NVIDIA از زمان اعلام درآمد قبلی خود در این زمینه ها پیشرفت کرده است:
NVIDIA سود نقدی سه ماهه بعدی خود را 0.04 دلار به ازای هر سهم در تاریخ 29 سپتامبر 2022 به تمام سهامداران سابقه دار در 8 سپتامبر 2022 پرداخت خواهد کرد.
در سه ماهه دوم سال مالی 2023، NVIDIA پس از بازدهی 2.10 میلیارد دلاری در سه ماهه اول، 3.44 میلیارد دلار خرید سهام و سود نقدی به سهامداران بازگرداند. این شرکت تا دسامبر 2023 11.93 میلیارد دلار تحت مجوز بازخرید سهام خود باقی مانده است.
مرکز اطلاعات
- درآمد سه ماهه دوم 3.81 میلیارد دلار بود که 61 درصد نسبت به سال قبل و 1 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داشت.
- با اعلام اینکه سوپرتراشههای NVIDIA Grace برای ایجاد سیستمهای HGX توسط برخی از تولیدکنندگان پیشرو کامپیوتر در جهان از جمله Atos، Dell Technologies، گیگابایت، HPE، Inspur، Lenovo و Supermicro استفاده میشوند.
- رونمایی از QODA، NVIDIA Quantum Optimized Device Architecture، یک پلت فرم محاسباتی یکپارچه برای سرعت بخشیدن به پیشرفت ها در تحقیق و توسعه کوانتومی در AI، HPC، مراقبت های بهداشتی، مالی و سایر رشته ها.
- ارائه بهروزرسانیهایی برای چارچوب مدل زبان NeMo Megatron که امکان افزایش سرعت آموزش تا 30٪ را فراهم میکند.
- NVIDIA Fleet Command Expanded، یک سرویس مبتنی بر ابر برای استقرار، مدیریت و مقیاسبندی برنامههای هوش مصنوعی لبهای، با ویژگیهایی که مدیریت یکپارچه توسعههای هوش مصنوعی لبه را بهبود میبخشد.
- به اشتراک گذاشتند که در آخرین ارسالهای محک آموزشی MLPerf، NVIDIA و شرکای آن به ارائه بهترین عملکرد کلی آموزش هوش مصنوعی و بیشترین موارد ارسالی در همه معیارها ادامه دادند.
بازی ها
- درآمد سه ماهه دوم 2.04 میلیارد دلار بود که 33 درصد نسبت به سال قبل و 44 درصد نسبت به سه ماهه قبل کاهش داشت.
- 30 بازی و برنامه RTX ON، از جمله A Plague Tale: Requiem، Evil Dead: The Game و F1 22 اضافه شده است که تعداد موجود را به بیش از 280 رساند.
- افزایش تعداد لپتاپهای GeForce RTX و NVIDIA Studio به بیش از 180، از جمله معرفی سریعترین لپتاپها با GeForce RTX 3080 Ti، لپتاپهای گیمینگ 2 در 1 و طیف وسیعی از لپتاپهای استودیو.
- کتابخانه GeForce NOW را با 80 بازی دیگر، از جمله Genshin Impact، Evil Dead the Game، Mass Effect Legendary Edition و Loopmancer با RTX گسترش داد و تعداد کل بازیها را به بیش از 1350 رساند.
تجسم حرفه ای
- درآمد سه ماهه دوم 496 میلیون دلار بود که 4 درصد نسبت به سال گذشته و 20 درصد نسبت به سه ماهه قبل کاهش داشت.
- همکاری خود را با زیمنس گسترش داد تا متاورس صنعتی را فعال کند و استفاده از فناوری دوقلوی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی را افزایش دهد.
- اعلام Omniverse Avatar Cloud Engine، مجموعهای از مدلها و خدمات هوش مصنوعی بومی ابری که ایجاد و سفارشیسازی دستیارهای مجازی و انسانهای دیجیتالی واقعی را آسان میکند.
- ابتکار بزرگی را برای تکامل توصیف صحنه جهانی، زبان منبع باز و توسعه پذیر جهان های سه بعدی، به منظور تبدیل شدن به پایه ای از فراجهان باز راه اندازی کرد.
- اعلام انتشار بزرگ Omniverse با چارچوبها، ابزارها، برنامهها و پلاگینهای جدید، از جمله 11 رابط جدید به اکوسیستم Omniverse USD که تعداد کل را به 112 میرساند.
- انجمن استانداردهای متاورس را برای همسویی با سایر اعضا در زمینه بهترین راهها برای ایجاد پایههای متاورس تأسیس کرد.
خودرو
- درآمد سه ماهه دوم 220 میلیون دلار بود که نسبت به سال قبل 45 درصد و نسبت به سه ماهه قبل 59 درصد افزایش داشت.
- اعلام برنامههایی برای عرضه مدلهای جدید خودرو با استفاده از پلتفرم محاسباتی DRIVE Orin توسط شرکای NIO، Li Auto، JIDU، و Human Horizons، و همچنین استفاده Pony.ai از DRIVE Orin در خط کامیونهای خودران و روباتاکسیها.
برای اطلاعات بیشتر، به صفحه روابط سرمایه گذار NVIDIA مراجعه کنید.