DON’T NOD Harmony: The Fall of Reverie را ارائه می دهد

Harmony: The Fall of Reverie یک بازی است که بر یک داستان و گیم پلی متکی است که به روشی روان به یکدیگر پاسخ می دهند – پیچیدگی داستان نباید مانعی برای درک باشد. ما فکر می کنیم که موفق شده ایم، اما ما دوست داریم که شما بازی کنید و نظر خود را به ما بگویید! Harmony: The Fall of Reverie هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی در تاریخ 22 ژوئن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S منتشر خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اما با چالش‌هایی همراه بود – ما می‌خواستیم که شما موهبت روشن بینی را احساس کنید و همچنان از چگونگی شکل‌گیری داستان شگفت‌زده شوید. با این حال، بزرگترین مسئله خوانایی بود. Augural چندین بار تکرار را پشت سر گذاشته است!

برخی از نسخه هایی که ما آنها را آزمایش کردیم اما در نهایت نتوانستیم وارد بازی شوند، درختان پیچیده تری هستند که در جهت های مختلف پخش می شوند، کارت هایی که با پیشرفت داستان خود را روی تخته نشان می دهند، و در یک نقطه حتی یک ساختمانی که می توانید به صورت سه بعدی عکس بگیرید! در پایان، با آزمایش گسترده، حذف تمام عناصر بصری غیر ضروری، ساده‌سازی پس‌زمینه، بهبود خوانایی در هر سطح بزرگ‌نمایی، و صرف زمان زیادی برای اصلاح ناوبری، سیستم را کاربرپسندتر کردیم. یک روش بسیار بصری برای بازی، ما باید سیستمی ایجاد می‌کردیم که در آن می‌توانید تصمیم‌های به ظاهر بی‌اهمیت را ببینید که در نهایت به نتایج بهتری تبدیل می‌شوند. به این ترتیب می توانید تصور کنید که چگونه می خواهید بازی کنید تا به نتایج مورد نظر خود برسید. در طول بازی، شما همچنین تصمیماتی خواهید گرفت که تأثیر فوری بر داستان خواهد داشت و شاخه ها را باز می کنید و دسترسی به دیگران را می بندید.

سلام خوانندگان! ما مفتخریم که Harmony: The Fall of Reverie را روی رایانه شخصی و نینتندو سوییچ راه اندازی کردیم. نسخه‌های Xbox Series X|S و PlayStation 5 در ۲۲ ژوئن وارد بازار خواهند شد. این یک ماجراجویی روایی با دو دنیای پر جنب و جوش، گروهی از شخصیت های دوست داشتنی، و داستانی جذاب است که امیدواریم همه انواع بازیکنان از آن لذت ببرند. یکی از ویژگی های اصلی بازی ما Augural است و این چیزی است که ما می خواهیم در این وبلاگ در مورد آن صحبت کنیم. The Augural صفحه بازی و نمایش بصری شخصیت اصلی ما، پولی، هدیه روشن بینی است. این جایی است که شما برنامه ریزی می کنید و تمام انتخاب های خود را در Harmony: The Fall of Reverie انجام می دهید.

برای تصمیم گیری های بزرگتر، از کریستال ها استفاده خواهید کرد. این منبع که ارتباط شما بین این دو جهان است، یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد بازی است که در Augural مشاهده و مدیریت خواهید کرد. همانطور که داستان پیش می رود، کریستال هایی از آرزوها – موجودات الهی باستانی که در ریوری زندگی می کنند – جمع آوری می کنید که در سفر به آنها کمک کرده اید یا از آنها کمک گرفته اید. از کدام کریستال‌ها استفاده خواهید کرد و از چه کسی تأثیر این آرزوها بر دنیای واقعی را تقویت می‌کند تا اینکه در نهایت یکی بالاتر از بقیه به‌عنوان قلب بشریت…شاید.

ما می خواستیم Augural مکانی آرام و زیبا باشد که بتوانید بدون هیچ استرسی برای حرکت بعدی خود آماده شوید. به همین دلیل است که آگورال در برابر دریاچه ای آرام قرار می گیرد که آسمان پر ستاره را منعکس می کند و این نور ستاره ایده نقشه ای نجومی را منتقل می کند که در آن می توان سرنوشت را رمزگشایی کرد. هنگامی که ما ساختن Augural را شروع کردیم، هدف این بود که انتخاب‌های بامعنی و آگاهانه ارائه کنیم، بنابراین هرگز از تصمیم‌هایی که می‌گیرید غافلگیر و غافلگیر نشوید. از آنجا، به طور طبیعی تکامل یافت تا «هسته» داستان را ترسیم کند و نشان دهد که رویدادها چگونه با یکدیگر مرتبط هستند. ما می خواستیم در زیرژانر Choices Matter کار جدیدی انجام دهیم.

ما هنگام مفهوم سازی با نمودارها و درختان آزمایش کردیم. یکی از ارجاعات اصلی ما آگوری بود، هنر پیشگویی یونان باستان، که آنها به این دلیل عمل می کردند که معتقد بودند خدایان مایل به برقراری ارتباط با فانی هستند. این یک راه خوب برای ما بود تا بین روشن بینی پولی و این شیوه نمایندگی او ارتباط برقرار کنیم.