unreal Engine را آسان می کند. NVIDIA اکنون DLSS 3 را برای Unreal Engine 5.2 منتشر کرده است که شامل Frame Generation و آخرین نسخه NVIDIA Reflex است.

برای سهولت هرچه بیشتر ادغام فناوری NVIDIA در پروژه خود، بسته جدید DLSS 3 Unreal Engine 5.2 شامل پلاگین‌های Frame Generation، Super Resolution و NVIDIA Reflex در یک بارگیری است.

برای اطلاعات بیشتر، به فناوری های NVIDIA پشتیبانی شده توسط Unreal Engine 5 مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

NVIDIA DLSS 3 یک فناوری گرافیک عصبی است که عملکرد را با استفاده از بازسازی تصویر هوش مصنوعی و تولید فریم چند برابر می کند. این ترکیبی از سه نوآوری اساسی است:

  • Super Resolution از الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا ورودی با وضوح کمتر را به خروجی با وضوح بالاتر مقیاس کند و تصویری واضح با نرخ فریم بهبودیافته ایجاد کند.
  • Frame Generation از رندر هوش مصنوعی برای تولید فریم‌های کاملاً جدید با کیفیت و واکنش‌پذیری بی‌نظیر استفاده می‌کند.
  • NVIDIA Reflex یک فناوری کم تاخیر است که با همگام سازی CPU و GPU برای پاسخگویی بهینه، تاخیر ورودی را به حداقل می رساند.

با استفاده از این سه فناوری، DLSS 3 تا 4 برابر افزایش عملکرد را ارائه می‌کند و فضای اصلی را برای رندرهای ردیابی مسیر نسل بعدی فراهم می‌کند.

تحریریه Techpowerup