اگرچه پردازندههای گرافیکی Arc از DirectX 9 پشتیبانی نمیکنند، اما فناوریهای ترجمه API بیخطر وجود دارد که دستورالعملهای DirectX 9 API را به DirectX 12 تبدیل میکند. این تفاوت اساسی با نحوه اجرای برنامههای ۳۲ بیتی در ویندوز ۶۴ بیتی (با استفاده از ترجمه معماری ماشین WOW64) ندارد. با این حال، این نیاز به بهینه سازی در هر بازی دارد تا اطمینان حاصل شود که هر ویژگی خاص در سطح موتور به درستی ترجمه شده است. با جدیدترین درایور بتا 101.3959، اینتل عناوین محبوب DirectX 9 “League of Legends”، “Counter Strike: Global Offensive”، “Starcraft 2″، “Payday 2″، “Guild Wars 2″، “Stellaris”، “را بهینه سازی کرده است. NiZhan» و «Moonlight Blade». به نظر می رسد این شرکت این کار را به روشی هوشمندانه انجام می دهد و با تکیه بر تجزیه و تحلیل بازار بازی هایی را انتخاب می کند که نیاز به بهینه سازی دارند (درک اینکه کدام بازی های DirectX 9 هنوز در حال پخش هستند).
ما از یک رویکرد ترکیبی، یعنی ترکیبی از تکنیکهای API، برای بهرهگیری از لایههای ترجمه استفاده میکنیم، جایی که میتوان تجربه بهتری با استفاده از یکی از پیادهسازیهای مدرن APIهای ما ارائه داد. این پیشرفتها بهطور یکپارچه از طریق عادی ما به کاربر نهایی تحویل داده میشوند. فرآیند توزیع درایور. جزئیات این پیاده سازی ممکن است در طول زمان با تکامل درایور DX9 ما تغییر کند.” عملکرد جهانی بهجای استفاده از ترجمه DirectX 9 API به 12 (بدون بهینهسازی مخصوص بازی). این شرکت همچنان به اضافه کردن عناوین بیشتری به این لیست با نسخههای بعدی درایورهای Arc GPU خود ادامه میدهد. در زیر یک نمای کلی ویدیویی مشاهده میکنید. این تلاشهای بهینهسازی با تاخیر مواجه میشوند.
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران