Microsoft DirectStorage 1.1 با رفع فشرده سازی منابع بازی با شتاب GPU منتشر شد


مایکروسافت روز دوشنبه رسماً DirectStorage 1.1 API را برای توسعه دهندگان بازی منتشر کرد که به آنها اجازه می دهد از فشرده سازی منابع بازی با شتاب GPU برای به حداقل رساندن زمان بارگذاری بازی استفاده کنند. DirectStorage مسیری را برای GPU ها ایجاد می کند تا مستقیماً به دستگاه های ذخیره سازی روی یک سیستم دسترسی داشته باشند. با نسخه 1.1، API ابزاری را معرفی می کند که توسط آن رایانه می تواند از GPU برای از بین بردن فشرده سازی دارایی های بازی استفاده کند. مایکروسافت همچنین در حال ترویج GDeflate است، یک فرمت فشرده سازی فایل جدید که توسط NVIDIA توسعه یافته است، که برای تکنیک های کاهش فشرده سازی بسیار موازی بهینه شده است و آن را برای پردازنده های گرافیکی NVIDIA، Intel و AMD هر کدام به این توسعه پاسخ مثبت دادند و اولین درایورها را با پشتیبانی DirectStorage 1.1 عرضه کردند که می تواند توسط توسعه دهندگان بازی یا دانش آموزان استفاده شود. هر سه بعداً پشتیبانی رسمی از DirectStorage 1.1 را به کانال های به روز رسانی درایور معمولی خود اضافه خواهند کرد.

دانلود: درایورهای پشتیبانی اولیه DirectStorage 1.1 (غیر رسمی) برای NVIDIA GeForce | AMD Radeon | آرک اینتل



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران