با شروع از حومه یک شهر غرق شده، باید گروه کوچک عشایری خود را رهبری کنید تا جامعه را از ابتدا (گودال) بازسازی کنید. شما این کار را با کاوش در بقایای شهر سیلزده و جستوجوی آن برای منابع، یادگیری مجدد مهارتهای کشاورزی و ماهیگیری، و تبدیل گروهی از غولپیکرانی که در چادرها در یک باتلاق زندگی میکنند به شهری پر رونق انجام میدهید.
اما مردم مردم خواهند بود، و هر چه کلنی شما بزرگتر شود و تعداد ساکنان آن بیشتر باشد، احتمال بروز مسائل اجتماعی بیشتر می شود، به این معنی که ممکن است با مشکلات مشابه دنیای قدیمی روبرو شوید.
Floodland توسط استودیوی لهستانی Vile Monarch ساخته شده است که توسط Kacper Kwiatkowski و Grzegorz Mazur تأسیس شده است، که هر دو در This War of Mine کار کرده اند و عادت دارند مشکلات دنیای واقعی را بپذیرند و آنها را به پشتیبانی بازی تبدیل کنند. ایده Floodland زمانی که در حال بحث در مورد قراردادهای ناشناخته در بازی ها بودیم، یکی از آنها یک “پست آخرالزمان بالغ و واقع گرایانه” است، با نمونه هایی در رسانه های دیگر مانند The Road، Children of Men یا حتی The Walking Dead. در بازی، The Last. کاپر کویتکوفسکی، بنیانگذار آن، گفت: “به نظر می رسد که استفاده از این نوع داستان ها به موقع و مهم باشد تا بتوانیم در مورد چالش های دنیای امروز بحث کنیم.”
درباره Floodland بیشتر بدانید:
Floodland در تاریخ 15 نوامبر سال جاری برای PC از طریق Steam و GOG منتشر خواهد شد.