ماه گذشته، او افکتهای نورپردازی آب را به کار انداخت: “در حال حاضر، کمی سرگرم کننده با انکسار!”
او چندین عارضه را در این مسیر ثبت کرد، از جمله محدودیتهای داراییهای قدیمی: «متاسفانه اکثر بافتهای اصلی HL2 هنگام مقیاسبندی بد به نظر میرسند، بنابراین مجبور شدم بیشتر آنها را بازسازی کنم، اما Ravenholm تقریباً کامل شده و به زودی برای دانلود در دسترس است! هیچ راه حلی برای عدم ارائه آب و آتش وجود ندارد.» Zdrowowicz در مورد پیشرفت خود هیجان زده بود، اما باید با جلوه های ویژه دست و پنجه نرم کند: “او راهی برای اعمال نقشه های معمولی و تنظیم مواد پس از گرفتن بافت های مربوطه در بازی پیدا کرد! برخی از مناطق خوب به نظر می رسند، برخی از آنها کمی مبهم هستند، اما من تمام تمرکز خود را بر اصلاح همه مواد با این ابزار شگفت انگیز متمرکز کرده ام (حتی اگر هنوز به طور رسمی منتشر نشده است)!”
ایگور زدروویچ از بازخورد جامعه از طریق Discord HL2RTX خود استقبال می کند: discord.gg/gJTCBjzA
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
یک مددر Half Life 2، Igor Zdrowowicz، توانسته است ردیابی مسیر را در بازی ادغام کند – با نتایج خیره کننده، حتی در مراحل اولیه توسعه. پروژه او – با نام “HL2RTX” – چند ماه است که در حال انجام است، و موددر با موفقیت ردیابی پرتو را در شوتر کلاسیک Valve (نوعی) از طریق NVIDIA RTX Remix SDK ادغام کرده است. این بسته اخیراً منبع باز شد، بنابراین Zdrowowicz گفت که یک باینری مشتق شده از پورتال RTX ابزار انتخابی است.
استودیو Lightspeed NVIDIA در حال حاضر یک تبدیل RTX قابل توجه از پلتفرم پلتفرم پازل مورد علاقه طرفداران Valve (2007) ایجاد کرده است، و مددکاران در حال حفاری در فناوری اساسی و فرآیندهای ارتقای فنی هستند. تعدادی از موارد دلخواه قدیمی، که بر روی تکرارهای قبلی موتور منبع (DirectX 8 و 9) اجرا میشوند، توسط انجمن مود علاقهمندان بهبود مییابند. حدس زده می شود که Zdrowowicz با پروژه تبدیل فعلی خود، به لطف انتشار رسمی RTX Remix Toolkit NVIDIA (البته در دسترسی اولیه) کار آسان تری خواهد داشت.
اشتیاق زدرووویچ به هنر دیجیتال در دنیای «آزمایشهای میکسر، فراکتال (و)» نهفته است و آزمایشهای گرافیکی او برای دستیابی به برابری بصری از یک بازی تقریباً 20 ساله گسترش یافته است. او در زمان نوشتن نتوانسته هیچ کد قابل پخشی را منتشر کند، بنابراین اسکرینشاتها و فیلمبرداری از گیمپلی تنها شواهدی هستند که مفهوم را اثبات میکنند.